Hele matige tour voor JV als geheel en voor Markus in het bijzonder
Ze zakt er volledig door in voor haar de wedstrijd van het jaar.
persoonlijk denk ik dan: niet 30 uitingen per dag op Instagram maar iets meer focus op je werk zou niet gek zijn
Vos op haar oude dag laat zich toch goed zien. Van Empel heeft 't geprobeerd, maar ja de overige dames komen te kort. Wie mij tegenvalt is Henderson en die is inmiddels ook afgestapt.
Nou, ja zij verdedigen wel hun positie op de ranglijst in de TdP en staan gelukkig nog steeds 1 en 3; bovendien waren zij wederom bij de beste renners. Die Thibau Nijs is er wel eentje en weer een Belg.
Morgen wordt 't weer een sprintetappe en dan mag Kooij zich weer laten zien.
Oh, ja Firstcycling weet al wat meer van het komende programma. Nu ook PCS.
Bijvoorbeeld: Bretagne Classic met Laporte, Benoot, Lemmen, Bouwman, Mick van Dijke en Loe van Belle. Dus nog 1 plekkie te vullen.
Jonas: "I wanted to take a pull for you"
Wilco: "I was controlling for you"
Ze wisten zelf ook niet wat de tactiek was. Echt dom gereden in Polen. Ik ben er zeker van dat ze de boel veel beter hadden kunnen eindigen.
Hij is nu wel gelost... Hopelijk kan ie alsnog de finish halen en komende dagen herstellen. Wat een gekke val weer.
Mooi in Polen 2 overwinningen met Kooij die zich knap manoevreerde in de sprint en Jonas het eindklassement!
Toch nog goed, dat Wout de trui heeft veroverd. Maar wat nu wel duidelijk is geworden, dat de valpartijen van Wout Van Aert en Jonas Vingegaard wel degelijk van invloed zijn. Vingegaard wint, maar is nog op zijn niveau helaas. Het is goed dat hij nu bij zijn familie kan zijn. Ook Wout is nog niet terug op topniveau, maar hopelijk blijft hij omhoog kijken in deze Vuelta. Hij kan er nog steeds voor gaan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.