Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 136 ... 169 170
BraboCycling

Trein van Visma raakte ging niet goed in Czech Tour, dus geen sprintkans. talent Lamperti wel op de afspraak

kelderfan

Mick van Dijke wordt 6e. in de Ethias Tour Wallonie rit 4.  Per Strand Hagfenes heeft zich weer goed laten zien met late aanval in de diepe finale.

In de Czech Tour moeten de heren 't doen met 28e. plek voor Matthieuw Brennan.

kelderfan

Nordhagen laat zich ook zien met een 3e. plek in etappe 2 in de Tour Alsace. Ook Simmons en Pattison doen goed mee.

Fanny

Visma Lab vrouwen wint de ultrakorte TTT van 3,2 km in de Princess Anna Vasa Tour (Polen) met o.a. Riejanne Markus als grootste kanshebster.

Yeez

@brabocycling lamperti rijdt met cattaneo en asgreen voor zich. Brennan met 2 dev renners ;)

kelderfan

In de Czech Tour is TVL niet bij de les, want Staune moet 't team thuisbrengen met een 22e. plek met Cloag en Bouwman daar vlak achter.

Yeez

Dat Gloag na een jaar blessureleed de beste tvl'er is bergop (deed nog knechtenwerk voor Bouwman) is veelzeggend over de ploeg, maar ook over Gloag. Erg knap.

overigens lijkt Nordhagen alle ziektes van dit jaar te hebben achtergelaten. Rolt het hele veld op in Alsace. Toch wel the next big thing met Widar (die hij voor zijn opgave in isard op een hoopje reed) qua rondewerk.

kelderfan

Nordhagen doet 't gelukkig een stuk beter in de Tour Alsace met 1e. plek in rit 3. bravo. 

Trouwens ook Tomos Pattinson bevalt ook steeds beter, want met zijn 18 jr. zit hij er toch weer goed bij.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Yeez
Dat Gloag na een jaar blessureleed de beste tvl'er is bergop (deed nog knechtenwerk voor Bouwman) is...

Ja, dat Gloag erbij zit, is zeker het noemen waard, want hij heeft een lange weg zonder wedstrijden achter de rug.

Yeez

Mick en per ook erg sterk in wallonie, maar wederom te ver met opdraaien. Per heeft mooie dingen laten zien

kelderfan
Yeez
Mick en per ook erg sterk in wallonie, maar wederom te ver met opdraaien. Per heeft mooie dingen lat...

Ja die Per Hagenes is zeker een pareltje. Hij heeft 't nog geprobeerd met een uitval in de finale.

Maar wordt uiteindelijk 5e. in de laatste rit.

Landeirovic

Gloag enorm knap! Hopelijk maakt die een goede winter mee en een volledig seizoen zonder kwaaltjes volgend jaar. Staune Mittet blijft me echt tegenvallen. Blijft enorm hangen, maakt tot nu toe geen enkele stap. Je zou toch in dit veld en dit parcours van hem een top 10 mogen verwachten en zeker een top 15.

tdola

Gloag.meevaller idd, en nordhagen lijkt echt pareltje in de dop. Staune mittet, bouwman en vader dan weer tegenvallend idd.

 

Jammer dat er voor per strand hagenes niet ergens nog beter resultaat uitrolt, heeft t meerdere keren geprobeerd afgelopen week.

Yeez

Hagenes was inderdaad beter dan zijn plek doet vermoeden. Met bouwman en vader selecteer je op het juiste moment door. 

Fanny

Weer een mooie en vooral tactische overwinning van Visma Lab in de princess Anna Vasa Tour in Polen.

Na eerst een late uitval van Achtereekte, die kort voor de finish werd bijgehaald, een knappe sprintoverwinning van Lieke Nooijen waardoor de bonusseconden werden weggekaapt voor de concurrentie. Dit is een ronde waar weinig tijdverschillen zijn.

Goede kans voor Markus om morgen in de ITT deze Princess Anna Vasa Tour definitief te winnen.

 

 

Laatst gewijzigd
Cycling

Goed nieuws als Teunissen als sprintaantrekker weer naar VLaB komt. De selectie voor 2025 is dan wel bekend. Naast development renners vooral ervaren krachten die het team versterken.

YogiBear

En Gloag is back!

kelderfan
Cycling
Goed nieuws als Teunissen als sprintaantrekker weer naar VLaB komt. De selectie voor 2025 is dan wel...

Dat had ik niet meer verwacht, maar Mike is zeker een prima sprintaantrekker. Zal Kooij blij zijn. 

En Gloag heeft zich goed hersteld en zorgt voor een mooie zege voor VLaB.

kelderfan

Gisteren werd Staune-Mittet weinig progressie toegedicht, maar vandaag zit hij met Thomas Gloag in de voorste gelederen. Dus een beetje geduld en Staune komt eraan.

kelderfan
Fanny
Weer een mooie en vooral tactische overwinning van Visma Lab in de princess Anna Vasa Tour in Polen....

Mooi van Nooijen en de ploeg zal daar zeker blij mee zijn.

Yeez

Gloag al wonderbaarlijk goed. Daar gaan we nog plezier aan beleven.

markus is een kans op zilver ontnomen door de conservatieve bondscoach... want als henderson dat kan...

Fanny

Prachtige overwinning voor Gloag en de ploeg zeker na zijn lange blessure 😀👌

Vraagje: Waren hij en Staune-Mittet kortgeleden nog op hoogestage in Tigne ?

Morgen vol in de aanval met een van de renners de ploeg in de laatste (heuvel) etappe.

Bij een sprint zal denk ik Brennan worden uitgespeeld al zie ik voor hem geen winstkansen toegediend.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Yeez
Gloag al wonderbaarlijk goed. Daar gaan we nog plezier aan beleven. markus is een kans op zilver on...

Ja, dat zie je goed. Maar mooi dat Henderson een mooie 2e. plek scoort.

tdola

Super van en voor gloag, wat een rentree! Staune-mittet maar vooral bouwman en vader toch teleurstellend. 

Teunissen terug als sprintaantrekker is goed voor kooij en ook voor brennan lijkt me! Renner 29 dan als ik het goed heb!? Exit voor vader dan? Of wordt die nr 30? Of hessman (maar dat lijkt me sterk).

 

Achteraf gezien lijkt e van dijk naar de OS toch echt verkeerde keuze, maar dat is achteraf. Maar lijkt me als je nauwelijks normaal kan lopen op die enkel, dat ook topprestatie leveren op de fiets lastig is.

Fanny

Ze hadden Van Dijk en Markus vlak voor de opgave voor de OS een ITT tegen elkaar moeten laten rijden om te zien wie nu de sterkste is voor het starten op de OS.

Nu hebben ze enkel een 5 en 20 min test gedaan bij de KNWU voor alleen Van Dijk waar ik gezien de ernst van de blessure en de geringe voorbereiding geen enkel vertrouwen in had. 

Deze test hadden ze misschien ook voor Markus moeten laten doen.

In die bonscoach voor de vrouwen heb ik zowiezo geen enkel vertrouwen na het debacle bij de vorige OS.

Van Dijk was ook nog eens bang om te vallen en is dus behoedzaam door de bochten gegaan om dus niet te vallen. Volgens haar kon ze bij een val niet uitklikken en weer opstarten gezien de blessure van de enkel.

1 2 ... 136 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.