Wat @Fanny bedoelt, is dat Kruijswijk kennelijk ook geblokkeerd staat. Derhalve wordt Sepp Kuss niet naar behoren ondersteunt. Onder de maat bergop zijn nu Uijtdebroeks, Valter en Kruijswijk. Gelukkig zijn Affini en Gesink wel bij de les.
Doe dan in ieder geval nog je best voor een soort bronvermelding
Ik troost me in de Vuelta met de gedachte dat de Emiraatjes er ook doorheen zakken en dat groen goed gaat.
Jammer dat Kuss betrokken was bij de valpartij in de bocht naar die steile klim.
Dit volgens uitspraak van de knap rijdende Affini die Kuss bij de ploeg van Roglic bracht in die krappe bocht. Volgens hem reed Kuss op dat moment naast de vallende Vlasov.
Ik denk dat Kuss daardoor teveel inspanning moest doen om weer aansluiting bij de kopgroep met Roglic te komen. Dit ook nog eens na de zware inspanning van gisteren.
Maar hij lijkt wel goed in orde voor de koniginnenrit van morgen en de ritten in het hooggebergte.
Probleem is dat hij al wel de nodige tijd is verloren voor een podiumplaats.
Wauw onze piepjonge Jorgen Nordhagen, die jammer genoeg niet mocht meedoen met Tijmen Graat, maar zich toch goed laat zien bij de grote jongens. Hij is brilliant zegt de commentator. Hij wordt de beste TVL-renner om als 7e. te eindigen in 't AK.
Benoot is de enige vermelding waard. Hij brengt 't team thuis als 17e. en een paar leuke pogingen.
Het heeft geduurd. Ik trapte ook in zijn verhaal dat hij een migrant met slecht Nederlands is. Maar met deze post en het steeds weer iemand als favoriet, van Dumoulin naar Kelderman naar Cian, kiezen om mee te kunnen dwepen ben ik er nu ook van overtuigd dat Cen een account is om te provoceren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.