Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 145 ... 169 170
BraboCycling
Yeez
Brabo gaat ook van 0 naar 100 zo te zien ;)

Haha nou nog steeds is het totaal bizar dat hij weer 2x(!) gevallen is, waarvan 1x in de neutrale zone....

Commentatoren zeiden dat ie gelost was uit het peloton, maar even later ging ie vrolijk op kop rijden dus vandaar de verwarring 

AWestie

Marc de Maar zeker? Ik kan hem heel slecht hebben en hij kijkt ook niet heel goed naar zijn schermpje. Hij noemt Jonas ook continu Vinnegaar, wat ik wel een heel nieuwe variatie vind.

Wat betreft Kelderman kan ik mij nog vaag herinneren dat volgens mij Han Kock hem ooit vroeg waarom hij zo vaak viel en dat Wilco op zijn kenmerkende manier begon met "Jaaa ik weet niet" en daarna heb ik het niet meer opgeslagen. Iemand met goeie googleskills die kan helpen? Of die deze vage herinnering kan debunken?

kelderfan
AWestie
Marc de Maar zeker? Ik kan hem heel slecht hebben en hij kijkt ook niet heel goed naar zijn schermpj...

Visma | Lease a Bike hard voor leider Markus na mislukte Luik-rit: 'Verwacht dat ze bij die groep kon blijven' | Indeleiderstrui.nl;

Niet alleen Kelderman heeft daar last van, maar ook Markus heeft de grond gekust.

Raul Alcala
kelderfan
Zo Raul ook weer van de partij en je hebt gelijk, dat Ryan last van zijn knie had. Toch mooie stappe...

Ja, ze zeggen het.

Ze zoeken toch nog een ervaren klimknecht?

kelderfan
Raul Alcala
Ja, ze zeggen het. Ze zoeken toch nog een ervaren klimknecht?

Als je maar niet steeds valt, want dan krijg je geheid de hele club over je heen. Zie maar wat er met Kelderman is gebeurd.

Maar een goede knecht is natuurlijk welkom.😂

BraboCycling

Wauw lekker Kooij!!! Zichzelf mooi gepositioneerd in t wiel van Pedersen en knap eruit gekomen 

kelderfan
BraboCycling
Wauw lekker Kooij!!! Zichzelf mooi gepositioneerd in t wiel van Pedersen en knap eruit gekomen 

Ja, dat is zeker mooi voor Kooij en de killerbees. Eindelijk weer eens juichen is niet verkeerd.

kelderfan

Teunissen zit samen met Huising en Nordhagen in de vluchtgroep in rondom Leuven. 

kelderfan

Geen sigaar helaas, maar die jonge gasten hebben 't toch leuk meegedaan in rondom Leuven.

tdola

Voor zo'n jongen als nordhagen, een echte klimmer, is dit soort koersen denk ik ook bedoeld als ervaring.

Als hij over een paar jaar voor de knikkers in rittenkoers of zelfs grote ronde mee wil doen, moet hij dit ook kunnen. Dus prima hier meerijden,  zelfs meer dan anoniem.

kelderfan

@Fanny

Primoz was verdwaald of nog mooier vermist bij zijn ploegenpresentatie Vuelta 2024; hij was wel present bij de ploegenpresentatie van TVL achter de schermen dat wel. Dus misschien ..; nu Robert afscheid neemt. Blijft Robert nog aan 't team verbonden?

Laatst gewijzigd
kelderfan

Oh, ja. Op de rol voor de Duitsland Tour staan nu Gloag, Kelderman, Staune-Mittet, Milan Vader en Tim van Dijke. 

Raul Alcala

Vuelta ploeg volgens pcs met Affini, Valter Kruijswijk. Geen Tulet Kelderman

AWestie

De ploegenpresentatie is zelfs al geweest dus je bent rijkelijk laat Raul

kelderfan
Raul Alcala
Vuelta ploeg volgens pcs met Affini, Valter Kruijswijk. Geen Tulet Kelderman

Dat lijkt mij een gemiste kans, want Kelderman is in vorm. Maar dat is al langer bekend.

kelderfan

Marianne Vos is eigenlijk heel sterk. Na in de vlucht te hebben gezeten en daardoor het peloton heeft moeten laten gaan, is zij toch nog 2e. geworden. Chapeau# Mevr. Vos. Volgens PCS heeft zij naamsverandering ondergaan. Kennelijk huwelijk Mevr. Jouw. 

kelderfan

Oh, ja ik weet niet of dat klopt, maar de naam van Silke Smulders is herhaaldelijk genoemd door mevr. Kneteman in de uitzending. En dan ga je kijken bij PCS en dan zie je dat dit jonge talent toch steeds goed vooraan eindigt in de gereden koersen.

kelderfan

Helaas wordt Kooij slechts 3e. vandaag in Polen. Merlier wint.

AWestie
kelderfan
Marianne Vos is eigenlijk heel sterk. Na in de vlucht te hebben gezeten en daardoor het peloton heef...

Ik denk dat je je browser op automatisch vertalen hebt staan

YogiBear
Raul Alcala
Vuelta ploeg volgens pcs met Affini, Valter Kruijswijk. Geen Tulet Kelderman

Is dit een serieuze post of een poging om de discussie weer op te rakelen? Dit is al een paar dagen bekend.

Raul Alcala

Is me ontgaan dan. Ik las wel iets over '5 posts', maar niet ver genoeg teruggebladert en naar pcs gesurft. 

Mooie ploeg hoor, blij met Kruijswijk ook. Tulett heeft het nog niet blijkbaar, Valter gaat zn 2de grote ronde rijden en Kooij nog steeds geen grote ronde in de benen

AWestie

Tulett is geblesseerd en Kooij heeft natuurlijk al een rit gewonnen in zijn eerste grote ronde. Een Vuelta rijden is dan een beetje voor het idee, terwijl er nog genoeg alternatieven zijn naast de Tour.

tdola

Markus er vandaag helemaal doorheen gezakt vandaag.

AWestie

Ik vraag mij af of ze echt heeft aangezet. Misschien bakens verzet naar zondag?

BraboCycling
Raul Alcala
Is me ontgaan dan. Ik las wel iets over '5 posts', maar niet ver genoeg teruggebladert en naar pcs g...

Tulett was gevallen in Burgos en nog niet hersteld. 

Kooij meenemen zou een streep door de rekening van Wout zijn, terwijl hij juist wil scoren in de Vuelta. 

1 2 ... 145 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.