Goede vraag inderdaad. Je zou verwachten dat dit een rondje is voor Laporte / Kooij (eigenlijk alleen maar sprint etappes), maar zie dat die eerste al opgesteld staat in de Bretagne Classic (Laporte, Benoot, M Van Dijke, Bouwman, Lemmen, Van Belle) en die laatste is net gefinisht in Polen en heeft de Renewi Tour er al weer aan komen.
In principe zouden Tim van Dijke, Kooij, Vermote, Vd Sande, Hagenes, Vader wel logische namen zijn.
Met 27 renners en de 8 van de Vuelta, de 6 van Bretagne, Jorgenson en Tratnik die nog herstellende zijn van TdF/OS, Jonas, Kelderman die niet beschikbaar zijn, heb je dan alleen Tulett, Staune en Gloag nog over, waarvan ik verwacht dat 1 van de laatste 3 nog wel toegevoegd wordt voor Bretagne.
Jeugd is er nu ook weinig met Tour de l'Avenir die bezig is en Development rijdt ook de Druivenkoers 23/08.
Top. Overwinning voor Wout. Het is hem enorm gegund na alle tegenslag. De ploeg ook. De Tour met de etappe overwinning van en 2e plaats voor Jonas kan als een kentering worden beschouwd. Daarna Burgos, Polen en nu de Vuelta. Ik hoop op een etappe overwinning voor Kruijswijk of Gesink. En Kelderman in Duitsland.
De laatste grote ronde van Gesink Robert Gesink begint aan zijn laatste grote ronde: 'Na 18 jaar kun je een boek vol schrijven over die momenten' | Indeleiderstrui.nl. Ik hoop zo dat hij hem uit kan rijden.
Waarschijnlijk een van de reden waarom hij in de ploeg is opgenomen. Kruijswijk na twee jaar weer in een grote ronde Kruijswijk over Vuelta-deelname na zware val in Dauphiné: 'Ik wilde wéér terugkomen, mezelf wéér nieuwe doelen stellen' | Wieler Revue
Wat dat betreft hoop ik een leuke Vuelta met een grote rol voor kanjer Gesink. Fijn ook dat Kruijswijk de kans krijgt om in de Vuelta weer zijn goede vorm te halen. Dan moeten Uijtdebroeks en Kuss wel in goeie doen zijn en blijven. Winnen is mischien te veel gevraagd, maar strijden aan de zijde van Primoz Roglic (kom maar gauw terug op 't nest) tegen 't UAE-blok zou al mooi zijn. Valter lijkt de Vuelta op 't lijf gesneden.
Inderdaad dus een mix ploeg: Staune-Mittet, Vader, Van Dijke, Gloag, Nordhagen en Beletta.
Benieuwd hoe Nordhagen zich manifesteert in een dergeljike koers met toch wel een stevig veld.
Kelderman leek me al stug gezien de tijd tussen Polen en nu en zijn twee valpartijen daar.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.