Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 146 ... 169 170
Adrianus en Patrick
tdola
Markus er vandaag helemaal doorheen gezakt vandaag.

 

Hele matige tour voor JV als geheel en voor Markus in het bijzonder 

Ze zakt er volledig door in voor haar de wedstrijd van het jaar. 

persoonlijk denk ik dan: niet 30 uitingen per dag op Instagram maar iets meer focus op je werk zou niet gek zijn 

AWestie

Vos met meerdere podiumplekken en groen bijna bij de eindstreep matig noemen? Nou, nee. De rest van de ploeg presteert inderdaad onder niveau, al heb ik geen beeld van de knechten.

Adrianus en Patrick
AWestie
Vos met meerdere podiumplekken en groen bijna bij de eindstreep matig noemen? Nou, nee. De rest van...

Vos uiteraard voldoende maar ook niet meer dan dat.

Hopelijk komt daar zo nog verandering in

Laatst gewijzigd
kelderfan
Adrianus en Patrick
Vos uiteraard voldoende maar ook niet meer dan dat. Hopelijk komt daar zo nog verandering in

Vos op haar oude dag laat zich toch goed zien. Van Empel heeft 't geprobeerd, maar ja de overige dames komen te kort. Wie mij tegenvalt is Henderson en die is inmiddels ook afgestapt.

AWestie

Wat rijden Kelderman en Vingegaard frustrerend voorzichtig rond, vervelend om naar te kijken. Continu omkijken, wisselen van posities, en weer omkijken. Het is dat Kooij ritwinst pakt, maar de klimmers maken het niet af.

Laatst gewijzigd
kelderfan
AWestie
Wat rijden Kelderman en Vingegaard frustrerend voorzichtig rond, vervelend om naar te kijken. Contin...

Nou, ja zij verdedigen wel hun positie op de ranglijst in de TdP en staan gelukkig nog steeds 1 en 3; bovendien waren zij wederom bij de beste renners. Die Thibau Nijs is er wel eentje en weer een Belg.

kelderfan

Morgen wordt 't weer een sprintetappe en dan mag Kooij zich weer laten zien.

Oh, ja Firstcycling weet al wat meer van het komende programma. Nu ook PCS.

Bijvoorbeeld: Bretagne Classic met Laporte, Benoot, Lemmen, Bouwman, Mick van Dijke en Loe van Belle. Dus nog 1 plekkie te vullen.

 

Laatst gewijzigd
AWestie

Als Kuss binnen driekwart minuut van Affini blijft heeft hij een heel goede tijdrit gereden 

AWestie

Jonas: "I wanted to take a pull for you"
Wilco: "I was controlling for you"

via Twitter

Ze wisten zelf ook niet wat de tactiek was. Echt dom gereden in Polen. Ik ben er zeker van dat ze de boel veel beter hadden kunnen eindigen.

 

Cen Morawec
AWestie
Als Kuss binnen driekwart minuut van Affini blijft heeft hij een heel goede tijdrit gereden 

Ons jonge kopman heeft ook prima gereden!

Nu is het duidelijk, dat in Vuelta de ploeg voor Cian Uijtdebroeks gaat koersen.

AWestie
Cen Morawec
Ons jonge kopman heeft ook prima gereden! Nu is het duidelijk, dat in Vuelta de ploeg voor Cian Uij...

Kuss en Cian zijn binnen 8 seconden van elkaar gefinisht, trek niet van die malle conclusies.

Adrianus en Patrick

Voorstel aan Ploegleiding VLAB.


Kan Kelderman in koers al een nekbrace om krijgen.. A. kan hij dan niet meer achterom kijken. B. dan heeft hij hem maar vast om voor het geval dat..

kelderfan

Arme Dylan van Baarle. Gelukkig na crash weer op de fiets. Als de volgers hem maar geen nekbrace willen aanpraten; want dat is niet gemakkelijk op de fiets.

kelderfan

Chapeau hoorde ik en chapeau 't is. Kooij mooie sterke sprint en Vingegaard op 1 van dit rondje in Polen.

Yeez

Zo wint de ploeg sinds de oprichting (blanco in 2013) weer een nieuwe wt koers. Blijven over

Cadel Evans Ocean Race

Ronde van Vlaanderen

Parijs-Roubaix

Waalse Pijl

Eschborn-Frankfurt

Ronde van Zwitserland

San Sebastian

Bemer Classic

Montreal

Lombardije

BraboCycling
kelderfan
Arme Dylan van Baarle. Gelukkig na crash weer op de fiets. Als de volgers hem maar geen nekbrace wil...

Hij is nu wel gelost... Hopelijk kan ie alsnog de finish halen en komende dagen herstellen. Wat een gekke val weer.

 

Mooi in Polen 2 overwinningen met Kooij die zich knap manoevreerde in de sprint en Jonas het eindklassement! 

BraboCycling

Shit Van Baarle abandon. Enorm belangrijke pion die je de komende drie weken echt gaat missen. 

Cen Morawec
BraboCycling
Shit Van Baarle abandon. Enorm belangrijke pion die je de komende drie weken echt gaat missen. 

Wat jammer. Na alle miserie die hij dit jaar gekend heeft...

AWestie

Een kleine handvol renners bij dit team valt te vaak met erg om op te kunnen bouwen.

kelderfan

Toch nog goed, dat Wout de trui heeft veroverd. Maar wat nu wel duidelijk is geworden, dat de valpartijen van Wout Van Aert en Jonas Vingegaard wel degelijk van invloed zijn. Vingegaard wint, maar is nog op zijn niveau helaas. Het is goed dat hij nu bij zijn familie kan zijn. Ook Wout is nog niet terug op topniveau, maar hopelijk blijft hij omhoog kijken in deze Vuelta. Hij kan er nog steeds voor gaan.

BraboCycling

Mwah ik denk dat Wout gewoon goed is, maar Groves is op zo'n aankomst gewoon wat sneller qua pure sprint.

kelderfan

Matthew Brennan heeft zich laten zien in de Toekomstronde. Hij wordt 5e. in de ITT. Nortoft zit er ook goed bij met z'n 11e. stek.

tdola

Breuk (je?) In heup van baarle

AWestie

Wie gaat de ploeg in de Deutschland Tour waarschijnlijk opstellen?

Rawolf
AWestie
Wie gaat de ploeg in de Deutschland Tour waarschijnlijk opstellen?

Grischa Niermann zit in de wagen verwacht ik. 

 

 

1 2 ... 146 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.