Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 138 ... 169 170
Bimbo Visma
AWestie
Dit zou het shirt zijn voor de vrouwen deze Tour

St. Michel

kelderfan

Toch nog wat nieuws en dat op 31/7. Rosita Reijnhout en Maud Oudeman mogen blijven.

Poeksel

Mooi, allebei veelbelovend.

Franco Bitossi

De bijna iconische foto van Rosita met haar 'klak'!

kelderfan

Dat TVL naar 30 renners lonkt is voor mij de grootste verrassing. Met 4 jonge talenten is dat ook wel begrijpelijk. Maar wie gaat er met nr. 30 strijken. De namen die worden genoemd met Schachmann en Buchmann.

Poeksel

Ik nomineer Hessmann.

tdola

Uit artikel blijkt dat ze blijkbaar niet doorgaan met hessman, precieze reden staat niet genoemd. 

Cycling

@Kelderfan Schachmann zal het in iedergeval niet worden. Schachmann gaat naat SQS 

Yeez

En buchmann naar cofidis waarschijnlijk. 

kelderfan
Cycling
@Kelderfan Schachmann zal het in iedergeval niet worden. Schachmann gaat naat SQS 

Ja, dat las ik net bij de baas van SQS. Maar als er toch geshopt wordt naar een klimmer, dan komt ook Chris Harper in beeld.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Robert
Poeksel
Ik nomineer Hessmann.

Ik ook! Zeker nu bekend is dat het zeer waard een vervuild supplement was. Dan verdiend die jongen een nieuwe kans. Eerste grote ronde wordt hij 33e. Dan ben je een groot talent!

Yeez

In het artikel staat dat Hessmann niet wordt verlengd helaas

AWestie

Jammer, hij was een polyvalente renner maar zo'n dopingproces is nooit goed voor de onderlinge relatie zou ik denken.

kelderfan

Er komt nog groot talent vrij. Bonje in kamp UAE? 'Woeste Ayuso op weg naar uitgang wegens reserverol Vuelta' | Indeleiderstrui.nl. Kan die niet de plek van Hessmann invullen. Het is niet de knecht, die volgens WF op 't verlanglijstje staat, maar 't is wel een hele goeie. Trouwens ook de mooie naam van  Tobias Halland Johannessen wordt genoemd in dat rijtje.

van Valouwe

Ze laten hessman dus vallen als een baksteen!

Landeirovic
kelderfan
Er komt nog groot talent vrij. Bonje in kamp UAE? 'Woeste Ayuso op weg naar uitgang wegens reservero...

Dus Ayuso gaat weg omdat hij kopman wil zijn en niet wil knechten voor Pogacar, Almeida of Yates. Maar dan denk je dat Ayuso echt naar de ploeg gaat willen met Yates, Vingegaard, Cian... trouwens heeft de entourage van Ayuso hem op de laatste dag van de Tour aangeboden bij Visma. Die hebben geweigerd

Perry
van Valouwe
Ze laten hessman dus vallen als een baksteen!

Nee, zijn contract wordt niet verlengd!

AWestie

Heeft Heijboer nog hulp nodig nu zijn rol iets anders gaat worden en ze weer stappen moeten maken bij de tijdritten? Een grote speler op dat vlak, Bigham, verlaat Ineos.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Nu Officieel dus, dat Simon Yates de overstap naar TVL gaat maken. Een welkome versterking lijkt mij. Die gaat net als zijn broer belangrijk zijn en worden voor 't team.

kelderfan
AWestie
Heeft Heijboer nog hulp nodig nu zijn rol iets anders gaat worden en ze weer stappen moeten maken bi...

Dat zou niet verkeerd zijn.

kelderfan
Landeirovic
Dus Ayuso gaat weg omdat hij kopman wil zijn en niet wil knechten voor Pogacar, Almeida of Yates. Ma...

Even serieus. Die Ayuso lijkt mij een lastpak. Dus niet halen s.v.p.

Ik denk dat 't team met 29 renners goed zit en dat zij volgens WF naar 30 renners willen is aan de ploeg. Er is volgens mij geen noodzaak, want indien nodig kunnen Staune-Mittet en Tijmen Graat zo doorschuiven. Alleen Loe van Belle valt dit jaar een beetje tegen. Daar had ik echt meer van verwacht. Hopelijk zet hij nog een stap.

kelderfan

'Vingegaard heeft echt een team nodig rond zich. Als hij alleen zit, wordt hij heel nerveus en zit hij constant naar links en rechts te kijken. Dan komt Tadej ook naar je toe: "Zie je, zie je? Hij is nerveus hè!";

Politt klapt uit de school in beste podcast sinds tijden: 'Tadej zei: als we deze ook pakken, gaan ze boos worden' | Indeleiderstrui.nl;

Daar moet TVL wel lering uit trekken of hebben getrokken. En daarom is de komst van Yates van belang.

Yeez

Want yates gaat jonas mentaal op de rit krijgen?

Cycling

@Kelderfan Als Vingegaard bang is om alleen te zitten, hadden Jorgenson en Kelderman nooit zo aanvallend gereden. Het is een broodje aap verhaal welke het goed doet in de media. Ook offert Visma-LaB regelmatig al zijn knechten op in de vroege finale met het risico dat Vingegaard alleen komt te zitten. Maar ja, leuk verhaal van Politt

1 2 ... 138 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.