Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 149 ... 169 170
kelderfan
wieler4live
Kunnen ze van bekkum niet een contract aan bieden voor volgend jaar rijdt een heel goed seizoen dit...

Ja, dat is volgens mij al de 2e. keer dat hij Widar achter zich weet te houden en dat is toch echt een talent.

kelderfan
wieler4live
Kunnen ze van bekkum niet een contract aan bieden voor volgend jaar rijdt een heel goed seizoen dit...

Ja, dat is volgens mij ook de 2e. keer dat Van Bekkum het talent Widar achter zich weet te houden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Sepp Kuss brengt 't team thuis in de Vuelta. Hij wordt netjes 14e. in de einduitslag.

wieler4live
AWestie
Sterker dan*

Dyslexie 😁

Yeez

Van Bekkum had gisteren op 80 km van de meet lek en is helaas nooit teruggekeerd. Vecht zich vandaag knap terug. Je zou zeggen dat die het gokje wel waard is na zo'n jaar

kelderfan
Yeez
Van Bekkum had gisteren op 80 km van de meet lek en is helaas nooit teruggekeerd. Vecht zich vandaag...

Eens want er zijn niet veel klimmers bij de Nederlandse talenten en hij kan wel mee omhoog. Als je bij Widar kan blijven is dat echt goed. Hij laat toch jongens als Morgado en August toch redelijk ver achter zich.

tdola

Van bekkum 2 jr astana

Yeez

Benieuwd waar simmons kramer en nortoft gaan eindigen

AWestie

Alleen Teunissen moet nog bekendgemaakt worden van de verwachte transfers toch? Hopelijk komt er snel ook meer duidelijkheid rond de klimmende knecht die de ploeg op 30 brengt.

En al een idee welke kledingsponsor ze gaan hebben volgend jaar?

kelderfan
tdola
Van bekkum 2 jr astana

Ja, dat kan snel gaan, maar hij heeft 't verdiend om naar een WT-ploeg te gaan.

kelderfan

Nu ook Henderson, die naar Lidl - Trek vertrekt. Je vraagt je af wat 't masterplan is met de damesploeg.

Yeez

@awestie campenaerts

kelderfan

Mattio en Belletta hebben er zin in en laten zich zien. Tijmen Graat en Darren van Bekkum zijn weer goed bezig en in de aanval.

Wauw Tijmen nu 2e. in 't AK. Chapeau.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Kuss mag 't alleen opknappen. Waar zijn Kruijswijk en Uijtdebroeks.

kelderfan

Wout Van Aert doet 't weer. Dank aan Sepp Kuss. Chapeau Kuss/Van Aert.

In de Duitsland Tour hebben Gloag en Nordhagen zich getoond in de finale, maar 't is Vader die 't team thuisbrengt als 25e. in rit 2.

Laatst gewijzigd
Cen Morawec
kelderfan
Kuss mag 't alleen opknappen. Waar zijn Kruijswijk en Uijtdebroeks.

Prima gereden door van Aert. Groen is volgens mij al binnen.

Maar ik maak me zorgen over jonge medekopman Cian. Wat een kut dag voor hem. Was het alleen de hitte?

Gewoon heeft hij heel graag interviews voor hln of sporza, maar vandaag nog niets van hem gehoord. Hij is misschien te moe?

T80JZ

Uijtdebroeks is geen medekopman, Kuss is de enige kopman.  Cian mag voor eigen kansen gaan maar als Sepp meedoet voor de rode trui dan moet ook hij helpen. Maar het is duidelijk dat hij niet in orde is dus voor eigen kansen gaan of Kuss helpen zit er op dit moment niet in. 

Kruijswijk of Kelderman in deze Vuelta. Dit is de eerste grote ronde in twee jaar voor Steven na zijn zoveelste blessure en hij is nog niet op het niveau om te helpen. De vraag is of hij dat nog komt. Het is afwachten. Kruijswijk niet selecteren voor de Vuelta zou ook wat zijn geweest gezien zijn pech en noodzaak - fysiek en mentaal - om weer een grote ronden te rijden. Maar in dit stadium zou Kelderman van veel grotere waarde zijn geweest. Hij zou gezien zijn vorm nog wel bij de eerste groep hebben gezeten. Voorlopig staat Kuss er waarschijnlijk alleen voor in het hooggebergte. Hopelijk gaat dat geen problemen opleveren. Gezien zijn geweldige rijden vandaag kan hij zomaar meedoen om een ereplaats en dan is een goede ondersteuning nodig. 

