Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 144 ... 169 170
BraboCycling

Jonas wel de nieuwe leider, maar zal toch een fikse tegenvaller zijn dat hij nota bene op Wellens verliest. Ook op de klim (T1-finish) verliest hij nog een paar seconden. 

AWestie
BraboCycling
Ja als enige. En Wellens sneller dan Vingegaard... Dat is ook wel echt verrassend. 

Met z'n Belgische titel heeft Wellens wel echt nog meer geïnvesteerd in tijdritten, hij was de enige die in de beugels lag in de laatste kilometer. Plus het topmateriaal en je hebt een niet heel verrassende uitslag.

BraboCycling
AWestie
Met z'n Belgische titel heeft Wellens wel echt nog meer geïnvesteerd in tijdritten, hij was de...

Normaal gesproken moet in een tijdrit bergop Jonas toch wel echt veel beter zijn. Zie ook de Tour tijdrit. 

kelderfan

Ik denk, dat 't team een goeie uitgangspositie heeft met Vingegaard op 1 en Kelderman toch mooi op 2.

BraboCycling
kelderfan
Ik denk, dat 't team een goeie uitgangspositie heeft met Vingegaard op 1 en Kelderman toch mooi op 2...

Dat is zeker waar! Ulissi wel gevaarlijk met die punchy aankomsten die er nog zijn 

YogiBear

Ik moet zeggen dat ik heel vaak sceptisch ben als mensen beginnen over het zo vaak vallen van renners van TVL. Eerste gedachte bij Kelderman was nu echter wel: alweer!?

Yeez

Gooit Kelderman hier nu een potentiële eindoverwinning weg? Wat zonde zeg

kelderfan

Het tijdrijden valt wel een beetje tegen, want ook de dames doen 't niet top met Henderson als beste met een toptien. Markus doet 't nog redelijk, maar gaat kennelijk de club met Henderson verlaten. Vos duikelt uit de top-tien en ook Van Empel duikelt 20 stekken naar beneden. 

kelderfan
Yeez
Gooit Kelderman hier nu een potentiële eindoverwinning weg? Wat zonde zeg

Ja, dat is zeker zonde. 

Fanny

Kelderman vandaag weer gevallen, nu in de neutrale zone tot het 0km punt.

Geen idee hoe het met hem gaat.

kelderfan
Fanny
Kelderman vandaag weer gevallen, nu in de neutrale zone tot het 0km punt. Geen idee hoe het met hem...

Pff Het wordt wel vervelend zo, met al die valpartijen en nu weer met Wilco.

kelderfan

De dames hebben 't moeilijk en vliegen er allemaal vanaf op de Roche. 

Yeez

Markus met haar slechtste vorm vh jaar en dat in de tour? Misschien ziek? Lost bij renners die ze in de vuelta en het voorjaar er dik afreed 

kelderfan
Yeez
Markus met haar slechtste vorm vh jaar en dat in de tour? Misschien ziek? Lost bij renners die ze in...

Het kan natuurlijk ook liggen aan 't uiteen gaan.

BraboCycling

Hoe krijgt ie t elke keer voor elkaar Kelderman.... 

Jonas lijkt nu al geïsoleerd in het peloton

BraboCycling

Oh nee Kelderman zit er toch nog bij in het peloton 

pirazzi

In de ronde van Polen.

Poeksel

Kelderfan, eh, man zat er weer dichtbij. Toch knap.

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Zo Kelderman ondanks 2 vallen toch derde in de punch aankomst, heel knap!

kelderfan

Wauw de gevallen Kelderman is goed met z'n 3e. stekkie. Chapeau# Als je zo vaak valt is 't toch mooi om dan toch mee te doen om de zege. Een niet gevallen Wilco Kelderman had dichter geeindigd.

kelderfan

Wat te denken over Archie Ryan.

Yeez

Brabo gaat ook van 0 naar 100 zo te zien ;)

Raul Alcala
kelderfan
Wat te denken over Archie Ryan.

Die heeft het nu onderhand wel onder de knie. 

kelderfan
Raul Alcala
Die heeft het nu onderhand wel onder de knie. 

Zo Raul ook weer van de partij en je hebt gelijk, dat Ryan last van zijn knie had. Toch mooie stappen vooruit. Oh, ja vanwege die laatste plek lijkt mij nog een Fransman goed in beeld te komen, want Alex Baudin laat die andere Alex Zingle achter zich in de Tour du Limousin.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Yeez
Brabo gaat ook van 0 naar 100 zo te zien ;)

Die ziet nu 100 Keldermannen door zijn gele bril.

1 2 ... 144 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.