Trollen zouden hun gang moeten kunnen gaan, omdat er soms een kern van waarheid zit in hun domheid. De hype rond de transfer van Uijtedbroeks heeft al genoeg schade aangericht, en Visma had hem waarschijnlijk niet zo snel als kopman moeten uitroepen.
Je moet maar één keer naar het beroemde café in Eijsden gaan om het altaar aan Dumoulin te zien. Daar zinj nog andere vents.
Uijtdebroeks heeft kennelijk wat onder de leden, want hij blijft tobben. Ook Sepp is niet des Sepps, want die kan veel beter. Kruijswijk heeft deze 1e. week kennelijk door de hitte ook niet gebracht wat hij normaal kan opbrengen. Ook Valter is matig begonnen aan dit karwei. Hopelijk gaat 't een stuk beter in de tweede week. Alleen goodold Robert Gesink en de verrassend sterke Affini doen 't naar behoren buiten natuurlijk onze kanjer Wout Van Aert.
Deze transfer staat volgens dezelfde man op losse schroeven. Het is vooral de vraag of de huidige ploeg van Bunel nog blijft, want ze heeft in principe een overeenkomst tot en met 2025. Marion Bunel on the transfer market as 8 WorldTour teams chase Tour de l’Avenir Femmes winner (substack.com)
Helaas heb ik weinig contact met de nieuwe Visma ploeg en ik weet ook niet wat er mis is met Cian. Van de Duitse kant hoorde ik wel, dat hij bij Bora niet "die hellste Glühbirne" was, dus het mag ook mentaal liggen.
Waarom is Wilco niet erbij?
Ik begrijp soms de keuzes en verwachtingen van Visma niet meer. Ook bijvoorbeeld dat ze hoopten dat tijdens de Tour Poginator de arme reconvalescenten Jonas een overwinning cadeau moest geven.
Ik denk, dat Menno meer een heuvelrenner is, maar in de Tour de L'Isard kon hij redelijk goed met de klimmers mee omhoog. Hij is niet 't type Graat/Van Bekkum. Ik wil hem wel eens zien in de Waalse klassiekers. Oh, ja daar heeft 't team William Smith opgeduikelt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.