Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 141 ... 169 170
Cycling

@Awestie Ik verwacht dat dat ook een beetje teveel van het goede is, maar ik ben wel benieuwd welke knechten er in de Vuelta zijn voor Van Aert.

kelderfan
Fanny
@Kelderfan Quote: Ik ga hem missen, want hij was goed op z'n plek bij TVL. Ik Bouwman ook net als...

Ja, wat dat betreft mis ik Roglic nog 't meest, want zonder hem scoort 't team een stuk minder. Ook Kelderman is terug op 't honk gekomen; dus hopelijk bewandelen Roglic en Bouwman dezelfde weg.

kelderfan
Cycling
@Awestie Ik verwacht dat dat ook een beetje teveel van het goede is, maar ik ben wel benieuwd welke...

Nou de knecht die Wout in positie kan brengen is natuurlijk Ben Tulett en ook Kelderman kan dat werk aan.

S. Morgenstern

Heeft wel echt een onuitwisbare indruk gemaakt hoe Kelderman ooit in Utah de sprint aantrok voor Hofland.

Affini lijkt me duidelijk de aangewezen man.

kelderfan
S. Morgenstern
Heeft wel echt een onuitwisbare indruk gemaakt hoe Kelderman ooit in Utah de sprint aantrok voor Hof...

Ja, die Kelderman heeft zich zeker laten zien in de USA. Ook als sprintaantrekker, maar vooral met Robert Gesink op pad! Mount Baldy in de Amgen Tour of California dat was nog eens genieten. Gouwe tijden toch.😁

Laatst gewijzigd
BraboCycling
Cycling
@Awestie Ik verwacht dat dat ook een beetje teveel van het goede is, maar ik ben wel benieuwd welke...

Affini en Van Baarle zullen dat zijn. En dan naast Wout nog Gesink, Kelderman, Kuss, Uijtdebroeks en Tulett verwacht ik.

Tenzij ze Tulett willen uitspelen in Canada (wat mij ook geen gekke gedachte lijkt), dan kan Kruijswijk erbij geplust worden. 

kelderfan
BraboCycling
Affini en Van Baarle zullen dat zijn. En dan naast Wout nog Gesink, Kelderman, Kuss, Uijtdebroeks en...

Wanneer wordt Affini dan ingevlogen, want Kooij gaat met Vingegaard naar 't Poolse rondje en dan verwacht je toch Affini aan zijn zijde.

S. Morgenstern

Affini rijdt nu Burgos. Waarom zou je hem dan in Polen verwachten als lead out van Kooij? Lijkt mij een onlogische route.

Yeez

Zou eerder zeggen mick van dijke en tosh vd sande

kelderfan
S. Morgenstern
Affini rijdt nu Burgos. Waarom zou je hem dan in Polen verwachten als lead out van Kooij? Lijkt mij...

Waarom verwacht je hem in de Vuelta met al die steile aankomsten bergop. Dan heeft Van Aert toch weinig tot niets aan Affini en niets ten nadele van Affini, want die wordt alleen maar beter bij TVL. Als je dan perse een lead-out mee wil nemen, dan moet Laporte als aan de bak.

kelderfan

Mooi dat Seppie Burgos aan zijn palmares kan toevoegen. Chappeau#

AWestie

Grappig hoe hier een beetje met namen wordt gehusseld voor een luxere sprinttrein alsof het hagelslag is. Zeker in dit deel van het seizoen en als je naar het niveau wedstrijden kijkt is een mannetje mee al meer dan genoeg. 

Is een bronzen plak op de koppelkoers genoeg voor de Vismavrouwen om Loe een goed woordje te laten doen voor zijn zus?

BraboCycling
kelderfan
Waarom verwacht je hem in de Vuelta met al die steile aankomsten bergop. Dan heeft Van Aert toch wei...

Als je Laporte nu ook nog de Vuelta laat rijden, dan kun je volgend seizoen wel afschrijven. Wat een aanslag om hem 3(!!) grote rondes te laten rijden.

Affini naar Polen zou waanzin zijn. Het wordt of de opstelling zoals PCS zegt met Kruijswijk, of Affini erin voor hem. Iets anders zou een noodgreep zijn.

Mick en Tosh zullen met Valter idd wel naar Polen gaan. Misschien Gloag ook? 

Rawolf

Lees veel Affini vuelta maar zou Mick van Dijke voor de Vuelta niet net zo logisch zijn?

Cycling

@Brabocycling Laporte heeft dit seizoen amper wedstrijden gereden. 

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

"Waarom verwacht je hem in de Vuelta met al die steile aankomsten bergop. Dan heeft Van Aert toch weinig tot niets aan Affini"

Van Aert mikt niet op die steile aankomsten bergop, maar op dagen waar Affini uitstekend zijn voorbereidende werk kan doen.

BraboCycling
Rawolf
Lees veel Affini vuelta maar zou Mick van Dijke voor de Vuelta niet net zo logisch zijn?

Affini omdat hij Burgos gereden heeft en op hoogte is geweest met Kuss/Cian etc. 

BraboCycling
Cycling
@Brabocycling Laporte heeft dit seizoen amper wedstrijden gereden. 

Maar wel voorbereiding gedaan voor alle klassiekers, blessures opgelopen, Giro voorbereiding en halve Giro gereden, Tour voorbereiding en hele Tour gereden. 

Lijkt mij dat je hem in Canada nog opstelt en evt nog her en der een koers maar niet een grote ronde. 

BraboCycling

Hele bizarre tactiek vandaag in Klasikoa. Volle bak rijden om de kopgroep te gaan halen en dan op de eerste de beste echte klim vallen zowel Jonas (niet gek) als Kuss en Kelderman door de mand. 25 man voorop zonder iemand van Visma....

Zag wel dat Gloag pech had net voor de klim, dat was zonde, maar snap niet dat ze dan de hele dag zo gereden hebben met Vermote / Vader / Van Baarle. 

AWestie

Het had überhaupt niet gehoeven dat Visma een dragende rol ging spelen hier. Geen enkele (schaduw-)favoriet hadden ze mee.

kelderfan
BraboCycling
Hele bizarre tactiek vandaag in Klasikoa. Volle bak rijden om de kopgroep te gaan halen en dan op de...

Precies. Het laat wel zien dat TVL veel werk zal hebben om 't verschil met UAE weg te werken. 

kelderfan
AWestie
Het had überhaupt niet gehoeven dat Visma een dragende rol ging spelen hier. Geen enkele (schad...

Zij misten Affini natuurlijk.😁

Fanny

Bouwman en Mick van Dijke in de ronde van Polen.

BraboCycling

En Kelderman, die dus geen Vuelta gaat rijden & geen Valter, terwijl die zelf had aangegeven na de OS dat hij naar Polen ging. 

Dus dan Kruijswijk ipv Kelderman in Vuelta? of toch Valter? 

Mijn gok zou zijn Kruijswijk en dan dus Kuss, Uijtebroeks, Gesink, Tulett, Van Aert, Van Baarle, Affini. 

Laatst gewijzigd
kelderfan
Fanny
Bouwman en Mick van Dijke in de ronde van Polen.

Goed dat Bouwman met Van Dijk mee mogen doen. Maar waarom Kelderman is mij een raadsel. Je denkt, dat zij wat willen maken van de komende Vuelta. Gelukkig geeft Firstcycling gewoon Valter ipv Kelderman.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 141 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.