Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 143 ... 169 170
YogiBear
kelderfan
Plan-Markus dient bij Visma | Lease a Bike niet als test voor Ferrand-Prevot, wél voor ooit V...

Nu moet je met echt even helpen; welk riedeltje zou ik geschreven hebben?

kelderfan
Fanny
Kelderman wachte steeds op Vingegaard die niet echt kon wegkomen in het peloton. Kelderman was miss...

Ja, ik snapte ook niet wat er in de communicatie mis is gegaan, want hij reageerde alleen maar op Jan Christen en toen de afstand tot de achtervolgers te klein was geworden, toen ging Wilco aan en dat was helaas echt te laat. Vingegaard moet er duidelijk weer inkomen. Hij heeft na de TdF te veel gas teruggenomen. Dat hij moest opgeven in San Sebastian hielp natuurlijk ook niet mee.

Laatst gewijzigd
kelderfan
ForzAZ67
Nordhagen hoorde ik gisteren na zijn overwinning in de GP Poggiana zeggen dat ie na de koers naar Ne...

Ja, dat komt omdat hij niet mag meedoen aan de Tour de L'Avenier. Noorwegen doet kennelijk niet mee.

BraboCycling
kelderfan
Kijk eens naar de rensters die vorig jaar zijn vertrokken met o.a. Cadzow en Ruegg en nu dit jaar Ma...

Markus en Henderson zitten al lang bij het team, logsich dat ze een keer ook andere oorden op willen zoeken, zeker als die wel veel willen betalen (Henderson wil haar medaille ook verzilveren nu natuurlijk).

Cadzow en Ruegg waren nu niet echt de toppers ofzo, mist Visma niets aan. 

kelderfan
BraboCycling
Markus en Henderson zitten al lang bij het team, logsich dat ze een keer ook andere oorden op willen...

Dat is wel begrijpelijk, maar 't team wil groeien naar een ploeg, die mee kunnen in de GT's. Als je dan je beste renners steeds laat gaan, dan wordt wel een hele lange weg omhoog. Elk jaar hoor je weer dat zij een stap willen maken/ zetten. Op deze manier wordt je echt niet beter, want de vriendin van is een echte topper, maar heeft nu wel een hele grote achterstand op de huidige toppers. Dat poets je niet zomaar weg en dat geeft de ploeg ook zelf aan/toe. Want van wie moet 't volgend jaar komen. Onze Marianne Vos wordt ook een dagje ouder.

Laatst gewijzigd
De Zeboe van de Zoncolan
BraboCycling
Markus en Henderson zitten al lang bij het team, logsich dat ze een keer ook andere oorden op willen...

Cadzow en Ruegg staan dit jaar beiden in de top 40 van de PCS lijst. Het zijn misschien(nog)  geen wereldtoppers, maar zulke rensters zijn in elke ploeg een versterking. 

Landeirovic

Ik denk dat je Kelderman weinig kan verwijten. Het is gewoon alweer de onkunde van meneer van Dongen. 

Yeez

Alsof van dongen in die laatste 1.5 km nog enige invloed heeff met gebrekkige info achter de koers. Doe niet onnozel met die blinde vlek

AWestie

Als je iemand iets kan verwijten is het Kelderman, ik heb hem in volle volle finale niet vaak een goede beslissing voor winst zien maken. Een ploegleider kan hoogstens een paar kilometer er voor nog even seinen op wie je moet letten ofzo.

Fanny

@Yeez

Natuurlijk heeft Van Dongen dezelfde beelden als wij thuis op internet/tv/telefoon/Ipad hebben als in zijn auto.

Dus gebrekige info slaat nergens op. Onnozel dus.

Zo geavanceerd is die apparatuur in de auto wel.

Van Dongen heeft nmm e.e.a. doorgegeven aan Kelderman om te wachten zodat Vingegaard een aanval kon plaatsen vanuit het peloton. 

Zoniet dan vind ik het eigenlijk dom van Kelderman om niet mee te gaan met Christen om juist samen een gat te slaan met het peloton met daarin puncher Nys.

Nys als puncher had het echt niet dichtgereden (te ver) en waarschijnlijk de rest van het peloton ook niet met daarin Vingegaard.

Dus denk ik dat het niet mocht van Van Dongen vanwege vooraf en ook later afgesproken stalorders.

