Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 137 ... 169 170
kelderfan

Jammer maar Van Aert wordt 3e. in Olympische tijdrit. Toch 2 Belgen op 't podium.

wieler4live

Knappe tt van van Aert ze lijken toch weer een stapje omhoog gezet te hebben met het tijdrit materiaal 

Yeez

Kan snel gaan onder de fans zie ik al haha. Beste setup in de wt ;)

Landeirovic

Wva zou naar QS kunnen gaan

Cornelius

 

@Fanny Ellen was niet de enige, die bang was om te vallen, ook Demi nam (vermoedelijk met oog op de te winnen Tour, die 100 keer belangrijker is dan OS) ruim de tijd in de spekgladde bochten. Maar je hebt groot gelijk dat wat iedereen vreesde (dat Ellen niet na drie weken niets doen en drie weken training in topvorm kon zijn), volledig is uitgekomen. Ik weet niet of RieRie in de tijdit kans op een medaille gehad zou hebben, maar met oog op de rit-in-lijn zou (achteraf is makkelijk praten) de Nederlandse ‘ploeg’ meer baat hebben bij deelname van Riejanne Markus.

Dave87

@landeirovic hier de link: https://www.tuttobiciweb.it/article/1722102862

 

lijkt me niet waarschijnlijk, zo ongeveer alles is beter bij TJV. Kan maar 1 voordeel verzinnen wat voor SQS spreekt en dat is dat hij echt de enige kopman is. 

zou een mega klap voor TJV zijn. 

 

Landeirovic
Dave87
@landeirovic hier de link: https://www.tuttobiciweb.it/article/1722102862   lijkt me niet waa...

Als Evenepoel daadwerkelijk vertrekt en ook Alaphilipe/Asgreen gaat er bij QS heel veel budget vrijkomen.

Dave87

Welke renners en omkadering gaan ze dan halen om Wout te bieden wat hij nu heeft?

Laatst gewijzigd
AWestie

Ik neem geruchten over af te kopen contracten pas een beetje serieus als er meerdere sites over berichten en het ook niet in zo'n bijzin wordt toegevoegd.

T80JZ

Van Aert over zijn bronzen plak:  'Ik heb er echt van gedroomd om een medaille te pakken in de tijdrit. Het is 'maar' brons, maar er zijn weinigen die dat kunnen zeggen. Daar ben ik enorm trots op.'

Fanny

Volledig Visma Lab podium in ITT in Princess Ana Vasa Tour in Polen met Nooijen voor Markus en Achtereekte.

Verrassend dat Nooijen 10 seconden sneller is dan Markus.

Daarmee wint Noojien voor Markus en Achtereekte deze Princess Ana Vasa Tour in Polen.

Uiteraard winnen ze daardoor ook het Teamklassement.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Fanny
Volledig Visma Lab podium in ITT in Princess Ana Vasa Tour in Polen met Nooijen voor Markus en Achte...

Leuk dat Nooijen 't zo goed doet en dan met 't winnen van een koers.

Poeksel

Mooie clearance van de Visma-vrouwen! Nooijen is dit jaar toch een stuk beter geworden in tijdrijden.

En fijn voor Van Aert dat hij nu niet meer stuk kan bij kelderfan ;)

kelderfan
Poeksel
Mooie clearance van de Visma-vrouwen! Nooijen is dit jaar toch een stuk beter geworden in tijdrijden...

In de brievenbus bij Van Aert lijkt mij.

Poeksel

Na zilver en brons nu goud voor (een toekomstig renner van) Visma-Lab! 

kelderfan
Poeksel
Na zilver en brons nu goud voor (een toekomstig renner van) Visma-Lab! 

De vriendin van Dylan van Baarle lijkt mij. Maar jammer dat de vriendin van Van Empel het niet gemaakt heeft. Maar naast Ferrand-Prevot zijn er nog meer smaken onderweg naar 't damesteam.

Cornelius

Hopelijk gaat dat met Pauline Ferrand-Prévot beter dan bij Rivera. Na Coryns overstap naar (toen nog) Team Jumbo-Visma won ze helemaal niets meer.

AWestie
Cornelius
Hopelijk gaat dat met Pauline Ferrand-Prévot beter dan bij Rivera. Na Coryns overstap na...

Hoe zijn Rivera en PFP precies te vergelijken behalve dat ze buitenlands zijn?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

@Cornellus Rivera had die 2 jaar daarvoor ook al niets meer iets gewonnen.

Raul Alcala

Mike!

kelderfan
Raul Alcala
Mike!

Mike uchs Teunissen toch.

Raul Alcala

Jawohl

tdola

? Is teunissen al zeker? 

AWestie

Dit zou het shirt zijn voor de vrouwen deze Tour

Poeksel

Het is mensen opgevallen dat het hierop lijkt:

1 2 ... 137 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.