Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 140 ... 169 170
Yeez

Affini kwam vooral met heel veel momentum van achteruit op 500 meter. Dacht even dat hij eroverheen zou gaan, maar moest helaas in de ankers. Was een kans voor hem

Gnoe

Voor volgend jaar hebben Vader en Hessman geen contract, het blijft erg still rondom deze 2 mannen. 

Voor het development team hebben Nortoft, Kramer, van Bekkum en Simmons geen contract, verwacht dat ze gaan verlengen met Kramer en Simmons, maar van Bekkum is toch al 22 jaar zag ik, is hier iets over bekend? 

Yeez

Vader en hessmann worden beiden niet verlengd. Heeft wielerflits al gemeld. 

overigens een dnf van tulett na een val. Hopelijk valt het mee. Bij kuss geen sporen te zien dus die heeft geluk gehad 

BraboCycling

Tulett gevallen en uit de tour of burgos. Ben benieuwd of dat gevolgen heeft voor Vuelta 

Gnoe
Yeez
Vader en hessmann worden beiden niet verlengd. Heeft wielerflits al gemeld.  overigens een dnf...

Ik heb inderdaad meegekregen dat die contracten niet werden verlengd maar heb al even geen bericht gezien over de 2 heren, dus misschien dat ik verder iets gemist had of iemand meer informatie had. Ben benieuwd waar ze naar toe gaan.

tdola

Tulett blijkbaar schouder uit de kom. Als dat relatief vlot teruggezet is en verder geen kapsel schade dan moet vuelta haalbaar zijn, maar dat is dus ff afwachten. 

samuello

Kramer en Simmons zullen niet verlengd worden hoor. Die worden in oktober 21, hebben al twee jaar achter de rug bij de beloften en hebben genoeg laten zien dat er kleinere teams interesse zullen hebben. 

Nortoft gaat het denk ik lastig krijgen om een contract te verdienen op profniveau.

Yeez

Cian en sepp (weer) gevallen. Weinig tot geen schade. Tulett had zijn schouder uit de kom. Kan meevallen, maar dan moet je even een cursus bij roglic halen hoe je die ter plekke moet terugzetten 😂

kelderfan

Wat te denken over 't damesgebeuren. Ik begreep dat Markus gaat vertrekken en dat wordt een gemis.

Maar Pauline (de vriendin van) komt er officieel bij.  

kelderfan

Wauw Sepp Kuss doet 't in Burgos.

Yeez

Sepp wint in Burgos. Cian rond plek 10, maar die laatste had wel al vaak gereageerd en deze muur is sws niet zijn terrein. Beide mannen lijken klaar voor de vuelta en geen hinder van de val te hebben. Waren ook geen sporen te zien gelukkig 

wieler4live

Seppie is back!!!!! Al mag je dit ook wel een klein beetje verwachten in dit veld

kelderfan

Mooi dat nu officieel Vermote heeft bijgetekend. Die kan de jonkies bijstaan.

Fanny

Bouwman vertrekt definitief naar Jayco.

Als grote ronde renner (6x Giro met 1 x eindwinnaar blauwe trui bergklassement in 2022 en 3x Vuelta) heeft Bouwman denk ik een goede keuze gemaakt om zijn eigen dromen en ambities na te jagen.
Daarbij zullen ongetwijfeld ook de financiële aspecten van belang zijn geweest en het een keer starten in de de TdF waar hij bij Visma Lab door de vele grote renners niet voor in aanmerking kwam.
Ik denk dat Visma Lab hem wel graag wilde behouden als gewaardeerde (klim)knecht) voor de grote ronden zoals de Giro en de Vuelta maar niet voor de TdF en niet ten koste van alles (financiën en starten in grote koersen/grote ronden met zijn aanvallende intenties}.
Desondanks jammer dat Bouwman vertrekt als gewaardeerde (klim)knecht na 9 mooie jaren bij Visma Lab.

Ik zal hem als (klim)knecht en eindwinnaar met die prachtige blauwe trui in de Giro van 2022 naast zijn 2 ritoverwinningen in de Giro van 2022 en de rit-eindoverwinning in de Coppi e Bartali (2024) naast de ritoverwinning en de bergtrui in de Dauphine herinneren als gewaardeerde knecht in de afgelopen jaren bij Lotto-Jumbo/Visma Lab.

kelderfan
Fanny
Bouwman vertrekt definitief naar Jayco. Als grote ronde renner (6x Giro met 1 x eindwinnaar blauwe...

Ik ga hem missen, want hij was goed op z'n plek bij TVL. Ik hoop, dat hij bij Jayco zijn ding kan gaan doen. Alleen Tolhoek en Oomen hebben dit pad ook bewandeld en eigenlijk is dat niet goed gegaan. Bij Sam kan 't nog verkeren.

kelderfan

Affini is goed onderweg in de tijdrit.

Fanny

@Kelderfan

Quote: Ik ga hem missen, want hij was goed op z'n plek bij TVL.

Ik Bouwman ook net als Roglic waar ik eveneens fan van was toen hij bij Jumbo/Visma koerste.

Maar misschien komen beiden nog eens terug bij Visma Lab net als jouw favoriet Kelderman.

Benieuwd waar hij nog tot het einde van het jaar gaat koersen voor Visma Lab.

Ik hoop nog op de Vuelta maar die kans acht ik klein zal wel de ronde Luxemburg worden waar hij vorig jaar goed koerste.

 

 

Laatst gewijzigd
kelderfan

Oei Sepp heeft nog steeds de trui, maar 't is wel close. TVL mag wel gaan werken aan de tijdrit, want 't valt niet mee met o.a. Cian en Johannes Staune-Mittet. Alleen Affini heeft zich goed geweerd.

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Kuss een voor zijn doen hele nette tijdrit. Is in orde voor Vuelta. 

Cian kan gewoon niet tijdrijden en zal daar heel hard aan moeten gaan werken 

kelderfan
BraboCycling
Kuss een voor zijn doen hele nette tijdrit. Is in orde voor Vuelta.  Cian kan gewoon niet tijd...

Cian zat er nog goed bij 't 1e. punt; daarna is er iets gebeurd?

AWestie

Kuss leek meer aero te zitten dan voorheen, ook positief dat hij denk ik meer tijd heeft gestoken in zijn houding. Ik vond tijdens de uitzending wel wat vreemd dat Kuss meer motoren dichter voor zich leek te hebben.

AxVISMALAB

Kuss reed voor het eerst met een op maat gemaakte cockpit van Vision en volgens mij ook voor het eerst met de nieuwe helm. Lijkt er dus werk van gemaakt te hebben richting de Vuelta. 

kelderfan

Mooi dat Jonas San Sebastian gaat doen en daarna Polen met Olav Kooij voor de sprintetappes.

Go, go Jonas Vingegaard.

Cycling

Wel benieuwd naar de selectie van de Vuelta als Van Aert knechten meekrijgt. Affini is dan wel een zekerheid, maar misschien ook wel een Laporte?

AWestie

Laporte houdt van veel racedagen, maar je in essentie klaarstomen voor drie grote rondes plus een vol voorjaar is een beetje onwaarschijnlijk 

1 2 ... 140 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.