Kelderman had eerder ongeveer 2km voor de finish voor zichzelf moeten gaan samen met Christen.

Ze hadden juist een mooi gaatje op het Peloton maar lieten steeds het peloton weer terug komen.

Kelderman had die sprint wel gewonnen omdat hij mij wel de sterkste leek.

Laatst gewijzigd
Yeez

Had kelderfan in de aanval moeten gaan?

BraboCycling

Geen Tulett naar de Vuelta, dat zal wel met z'n val te maken hebben. Wél Valter, mooie beloning voor hem! 

Affini, Van Baarle, Kruijswijk, Gesink, Valter, Van Aert, Kuss, Cian is de opstelling. Mooi dat steven terug is! 
Op naar ritzeges en hopelijk podium voor Kuss. Verwacht dat Yates en Almeida nog wel boven Kuss eindigen

Laatst gewijzigd
AxVISMALAB

Mooie opstelling. Tulett heeft zich dit jaar, mede door omstandigheden, nog niet echt kunnen laten zien. Jammer, ben erg benieuwd naar zijn potentie, ook omdat ze in het begin van het seizoen best lovende woorden over hem spraken. 

BraboCycling
AxVISMALAB
Mooie opstelling. Tulett heeft zich dit jaar, mede door omstandigheden, nog niet echt kunnen laten z...

Ja zeker benieuwd! Hij zal wel naar de Canadese koersen gaan nu met Laporte verwacht ik

Yeez

Hele mooie uitgebalanceerde ploeg voor de Vuelta. Valter een goede vervanger voor tulett

kelderfan
Yeez
Had kelderfan in de aanval moeten gaan?

Ik als fan ben zeer vereerd en ga mijn uiterste best doen.

kelderfan
Yeez
Hele mooie uitgebalanceerde ploeg voor de Vuelta. Valter een goede vervanger voor tulett

Valter is een stuk verder als Tulett.

AWestie

Verder dan*, of je moet doelen op een Tulettrol (mijn autocorrect maakte er eerst toiletrol van 😅)

Ik ben heel benieuwd naar hoeveel mannen met de UAE'ers meekunnen als het wat vaker bergop gaat. Intrinsiek goeie klimmers, maar de Emiraatjes zijn wederom een categorie breder.

baukeingeel

Ik vind het dat het voor Valter een beetje nu of nooit is. Hij doet het altijd redelijk als knecht maar nooit echt dat je denkt die is onvervangbaar (in de Vuelta vorig jaar bleef hij wel als langste kver, maar was hij ook altijd heel vroeg weg). Individueel heeft hij het op een Strade na ook niet helemaal laten zien terwijl hij volgens mij toch als belangrijke pion werd gehaald voor de Ardennen en gelijkaardige parcoursen. Ik denk dat hij ook deze ronde net als de Giro dit jaar best wat eigen kansen kan krijgen dus benieuwd wat hij laat zien aangezijn zn contract in 2025 afloopt

kelderfan

Vos wordt vandaag 3e. in de ochtendrit. 

kelderfan
AWestie
Verder dan*, of je moet doelen op een Tulettrol (mijn autocorrect maakte er eerst toiletrol van 😅)...

Hoe doe je dat met jouw autocorrect. Electrisch natuurlijk of zo'n ouderwetse. 

AWestie
baukeingeel
Ik vind het dat het voor Valter een beetje nu of nooit is. Hij doet het altijd redelijk als knecht m...

Volgens mij is het team best tevreden over hem, en hij groeit ook wel stukje bij beetje door. Vraag gaat vooral zijn waar zijn plafond zit. Mijn lekeninschatting is dat hij nu wel ongeveer op zijn max presteert en dan is de vraag legitiem of de ploeg dan niet verder gaat kijken.

AWestie

Kelderman gevallen, als enige vandaag?

BraboCycling

Ja als enige. En Wellens sneller dan Vingegaard... Dat is ook wel echt verrassend. 

kelderfan

Weer een Crash te melden voor Kelderman en nu in de tijdrit. Toch nog een mooi resultaat met zijn 11e. plek met val dat wel.

Vingegaard wordt 2e. en ja na Wellens, maar die arme Nys komt niet in de buurt.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 143 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.