Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 147 ... 169 170
BraboCycling
AWestie
Wie gaat de ploeg in de Deutschland Tour waarschijnlijk opstellen?

Goede vraag inderdaad. Je zou verwachten dat dit een rondje is voor Laporte / Kooij (eigenlijk alleen maar sprint etappes), maar zie dat die eerste al opgesteld staat in de Bretagne Classic (Laporte, Benoot, M Van Dijke, Bouwman, Lemmen, Van Belle) en die laatste is net gefinisht in Polen en heeft de Renewi Tour er al weer aan komen.

In principe zouden Tim van Dijke, Kooij, Vermote, Vd Sande, Hagenes, Vader wel logische namen zijn. 

Met 27 renners en de 8 van de Vuelta, de 6 van Bretagne, Jorgenson en Tratnik die nog herstellende zijn van TdF/OS, Jonas, Kelderman  die niet beschikbaar zijn, heb je dan alleen Tulett, Staune en Gloag nog over, waarvan ik verwacht dat 1 van de laatste 3 nog wel toegevoegd wordt voor Bretagne. 

Jeugd is er nu ook weinig met Tour de l'Avenir die bezig is en Development rijdt ook de Druivenkoers 23/08. 

Laatst gewijzigd
Yeez

Voorlopige startlijst geeft: gloag kelderman mittet vader en tim van dijke. Ploegen starten daar met 6 renners.

lijkt mij ook logischer dat benoot laporte en kooij naar wt koersen bretagne en renewi gaan

Laatst gewijzigd
tdola

Ik zie nu op PCS staan dat Tulett schouderblad gebroken heeft in Burgos!? Was me nog niet bekend.

YogiBear
tdola
Ik zie nu op PCS staan dat Tulett schouderblad gebroken heeft in Burgos!? Was me nog niet bekend.

Door de ploeg al aangegeven als reden dat hij niet aan de start verscheen voor de Vuelta.

kelderfan

Brennan, Graat en Simmons zitten er weer goed bij. Wel op 1:09 van de winnaar Henrik Pedersen. 

kelderfan

Eindelijk raak, Chapeau# Wout Van Aert. Die is echt de man.

Laatst gewijzigd
T80JZ

Top. Overwinning voor Wout. Het is hem enorm gegund na alle tegenslag. De ploeg ook. De Tour met de etappe overwinning van en 2e plaats voor Jonas kan als een kentering worden beschouwd. Daarna Burgos, Polen en nu de Vuelta. Ik hoop op een etappe overwinning voor Kruijswijk of Gesink. En Kelderman in Duitsland. 

T80JZ

De laatste grote ronde van Gesink Robert Gesink begint aan zijn laatste grote ronde: 'Na 18 jaar kun je een boek vol schrijven over die momenten' | Indeleiderstrui.nl. Ik hoop zo dat hij hem uit kan rijden. 

Waarschijnlijk een van de reden waarom hij in de ploeg is opgenomen. Kruijswijk na twee jaar weer in een grote ronde Kruijswijk over Vuelta-deelname na zware val in Dauphiné: 'Ik wilde wéér terugkomen, mezelf wéér nieuwe doelen stellen' | Wieler Revue

kelderfan
T80JZ
De laatste grote ronde van Gesink Robert Gesink begint aan zijn laatste grote ronde: 'Na 18 jaar kun...

Wat dat betreft hoop ik een leuke Vuelta met een grote rol voor kanjer Gesink. Fijn ook dat Kruijswijk de kans krijgt om in de Vuelta weer zijn goede vorm te halen. Dan moeten Uijtdebroeks en Kuss wel in goeie doen zijn en blijven. Winnen is mischien te veel gevraagd, maar strijden aan de zijde van Primoz Roglic (kom maar gauw terug op 't nest) tegen 't UAE-blok zou al mooi zijn. Valter lijkt de Vuelta op 't lijf gesneden. 

BraboCycling
BraboCycling
Goede vraag inderdaad. Je zou verwachten dat dit een rondje is voor Laporte / Kooij (eigenlijk allee...

Inderdaad dus een mix ploeg: Staune-Mittet, Vader, Van Dijke, Gloag, Nordhagen en Beletta. 
Benieuwd hoe Nordhagen zich manifesteert in een dergeljike koers met toch wel een stevig veld. 

Kelderman leek me al stug gezien de tijd tussen Polen en nu en zijn twee valpartijen daar. 

Yeez

Benieuwd of Tim weer de vorm heeft na zijn zitvlakblessure. Kan anders leuke dingen doen hier

Poeksel

Outsider voor de proloog ja; winst zal wel moeilijk worden tegen Ganna en Bissegger.

Laatst gewijzigd
AWestie
Poeksel
Outsider voor de proloog ja; winst zal wel moeilijk worden tegen Ganna en Bissegger.

Bisseger heeft ook maar spaarzaam gestraald dit jaar hoor, en als hij piekt is hij daarna geblesseerd...

kelderfan
AWestie
Bisseger heeft ook maar spaarzaam gestraald dit jaar hoor, en als hij piekt is hij daarna geblesseer...

Nog meer valpartijen?

AWestie

Waar doel je op met je vraag, Kelderfan?

Bissegger is wel echt iemand die vaker kukelt en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Doet mij weer beseffen dat de druiloren niet alleen bij TVL rijden. De ploeg heeft alleen wel denk ik het hoogste aandeel erkende brokkenpiloten.

kelderfan
AWestie
Waar doel je op met je vraag, Kelderfan? Bissegger is wel echt iemand die vaker kukelt en zo kan ik...

Druiloren en brokkenpiloten zijn een onderdeel van 't huidige wielrenner toch. Ik doel op de nadruk van de vele valpartijen. 

Yeez

Brennan die voor de 2e dag op rij de sprint wint, maar wederom zijn er vluchters vooruit. Wordt nu 3e

AWestie

Halve minuut voor Kuss. De eerste Spaanse pukkel zegt altijd heel veel maar ook heel weinig.

BraboCycling

Onze mannen zakken er toch wel flink doorheen.... Vooral Cian die 1.40 verliest. 

Cen Morawec
BraboCycling
Onze mannen zakken er toch wel flink doorheen.... Vooral Cian die 1.40 verliest. 

Wat een kut dagje :(

kelderfan

Ja kutdagje kun je wel stellen. Helaas is Kuss nog niet zo ver; maar er komen nog ritten, die misschien beter passen. Gelukkig kunnen de dames juichen met Lieke Nooijen op 1 en Nienke Veenhoven op 3.

Die Brennan is er wel eentje om erbij te hebben in de WT-ploeg.

Cen Morawec

Er is ook goed nieuws. De jonge kopman Van is nu top 10 in de witte trui AK.

Hoe groot bedreiging is Lennert van Eetvelt?

YogiBear
Cen Morawec
Er is ook goed nieuws. De jonge kopman Van is nu top 10 in de witte trui AK. Hoe groot bedreiging i...

Wat heeft dit met Visma te maken?

Maillot à Pois
YogiBear
Wat heeft dit met Visma te maken?

Cen bedoelt dat Cian top-10 staat in het jongerenklassement.

Geen goede dag voor Visma, maar ook geen ramp. Dan kwam Ineos slechter voor de dag. Deze klim was sowieso niet representatief voor wat volgt, dus er is nu nog niets verloren.

 

AWestie

Wel fijn voor Cen dat hij na Tom en de blessures van Wilco nog een lieveling heeft gevonden.

1 2 ... 147 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.