Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 139 ... 169 170
kelderfan
Yeez
Want yates gaat jonas mentaal op de rit krijgen?

Nou kijk eens bij UAE. Nu zij  Adam in de gelederen hebben, gaat 't een stuk beter met die ploeg. Dus ja met Kuss, Jorgenson en Yates in goede doen kan Jonas zich een stuk beter verweren, want die trein van UAE is beresterk gebleken ook zonder Ayuso.

kelderfan
Cycling
@Kelderfan Als Vingegaard bang is om alleen te zitten, hadden Jorgenson en Kelderman nooit zo aanval...

Dat is onzin natuurlijk. Jonas heeft 2 weken zijn uiterste best gedaan om 't Pogacar moeilijk te maken en dat is helaas ook door zijn mindere voorbereiding niet gelukt. In derde week heeft hij zich heel verstandig op Evenepoel ingesteld. 

AWestie

Dat interview met Politt en ook de heisa met Ayuso zegt voor mij heel veel over UAE. Het is dé koopploeg waar alles goud is wat blinkt tot iemand ook zijn plek wil eisen. Politt kan lekker chill zijn rol pakken in het voorjaar maar vooral hun klassementsjongens zijn echt niet te benijden. En dan kunnen volgers wel zeggen dat TVL ook grote aankopen doet maar iedere keer geven die renners aan: we komen door het goede verhaal, niet de knaken.

Ik heb er al niet veel mee door al dat oliegeld en hoe gigantisch hun overwicht is (twee keer meer UCI punten dan #2 TVL), maar ik hoop ook echt dat Lidl, Red Bull en TVL volgend jaar iets meer weerstand kunnen bieden.

kelderfan

Tiesj Benoot wauw#

kelderfan

LaPorte haalt ook een medaille binnen en hij was met Jorgenson toch lange tijd in de slag.

Maar een mooie zege voor Evenepoel met dank aan Wout Van Aert en Tiesj Benoot. TVL mag weer omhoog kijken met zoveel renners in de mix.

BraboCycling

4 in de top tien, met Laporte op 3, Valter op 4, Tratnik op 8 en Jorgenson op 9. Enorm knap. 
En dan Benoot en Wout die mega sterk gereden hebben en Van Baarle die helaas geen hulp kreeg in de achtervolging 

De Zeboe van de Zoncolan
Landeirovic
Dus Ayuso gaat weg omdat hij kopman wil zijn en niet wil knechten voor Pogacar, Almeida of Yates. Ma...

Ayuso wil niet naar Vislab, schrijf je, en in de volgende zin schrijf je dat zijn entourage hem daar aangeboden heeft...

 

Misschien dat het aan mij ligt, maar dit volg ik even niet.

Cornelius

Ayuso heeft getekend t/m 2028. Afkopen zal een uiterst prijzige aangelegenheid worden. Waarom zou TVL het beperkte budget voor Ayuso over de balk gooien?

tdola

Ayuso naar visma lab gaat nu niet gebeuren, hoeven we t echt niet over te hebben. Ineis, movistar, Israël wellicht, of bahrein/astana evt.

Op naar de vuelta over 2 wkn. Hopelijk kunnen kuss en van aert daar nog mooie dingen laten zien, met mooi afsluiten van gesink ed. Uijtdebroeks op eerherstel enz.

Rawolf

Mooie resultaten van de ploeg op de spelen. 3 en 4, hoogst haalbare. 

 

WvA valt wel heel veel laatste tijd? Opmerkelijk

Maillot à Pois
Rawolf
Mooie resultaten van de ploeg op de spelen. 3 en 4, hoogst haalbare.    WvA valt wel hee...

3, 4, 8 en 9 zelfs, dus heel sterk vertegenwoordigd in de top-10.

Hoogst haalbare weet ik niet, want ik denk dat Jorgenson het groepje tot bij Madouas had kunnen brengen als hij tot op het eind vol de kop had getrokken zoals hij aanvankelijk deed. Maar waarschijnlijk heeft Laporte het niet aangedurfd dat te laten gebeuren om geen zekere medaille voor Frankrijk te vergooien (en niet opnieuw ruzie te krijgen met Madiot 😅)

Yeez

Wout bevestigd op de Belgische tv dat hij de vuelta doet. Wie zal er van het volgende rijtje afvallen?

Kuss
Uijtdebroeks
Kelderman
Kruijswijk
Gesink
Van baarle
Tulett
Van aert
Affini

Zou zeggen kruijswijk (lijkt geen koers te rijden voor de vuelta) of kelderman. Derest was in tignes of heeft zoals wout bevestigd te rijden

Landeirovic
De Zeboe van de Zoncolan
Ayuso wil niet naar Vislab, schrijf je, en in de volgende zin schrijf je dat zijn entourage hem daar...

Het ligt inderdaad aan jou. Ik zei Als Ayuso echt kopman nummer 1 wil zijn dan gaat hij ook niet naar een Visma willen. Dat zijn Entourage hem aangeboden heeft staat daar los van. 

De Zeboe van de Zoncolan

Want zijn entourage handelt zonder met Ayuso te overleggen ofzo?

Die weten niet wat Ayuso wil? En Ayuso heeft geen inspraak bij welke teams hij wordt aangeboden?

kelderfan
Yeez
Wout bevestigd op de Belgische tv dat hij de vuelta doet. Wie zal er van het volgende rijtje afvalle...

Ik denk dat PCS 't wel goed ziet. Van Baarle en Gesink zijn er voor die rol. Affini is denk ik 1e. reserve voor Van Baarle. Die heeft gisteren laten zien, dat hij goed in orde is. Ja Kruijswijk staat nog niet ingepland voor San Sebastian of Polen. 

tdola

Ik denk dat kruijswijk van t lijstje afvalt, anders was ie wel gestart in burgos lijkt me. Affini kan ook voor van aert belangrijke rol spelen in sprints, dus des te meer reden om hem mee te nemen naar vuelta. 

Yeez

Affini gaat. Kelderman is de enige die geen duidelijkheid heeft gegeven over zijn programma. Denk eigenlijk dat hij niet rijdt

kelderfan
Yeez
Affini gaat. Kelderman is de enige die geen duidelijkheid heeft gegeven over zijn programma. Denk ei...

Is dat echt zo, want zowel PCS als Cyclingflash geven zelfs 8 renners maar geen Affini.

kelderfan

Vos maak er een mooie dag van. Bijna gelukt maar nu 2 of 3? Vos toch mooi 2. Chapeau#

Laatst gewijzigd
kelderfan

Tulett bij de les bij de tussensprint en Affini naar een 4e. stek in de finale.

BraboCycling

En kopman Kuss 1 (of misschien 2) keer gevallen.... 

YogiBear

Chaos sprint waarbij Affini meerdere keren in de remmen moet. Als hij iets meer ruimte had gehad en/of er iets minder chaos was geweest, had ik hem wel zien winnen.

Laatst gewijzigd
Dave87
BraboCycling
En kopman Kuss 1 (of misschien 2) keer gevallen.... 

Zonder erg 💪🏻🙏🏻

van Valouwe
YogiBear
Chaos sprint waarbij Affini meerdere keren in de remmen moet. Als hij iets meer ruimte had gehad en/...

Dat zal wel voor meer renners gelden...

YogiBear
van Valouwe
Dat zal wel voor meer renners gelden...

Ik heb niet alle renners gevolgd. Als TVL fan was ik benieuwd hoe Affini zijn sprint had gereden.

1 2 ... 139 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.