Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 17 ... 90 91
hetismewat

Lijkt me compleet onzinnige speculatie.

van Valouwe

Ik vermoed dat de familie v.d. Poel een zakelijke connectie met de ploeg heeft.

T80JZ

De familie v.d. Poel heeft al jaren een grote antipathie tegen TVL en haar voorgangers. 

Thurau
T80JZ
#403
De familie v.d. Poel heeft al jaren een grote antipathie tegen TVL en haar voorgangers. 

Die frustratie komt bij Adrie vandaan. Die ging niet fraai weg bij Rabobank. Is daardoor ook een zekerheid dat Mathieu nooit voor de bijen gaat rijden.

goldone123

oh oke, stel wva gaat weg, welke renner moeten ze dan halen als vervanger?

tdola

Als van aert ooit weggaat (is maar de vraag), dan hebben ze mogelijk met hagenes al de opvolger in huis, althans, denk dat dat de hoop is.

goldone123

ja dat vermoed ik ook.

Yeez

Los van Vader: wat reed Lemmen hier makkelijk omhoog in positie 7 na wat kopwerk. Dat zag er verrassend goed uit! 

Groetjesaandevoetjes

Kruijswijk en Jorgenson zijn niet meer met het team op trainingskamp in Spanje, maar trainen beide rond Nice/Monaco. Iemand een idee waarom? Heeft het nog met de covid besmettingen te maken (Kruijswijk noemt één van zijn ritjes 'Quarantine ride' en Benoot had eerder ook covid opgelopen)?

Yeez

Er zijn er wel meer weg. Uijtdebroeks bijvoorbeeld. Denk dat het met hoogtestage te maken heeft. Ze willen die jongens niet direct doorsturen op hoogte denk ik

Aerts

Ze wonen daar toch gewoon? Dus waarschijnlijk zit deze hoogstestage niet in de planning. 

 

Yeez

@aerts ze gaan naar Tenerife op hoogte. Kruijswijk en jorgenson wonen in monaco.

stuk over valter: Valter in een podcast met Eurosport Hongarije: hotel in alicante is in tegenstelling tot andere jaren erg druk, dus misschien zoeken we volgend jaar een andere plek. Uijtdebroeks is mijn kamergenoot, maar hij is nu naar huis zoals meer renners vanwege hoogtestage. Hij vertelde mij dat hij niet lekker zat bij bora en dat het team hem wilde verlengen tot na 2025. Hij zei dat hij dat niet wilde en was daarna bang dat ze hem gingen mijden uit selecties voor grote rondes in zijn laatste jaar. Van de whatsapp groepen was niks waar volgens hem. Valter zegt ook dat Cian maniakaal bezig is met zijn vak. Hij kan nog geen 10 min stilzitten. Zijn eerste koers wordt de uae tour en zijn volledige programma zal hij snel bekendmaken

Groetjesaandevoetjes
Aerts
#411
Ze wonen daar toch gewoon? Dus waarschijnlijk zit deze hoogstestage niet in de planning.  &nbs...

Ze wonen daar inderdaad. Maar ze waren enkele dagen wel gewoon in Spanje op het team trainingskamp (het is geen hoogtestage, maar een trainingskamp in de buurt van Alicante). 

Laatst gewijzigd
kraamvisite
Yeez
#412
@aerts ze gaan naar Tenerife op hoogte. Kruijswijk en jorgenson wonen in monaco. stuk over valter:...

Interessant stuk Yeez, heb je ook een link van die podcast?

Begint zo langzamerhand wel duidelijk te worden, dat het vooal aan Ui ligt, dat hele contractopzegverhaal. Ging ie zelf maar eens met de billen bloot, en openheid van zaken geven. Interessant om te gaan volgen, hoe dat maniakale bij Visma gaat passen. Iets in mij zegt me dat het niet in het stramien van de ploeg past. Zo ja, dan gaat ie nog een paar slagen beter worden, en is ie binnen een jaar Rem voorbij gestreefd (en vele anderen).

Groetjesaandevoetjes

Ik zie daarnaast op PCS ook dat Lemmen nog meer koersen aan zijn programma heeft toegevoegd. O.a. AGR en Strade Bianche. 

Yeez

@kraamvisite is een hongaarse podcast. Heb een thread via twitter die hem heeft uitgetypt: https://x.com/lucasaganronald/status/1747458092009247007?s=48&t=CWUZcVHaHbEF0vZXc-yZKA

Lemmen rijdt volgens het ad: tdu, uae, strade, catalonie, Baskenland, agr, romandie en Zwitserland het eerste half jaar.  Bom en bomvol programma dus, maar reed vannacht erg indrukwekkend. Heel benieuwd naar. 

Laatst gewijzigd
kraamvisite

Goed nieuw ivm Vader:

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/alles-volgens-plan-bij-visma-lease-a-bike-milan-hield-de-benen-stil-en-dat-schatte-hij-heel-goed-in

Thurau

Vader en Lemmen waren gewoon goed, hopelijk bevestigen ze deze vorm komend weekeinde. Met name bij Bart zou ik het opzienbarend vinden als hij in dit veld het niveau al zo vroeg te pakken zou hebben. Bij Milan is het noodzakelijk om de volgende stap te zetten, wil hij een plek in de grote rondes bemachtigen.

goldone123

Verassend dat lemmen zo goed was,   wat voor type is het eigenlijk, tt?

Yeez

Typeert zichzelf als iemand die vrij allround is. Prima tijdrit, goed bergop, maar niet het echte hooggebergte. Redelijk vinnig en stuurvaardig ook. Een goede helper dus en misschien wel iemand voor de ardennenklassiekers

Raul Alcala

Type Hessman?

kelderfan

Ha, ha @Raul Alcala

Met of zonder help bergop.

Yeez

Wat selecties zijn bijgewerkt op pagina 1

tdola

Staune-mittet in tdu steeds wat op achterstand. Puur als knecht hier, wat opstartproblemen of slecht tegen de hitte kunnen? Niks gezien gezien tijdstip dus geen idee. Iemand?

Yeez

Heeft al wel aangegeven moeite met de hitte om te gaan, maar deze ronde is sowieso geen doel voor hem. In de winter fietst hij niet tot amper een paar tacx ritjes. Lekker inkomen en het gevoel van in een peloton rijden weer onder de knie krijgen. Zijn laatste koers was namelijk van Augustus. Zijn koersen komen wel

1 2 ... 17 ... 90 91

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.