Dat Gloag na een jaar blessureleed de beste tvl'er is bergop (deed nog knechtenwerk voor Bouwman) is veelzeggend over de ploeg, maar ook over Gloag. Erg knap.
overigens lijkt Nordhagen alle ziektes van dit jaar te hebben achtergelaten. Rolt het hele veld op in Alsace. Toch wel the next big thing met Widar (die hij voor zijn opgave in isard op een hoopje reed) qua rondewerk.
Gloag enorm knap! Hopelijk maakt die een goede winter mee en een volledig seizoen zonder kwaaltjes volgend jaar. Staune Mittet blijft me echt tegenvallen. Blijft enorm hangen, maakt tot nu toe geen enkele stap. Je zou toch in dit veld en dit parcours van hem een top 10 mogen verwachten en zeker een top 15.
Weer een mooie en vooral tactische overwinning van Visma Lab in de princess Anna Vasa Tour in Polen.
Na eerst een late uitval van Achtereekte, die kort voor de finish werd bijgehaald, een knappe sprintoverwinning van Lieke Nooijen waardoor de bonusseconden werden weggekaapt voor de concurrentie. Dit is een ronde waar weinig tijdverschillen zijn.
Goede kans voor Markus om morgen in de ITT deze Princess Anna Vasa Tour definitief te winnen.
Prachtige overwinning voor Gloag en de ploeg zeker na zijn lange blessure 😀👌
Vraagje: Waren hij en Staune-Mittet kortgeleden nog op hoogestage in Tigne ?
Morgen vol in de aanval met een van de renners de ploeg in de laatste (heuvel) etappe.
Bij een sprint zal denk ik Brennan worden uitgespeeld al zie ik voor hem geen winstkansen toegediend.
Super van en voor gloag, wat een rentree! Staune-mittet maar vooral bouwman en vader toch teleurstellend.
Teunissen terug als sprintaantrekker is goed voor kooij en ook voor brennan lijkt me! Renner 29 dan als ik het goed heb!? Exit voor vader dan? Of wordt die nr 30? Of hessman (maar dat lijkt me sterk).
Achteraf gezien lijkt e van dijk naar de OS toch echt verkeerde keuze, maar dat is achteraf. Maar lijkt me als je nauwelijks normaal kan lopen op die enkel, dat ook topprestatie leveren op de fiets lastig is.
Ze hadden Van Dijk en Markus vlak voor de opgave voor de OS een ITT tegen elkaar moeten laten rijden om te zien wie nu de sterkste is voor het starten op de OS.
Nu hebben ze enkel een 5 en 20 min test gedaan bij de KNWU voor alleen Van Dijk waar ik gezien de ernst van de blessure en de geringe voorbereiding geen enkel vertrouwen in had.
Deze test hadden ze misschien ook voor Markus moeten laten doen.
In die bonscoach voor de vrouwen heb ik zowiezo geen enkel vertrouwen na het debacle bij de vorige OS.
Van Dijk was ook nog eens bang om te vallen en is dus behoedzaam door de bochten gegaan om dus niet te vallen. Volgens haar kon ze bij een val niet uitklikken en weer opstarten gezien de blessure van de enkel.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.