Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 148 ... 169 170
kelderfan
Maillot à Pois
Cen bedoelt dat Cian top-10 staat in het jongerenklassement. Geen goede dag voor Visma, maar ook ge...

Wat dat betreft let ik meer op UAE en natuurlijk ook Roglic, want het gaat al een tijdje niet zo goed met Ineos in de grote rondes. Hopelijk kan 't team zich wat herstellen de komende twee dagen. De sprint vandaag met Wout (Go, go) en morgen met een bergaankomst.

Misschien wat voor Kruijswijk om er weer in te komen. Met de vlucht van de dag bedoel ik dan.

T80JZ

Maar helemaal niet fijn voor ons. Krijgen we nu te pas en onpas dat gedweep met Uijtdebroeks. Zoals over een top tien klassering in het jongerenklassement. Alsof hij nog kans heeft op de witte trui met zoveel goede renners voor hem. En zeker niet alleen Van Eetvelt Cen, maar ook Tiberi, Skjelmose, Riccitello, Del Toro en Carlos Rodríguez. 

kelderfan
T80JZ
Maar helemaal niet fijn voor ons. Krijgen we nu te pas en onpas dat gedweep met Uijtdebroeks. Zoals...

Uijtdebroeks moet nog ontluiken en hopelijk gebeurt dat in deze Vuelta. 

T80JZ

Dat Cian een talent is staat vast. Daar gaat het niet om. 

Maillot à Pois
T80JZ
Maar helemaal niet fijn voor ons. Krijgen we nu te pas en onpas dat gedweep met Uijtdebroeks. Zoals...

Goh, "niet fijn voor ons." Bedoeling van een forum is toch dat elk zijn eigen opinie of in dit geval waarschijnlijk vooral hoop mag delen?

Ik vind de "toegestane bandbreedte" van de reacties hier in dit topic bij momenten nogal beperkt. Kritische geluiden over de ploeg worden niet geapprecieerd, overmatig gedweep ook niet. Ik krijg soms de indruk dat je fan moet zijn om hier te mogen reageren, maar ook weer niet te veel.

Inhoudelijk: het lijkt me op zijn minst voorbarig om diesels Uijtdebroeks en Arensman af te schrijven voor wit. De Vuelta is pas begonnen.

Of moet Kuss zijn hoop op een tweede eindzege ook al opbergen? Er staan immers nog méér goede renners voor hem in het AK als bij CIan in het jongerenklassement, en zijn achterstand is ook bijna even groot.

kelderfan

Er is geen nieuws behalve dat Jonas Vingegaard nu vrijaf heeft gekregen. Dus die zien wij pas volgend seizoen meedoen om de knikkers.

Oh, ja er is toch nog wat te noteren. Jan Boven wil ik nog een keer zien en gaat met Nooijen, Veenhoven, Van Agt, Vigie weer proberen een race Konvert Kortrijk Koerse 1.1 binnen te halen met nog twee dames extra Geurts en Achtereekte. Leuk dat hij 6 dames meeneemt.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Maillot à Pois
Goh, "niet fijn voor ons." Bedoeling van een forum is toch dat elk zijn eigen opinie of in dit geval...

Je hebt helemaal gelijk. 

kelderfan

Tijmen Graat doet goed mee in de Tour de L'Avenir. Widar in de aanval.

tdola

Staune laatste moment dns?

kelderfan
kelderfan
Tijmen Graat doet goed mee in de Tour de L'Avenir. Widar in de aanval.

Hij wordt 4e. in deze bergetappe. Goed gereden Tijmen Graat. Huising komt wat later op de 22e. plek

Laatst gewijzigd
AWestie
tdola
Staune laatste moment dns?

Hij is vandaag bevangen door koorts

BraboCycling
Maillot à Pois
Goh, "niet fijn voor ons." Bedoeling van een forum is toch dat elk zijn eigen opinie of in dit geval...

Laten we niet doen alsof een top 10 in de jongerentrui een relevante statistiek is en een prestatie is. Of weet jij nog wie er pak m beet 8e was in de witte trui van de Vuelta van vorig jaar? Of van de Tour van dit jaar? 

kelderfan

Shit weer geen sigaar. Maar een goeie poging it is van Wouttie Van Aert.

AWestie

Ieder jaar heeft Van Aert wel een sprintje waar hij een beetje een domme blunder maakt, heel benieuwd wat hij er over te zeggen heeft. 😂

Wel goed dat hij Groves zo verraste, die had die ruimte niet moeten laten 

Ook leuk dat niet de vooraf genoemde DSM'ers dit jaar indruk maken in de sprint

Yeez

Die vroege jump en daardoor missende pedaalslag kost hem wel de zege

kelderfan
AWestie
Ieder jaar heeft Van Aert wel een sprintje waar hij een beetje een domme blunder maakt, heel benieuw...

Hij komt wel terug van een valpartij en wat al eerder heb gezegd, dat hij er nog niet helemaal is en dat wordt uitbetaald. 

BraboCycling
AWestie
Ieder jaar heeft Van Aert wel een sprintje waar hij een beetje een domme blunder maakt, heel benieuw...

Briljante actie tov Groves, maar dan wel te vroege jump, echt zonde.

Voor groene trui wel prima zaken gedaan, laatste 50 punten etappe en voor Groves gefinisht. 

AWestie
kelderfan
Hij komt wel terug van een valpartij en wat al eerder heb gezegd, dat hij er nog niet helemaal is en...

Hoe lang blijf je nog zeggen dat hij er nog niet is? Het wordt een beetje een repeterende plaat zo. Wout is gewoon in goede vorm hoor, niet zo mal doen.

AWestie

Nieuws rond Hessmann

Al is niet alle info kloppend volgens mij in de tekst

Maillot à Pois
BraboCycling
Laten we niet doen alsof een top 10 in de jongerentrui een relevante statistiek is en een prestatie...

Dat zeg ik ook niet, natuurlijk is top 10 in het jongerenklassement volstrekt onbelangrijk.

De jongerentrui zelf niet, ik zei alleen dat het wel erg vroeg is Uijtdebroeks daarvoor af te schrijven.

T80JZ

**** Carlos Rodríguez
*** Thymen ArensmanAntonio Tiberi
** Mattias SkjelmoseMax PooleLennert Van Eetvelt
Cian Uijtdebroeks, Isaac Del Toro, Florian LipowitzValentin Paret-Peintre

De favorieten voor het jongerenklassement volgens Wielerflits

kelderfan

Vandaag is 't aan Menno Huising om zich te laten zien. Nu is 't aan Tijmen Graat en Van Bekkum in 't wiel van Jarno Widar.

Wauw Tijmen komt als 4e. over de lijn na Pablo Torres, die 't ritje binnenhaalt. Ook Wauw voor Darren van Bekkum laat zich echt weer zien met z'n 2e. stek. Sterk van onze jonge talenten. Wat gaat TJV doen met Darren van Bekkum.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Thomas Gloag heeft 't geprobeerd met Ryan again, maar tegen Milan is 't geen doen. Dario Belletta brengt 't team thuis met een 18e. plek.

Laatst gewijzigd
wieler4live

Kunnen ze van bekkum niet een contract aan bieden voor volgend jaar rijdt een heel goed seizoen dit jaar en bergop bij de beste van zijn generatie vandaag ook sterker dan graat

Laatst gewijzigd
AWestie

Sterker dan*

1 2 ... 148 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.