Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 150 ... 169 170
kelderfan
Fanny
Zwaar overbetaalde renner Kruijswijk valt hier echt door de mand naast Cian die het niet heeft om wa...

Geblokkeerde Uijtdebroekes zit met de handen in het haar: 'Kan niet zijn dat het steeds terugkomt' | Indeleiderstrui.nl;

Kennelijk zit 't bij Cian niet snor, want hij geeft al een hint om 't volgend jaar anders aan te pakken.

AWestie
Fanny
Zwaar overbetaalde renner Kruijswijk valt hier echt door de mand naast Cian die het niet heeft om wa...

Weet jij hoeveel Steven betaald wordt dan?

kelderfan
AWestie
Weet jij hoeveel Steven betaald wordt dan?

Wat @Fanny bedoelt, is Kruijswijk ook geblokkeerd staat. Derhalve wordt Sepp Kuss niet naar behoren ondersteunt. Onder de maat bergop zijn nu Uijtdebroeks, Valter en Kruijswijk. Gelukkig zijn Affini en Gesink wel bij de les.

kelderfan
AWestie
Weet jij hoeveel Steven betaald wordt dan?

Wat @Fanny bedoelt, is dat Kruijswijk kennelijk ook geblokkeerd staat. Derhalve wordt Sepp Kuss niet naar behoren ondersteunt. Onder de maat bergop zijn nu Uijtdebroeks, Valter en Kruijswijk. Gelukkig zijn Affini en Gesink wel bij de les.

Laatst gewijzigd
AWestie

Bunel (die nu iedereen oprolt in de toekomstronde voor vrouwen) steeds meer zeker volgend jaar een Vismavrouw, volgens de Substack van Daniel Benson.

AWestie
kelderfan
Wat @Fanny bedoelt, is dat Kruijswijk kennelijk ook geblokkeerd staat. Derhalve wordt Sepp Kuss niet...

Zal allemaal, maar zolang je niet weet wat Steven verdient weet je ook niet of hij overbetaald wordt.

kelderfan
AWestie
Bunel (die nu iedereen oprolt in de toekomstronde voor vrouwen) steeds meer zeker volgend jaar een V...

Wauw dat is goed nieuws en ik hoop ook op Nederlands talent met Silke Smulders.

kelderfan
AWestie
Zal allemaal, maar zolang je niet weet wat Steven verdient weet je ook niet of hij overbetaald wordt...

Nee daar heb je goed punt.

kelderfan

Nordhagen ook zo'n talent doet echt goed in de Duitsland Ronde. Volgens teamleider Robert Wagner hoort hij bij de beste klimmers in dit rondje dan.

kelderfan

Vandaag is Mattio in de aanval op de laatste klim. Wauw Tijmen is goed bezig. Hij wordt helaas maar 3e. in de race en nu ook in de eindafrekening. Chapeau voor Tijmen Graat.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Iemand meldt dat Tim Rex naar 't opleidingsteam overstapt. 

AWestie

Doe dan in ieder geval nog je best voor een soort bronvermelding

Ik troost me in de Vuelta met de gedachte dat de Emiraatjes er ook doorheen zakken en dat groen goed gaat.

kelderfan

Gisteren was 't nog redelijk goed, maar vandaag geen gele mannen vooraan in de Vuelta.

Cen Morawec

Alleen Sepp Kuss nog goed. Helaas weer tijdverlies voor de jonge medekopman Cian.

Maar hij is bescheiden en blijft vechten.Hei zei al gisteren, dat hij nu probeerd jongens te helpen - dus jih bleef ook vandaag naast Wout op de laatste klim.

S. Morgenstern

Wat goed zeg van Cian, dat hij vandaag naast Wout ging rijden op de laatste klim.

Laatst gewijzigd
Fanny

Jammer dat Kuss betrokken was bij de valpartij in de bocht naar die steile klim.

Dit volgens uitspraak van de knap rijdende Affini die Kuss bij de ploeg van Roglic bracht in die krappe bocht. Volgens hem reed Kuss op dat moment naast de vallende Vlasov.

Ik denk dat Kuss daardoor teveel inspanning moest doen om weer aansluiting bij de kopgroep met Roglic te komen. Dit ook nog eens na de zware inspanning van gisteren.

Maar hij lijkt wel goed in orde voor de koniginnenrit van morgen en de ritten in het hooggebergte.

Probleem is dat hij al wel de nodige tijd is verloren voor een podiumplaats.

kelderfan
S. Morgenstern
Wat goed zeg van Cian, dat hij vandaag naast Wout ging rijden op de laatste klim.

Ja, dat doet hij om maatje moed in te spreken.

kelderfan
Fanny
Jammer dat Kuss betrokken was bij de valpartij in de bocht naar die steile klim. Dit volgens uitspr...

Ja, dat is zeker jammer. Maar die Affini doet 't goed in deze Vuelta moet ik toegeven.

kelderfan

Wout laat weten, dat het om kettingproblemen ging; dus gelukkig geen zoveelste valpartij.

kelderfan

Wauw onze piepjonge Jorgen Nordhagen, die jammer genoeg niet mocht meedoen met Tijmen Graat, maar zich toch goed laat zien bij de grote jongens. Hij is brilliant zegt de commentator. Hij wordt de beste TVL-renner om als 7e. te eindigen in 't AK.

Benoot is de enige vermelding waard. Hij brengt 't team thuis als 17e. en een paar leuke pogingen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Shit weer een mindere dag voor de killerbees. Het weer werkt ook niet mee natuurlijk. Kuss moet wederom als enige renner het opnemen tegen de overmacht van UAE. Hij wordt 15e. in de Vuelta rit van vandaag.

Fanny

Kopman La Porte weer niet te zien in de voorste gelederen van de Bretagne Classic.

Nu DNF. Vorig jaar 75e.  Niet best dus.

De andere kopman tw Benoot finisht daar waar je hem kon verwachten. Top 20 dus.

Ook Van Dijke heeft het geprobeerd maar kwam niet weg in een groepje.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Fanny
Kopman La Porte weer niet te zien in de voorste gelederen van de Bretagne Classic. Nu DNF. Vorig ja...

Ja, helaas is Laporte niet in goede doen, maar wat ik ervan heb gezien heeft Benoot tot drie toe een forcing gedaan. Van Dijke glipte een keer mee.

Cen Morawec
kelderfan
Shit weer een mindere dag voor de killerbees. Het weer werkt ook niet mee natuurlijk. Kuss moet wede...

Kopman Sepp blijft vechten. Er zijn maar goede 4 minuutjes tot Primoz.

De jonge kopman Uijtdebroeks voelt nog geen progressie en ik ben teleurgesteld.

Laatst gewijzigd
T80JZ

Het heeft geduurd. Ik trapte ook in zijn verhaal dat hij een migrant met slecht Nederlands is. Maar met deze post en het steeds weer iemand als favoriet, van Dumoulin naar Kelderman naar Cian, kiezen om mee te kunnen dwepen ben ik er nu ook van overtuigd dat Cen een account is om te provoceren. 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 150 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.