Tulett had misschien ook nog een rol van betekenis kunnen spelen. Voor Burgos verwachtte/hoopte ik vooral van hem veel in deze Vuelta. Valter heeft in eerdere etappes belangrijk werk gedaan voor Van Aert, maar hij toch niet de klimmer geworden die we hoopten. 

 

Cen Morawec
T80JZ
Uijtdebroeks is geen medekopman, Kuss is de enige kopman.  Cian mag voor eigen kansen gaan maar...

Ik ben met je niet eens. 

 

Ook vandaag word hij medekopman genoemd:

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/uijtdebroeks-radeloos-na-wanprestatie-rijd-met-gezwollen-benen-waar-geen-kracht-uitkomt

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Omdat een of andere wielerwebsite hem zo benoemd betekent nog niet dat hij het is of was... de ploeg heeft hem in ieder geval nooit zo naar voren geschoven.

Rawolf

huh, Cian was gewoon medekopman hoor, als hij wel in vorm was geweest. oa ook; https://www.wielerflits.nl/nieuws/cian-uijtdebroeks-als-ik-hoog-in-het-klassement-sta-zal-de-ploeg-ook-voor-mij-koersen/

Dat plan ontvouwt zich nu duidelijk naar alle ballen op Kuss (en van Aert) 

Hoop dat Kruijswijk en Valter enzo ook nog wel hun kansen gaan krijgen. Lekker attractief koersen, Kuss is hier niet de topfavoriet. Niks controleren en Kuss ook geen renner die gebabysit hoeft te worden. 

 

 

tight

Vrije rol staat daar duidelijk. Dat is geen kopman. Maar goed, nu is Cian knecht.

S. Morgenstern

Niermann geeft bij de officiële presentatie van de selectie expliciet aan dat Cian een vrije rol heeft, zonder druk. Waarom zou je daar als (intensieve) volger dan iets anders van willen maken?

Laatst gewijzigd
Fanny

Zwaar overbetaalde renner Kruijswijk valt hier echt door de mand naast Cian die het niet heeft om wat voor reden dan ook.

Kruijswijk had Kuss en Van Aert op de enige echte berg (met liefst ruim 45 renners die samen met Van Aert finishen) moeten bijstaan maar finished gewoon samen met de harde werker Gesink op ruime afstand (bijna 1.30 min).

De bergen zouden Kruijswijk zijn terrein moeten zijn, zeker na een lange trainingsstage op hoogte.

Ik vind dat hij van de ploeg tot nu toe echt gefaald heeft.

Maar misschien komt Kruijswijk in het hooggebergte nog bovendrijven maar ik heb er een hard hoofd in.

Na volgend jaar definitief afscheid nemen als hij niet beter presteert of nog steeds uitvalt voor de grote ronden.

Prachtige prestattie en klasse van Kuss om als kopman Van Aert aan de overwinning te helpen. 😀

kelderfan
Rawolf
huh, Cian was gewoon medekopman hoor, als hij wel in vorm was geweest. oa ook; https://www.wielerfli...

Klopt dat Cian in vorm als medekopman zou worden uitgespeeld. Ja, Kruijswijk is niet goed; dus niet op niveau. Maar ook Valter laat nog niet zien, dat hij de stap heeft gezet. Hij heeft Wout goed bijgestaan, maar nu 't omhoog gaat, laat hij 't toch beetje afweten.

kelderfan
Fanny
Zwaar overbetaalde renner Kruijswijk valt hier echt door de mand naast Cian die het niet heeft om wa...

Eens dat Sepp Kuss gisteren heel goed in orde was. Kruijswijk had 't niet en ik vind 't nog steeds jammer, dat er niet gekozen is voor de in vorm zijnde Kelderman. 

1 2 ... 149 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.