Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 142 ... 169 170
tdola

Geen kelderman in vuelta zeer opvallend. Maar kruijswijk was niet mee op hoogtestage dus vuelta lijkt me toch onwaarschijnlijk. 

Kuss, uijtdebroeks, gesink, affini, van aert, van baarle lijkt me zeker. Tullett als niet geblesseerd. En dan dus kruijswijk wat mij betreft onzeker maar zou kunnen. Anders staune-mittet? Valter?

kelderfan

Oh, ja Matisse Van Kerckhove heeft de tijdrit gewonnen in de Ronde van de Valleien 1.2 en wordt 2e. in 't AK na Eliott Boulet die door Groupama is ingelijfd.

BraboCycling
kelderfan
Goed dat Bouwman met Van Dijk mee mogen doen. Maar waarom Kelderman is mij een raadsel. Je denkt, da...

Want Firstcycling weet het beter dan de officiële publicatie van Team Visma-Lease a Bike? 

BraboCycling
kelderfan
Oh, ja Matisse Van Kerckhove heeft de tijdrit gewonnen in de Ronde van de Valleien 1.2 en wordt 2e....

En er is nog een rit bezig in de Tour des Vallées, dus het is nog niet bekend of het AK nog op de schop gaat. 

Laatst gewijzigd
kelderfan
BraboCycling
En er is nog een rit bezig in de Tour des Vallées, dus het is nog niet bekend of het AK nog o...

ja dat klopt als een bus.

kelderfan

Nordhagen doet 't weer met een zege in de GP Sportivi Poggiani. En hoe op z'n Evenepoels.

Laatst gewijzigd
Arry1338

Iemand een idee waarom Kelderman op PCS van de startlijst van de Vuelta is gehaald?

ForzAZ67

Nordhagen wint dus in Italië de GP Poggiana. Ik heb beelden gezien zojuist via https://www.youtube.com/watch?v=En794rBj2gs

Na de race hoor ik hem zeggen dat ie na 75 km er van door is gegaan, omdat het laatste eind van de race vooral vlak was en dus niet zijn aanvalsterrein. Impressionante volgens de Italianen.

Nordhagen topklimmer in aankomst voor Team Visma LAB.

kelderfan
Arry1338
Iemand een idee waarom Kelderman op PCS van de startlijst van de Vuelta is gehaald?

Ja dat is goeie vraag. Want dat is voor mij ook onduidelijk.

Imbatido

Kelderman rijdt de Ronde van Polen.

BraboCycling
kelderfan
Ja dat is goeie vraag. Want dat is voor mij ook onduidelijk.

Is hiervoor maar in 5 Posts besproken....

YogiBear
BraboCycling
Is hiervoor maar in 5 Posts besproken....

Waarschijnlijk geloven sommigen het pas als hij echt niet op het startpodium staat of misschien zelfs pas als hij er aan het eind niet bij blijkt te zijn geweest. Het officiële kanaal van de ploeg is in ieder geval niet voldoende.

kelderfan

Tour de L'Avenir met Graat, Huising en Van Bekkum. Ook Brennan, Mattio, Simmons en toch ook Nortoft. Op de voorlopige deelnemerslijst dan bron: PCS.

En jammer dat Nordhagen niet mee kan doen, want de Noren zijn er niet bij in deze versie. Hij en Widar zijn echt top.

Laatst gewijzigd
kelderfan
YogiBear
Waarschijnlijk geloven sommigen het pas als hij echt niet op het startpodium staat of misschien zelf...

Je zoekt 't weer ver.

ForzAZ67
kelderfan
Tour de L'Avenir met Graat, Huising en Van Bekkum. Ook Brennan, Mattio, Simmons en toch ook Nortoft....

Nordhagen hoorde ik gisteren na zijn overwinning in de GP Poggiana zeggen dat ie na de koers naar Nederland ging voor een koers daarna in België.

 

kelderfan

Plan-Markus dient bij Visma | Lease a Bike niet als test voor Ferrand-Prevot, wél voor ooit Vos-loze toekomst | Indeleiderstrui.nl; Wederom een dubbel verhaal. Enerzijds op weg naar een Tourploeg {zie de heren} en anderzijds gaat Riejanne Markus weg naar Trek. Hoe wil je ooit uitgroeien tot een ploeg als SD is mijn vraag. Dat zal weer hetzelfde riedeltje worden als door @YogiBear omschreven.

kelderfan

Marianne laat zich weer zien met een 5e. stek in rit 1 TdF

ForzAZ67

Kelderman kort voor streep terug gepakt door Nys in Ronde van Polen.

Yeez

Rij mee met christen en je wint... zo zonde

kelderfan
Yeez
Rij mee met christen en je wint... zo zonde

Ja ik weet 't niet meer, want Kelderman had hier moeten winnen. Ja die valpartijen😂

Maar wat te zeggen van jongeling Hagenes. Die is echt gegroeid.

Laatst gewijzigd
BraboCycling
kelderfan
Plan-Markus dient bij Visma | Lease a Bike niet als test voor Ferrand-Prevot, wél voor ooit V...

Je kunt Markus niet vastbinden en verplichten te blijven rijden voor de ploeg hè. Ze hebben haar alle kansen, ondersteuning en kopmanschappen gegeven, zoals nu ook in de Tour. 

BraboCycling
Yeez
Rij mee met christen en je wint... zo zonde

Ik snap het ook niet. Wat zit hierachter? Bang om te verliezen van UAE ? Of zo in knechten rol geloven dat Jonas hier moest winnen? 

in elk geval bizar zonde 

Fanny

Kelderman wachte steeds op Vingegaard die niet echt kon wegkomen in het peloton.

Kelderman was misschien ook te bang om te verliezen. Hij had samen met Christen ervoor moeten gaan en niet op Vingegaard moeten wachten die denk ik ook niet de topbenen had op deze steile aankomst.

Ja, als je wacht op Nys dan weet je het wel op deze punchaankomst.

Misschien mocht Kelderman ook niet voor zichzelf gaan van ploegleider Van Dongen omdat ze voor Vingegaard gaan.

Ik zou het negeerd hebben om eindelijk eens een  keer zelf te winnen in een WT etappe.

Ik denk dat hij Christen wel had verslagen in de sprint mede omdat die al een paar keer was aangegaan.

Maar verder goede resultaten met het oog morgen in de klimtijdrit.

kelderfan
BraboCycling
Je kunt Markus niet vastbinden en verplichten te blijven rijden voor de ploeg hè. Ze hebben h...

Kijk eens naar de rensters die vorig jaar zijn vertrokken met o.a. Cadzow en Ruegg en nu dit jaar Markus en Henderson. Die willen allemaal niet vastgepint te worden. Dat heb je leuk bedacht. Maar het geeft ook aan dat er iets niet goed gaat binnen 't damesteam. 

Bimbo Visma

Jammer dat Kelderman niet meer voor zichzelf durft te gaan 

1 2 ... 142 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.