Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 151 ... 169 170
kelderfan
T80JZ
Het heeft geduurd. Ik trapte ook in zijn verhaal dat hij een migrant met slecht Nederlands is. Maar...

Ik zou Jorgen Nordhagen naar voren schuiven of heb je liever de 2e. Pogacar Pablo Torres als opvolger.

I Langof
T80JZ
Het heeft geduurd. Ik trapte ook in zijn verhaal dat hij een migrant met slecht Nederlands is. Maar...

Trollen zouden hun gang moeten kunnen gaan, omdat er soms een kern van waarheid zit in hun domheid. De hype rond de transfer van Uijtedbroeks heeft al genoeg schade aangericht, en Visma had hem waarschijnlijk niet zo snel als kopman moeten uitroepen.

Je moet maar één keer naar het beroemde café in Eijsden gaan om het altaar aan Dumoulin te zien. Daar zinj nog andere vents.

Laatst gewijzigd
kelderfan
I Langof
Trollen zouden hun gang moeten kunnen gaan, omdat er soms een kern van waarheid zit in hun domheid....

Uijtdebroeks heeft kennelijk wat onder de leden, want hij blijft tobben. Ook Sepp is niet des Sepps, want die kan veel beter. Kruijswijk heeft deze 1e. week kennelijk door de hitte ook niet gebracht wat hij normaal kan opbrengen. Ook Valter is matig begonnen aan dit karwei. Hopelijk gaat 't een stuk beter in de tweede week. Alleen goodold Robert Gesink en de verrassend sterke Affini doen 't naar behoren buiten natuurlijk onze kanjer Wout Van Aert.

Rawolf

Mocht hij morgen weer in de bus finishen zou Cian wss beter afstappen

AWestie

De temperaturen gaan ook dalen nu ze naar het noorden trekken, dat zal vast ook voor opluchting zorgen.

kelderfan

De kogel is door de kerk wat betreft Campenaerts en dat zonder bronvermelding.

kelderfan
Rawolf
Mocht hij morgen weer in de bus finishen zou Cian wss beter afstappen

Hopelijk komt hij erdoor heen, want na het gedwongen afstappen van Dylan van Baarle is zijn rol in principe nog niet uitgespeeld.

AWestie
AWestie
Bunel (die nu iedereen oprolt in de toekomstronde voor vrouwen) steeds meer zeker volgend jaar een V...

Deze transfer staat volgens dezelfde man op losse schroeven. Het is vooral de vraag of de huidige ploeg van Bunel nog blijft, want ze heeft in principe een overeenkomst tot en met 2025. Marion Bunel on the transfer market as 8 WorldTour teams chase Tour de l’Avenir Femmes winner (substack.com)

Laatst gewijzigd
kelderfan
AWestie
Deze transfer staat volgens dezelfde man op losse schroeven. Het is vooral de vraag of de huidige pl...

Lijkt mij duidelijk, dat er meerde ploegen op de loer liggen, want winnares van de Tour de L'Avenir wordt je niet zomaar. Hopelijk trekt TVL aan 't langste eind.

I Langof
kelderfan
Uijtdebroeks heeft kennelijk wat onder de leden, want hij blijft tobben. Ook Sepp is niet des Sepps,...

Helaas heb ik weinig contact met de nieuwe Visma ploeg en ik weet ook niet wat er mis is met Cian. Van de Duitse kant hoorde ik wel, dat hij bij Bora niet "die hellste Glühbirne" was, dus het mag ook mentaal liggen.

Waarom is Wilco niet erbij? 

Ik begrijp soms de keuzes en verwachtingen van Visma niet meer. Ook bijvoorbeeld dat ze hoopten dat tijdens de Tour Poginator de arme reconvalescenten Jonas een overwinning cadeau moest geven.   

kelderfan
I Langof
Helaas heb ik weinig contact met de nieuwe Visma ploeg en ik weet ook niet wat er mis is met Cian. V...

Ja, dat heb ik mij ook afgevraagd. Want Kelderman is in goede doen.

luca77

Mag Kelderman ook even rust na een -terug in de tijd- zware Tour, Zwitserland en herstel van valpartijen?

Zelfde verhaal als Vingegaard, maar dan in mindere mate natuurlijk. 

Raul Alcala

Menno Huising, wat voor renner zou dat nou gaan worden in de toekomst?

Dave87

Al nieuws over de 30ste man?

kelderfan
Raul Alcala
Menno Huising, wat voor renner zou dat nou gaan worden in de toekomst?

Ik denk, dat Menno meer een heuvelrenner is, maar in de Tour de L'Isard kon hij redelijk goed met de klimmers mee omhoog. Hij is niet 't type Graat/Van Bekkum. Ik wil hem wel eens zien in de Waalse klassiekers. Oh, ja daar heeft 't team William Smith opgeduikelt.

Laatst gewijzigd
AWestie

Cian toch, is alweer aan het sputteren. Stuur hem lekker naar huis.

kelderfan
AWestie
Cian toch, is alweer aan het sputteren. Stuur hem lekker naar huis.

Ja als Wout 't toch over een andere boeg wil gooien, dan kan Cian zich laten onderzoeken of de Belg gelijk heeft met de blessure (zie Marianne Vos)

kelderfan

Go, go Wout Van Aert onze killerbee.

kelderfan

Wauw dat is nr.3 voor killerbee Wout Van Aert. Chapeau# Wat een kanjer.

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Echt een waanzinnige etappe van Wout, heel knap! 

Poeksel

Het klassementsplan gaat weliswaar matig, maar met minstens drie etappes en een zeer goede kans op de puntentrui is het toch best een succesvolle Vuelta voor de ploeg. Al blijft het hopelijk niet hierbij.

kelderfan
Poeksel
Het klassementsplan gaat weliswaar matig, maar met minstens drie etappes en een zeer goede kans op d...

Wout heeft 't heft in handen genomen en gisteren heeft hij dit aangekondigd. 'T roer moest om.

AWestie

Hoeveel kansen gaat Wout nog hebben deze Vuelta? Deze man gaat in deze vorm er zo nog drie pakken waarbij ik vooral hoop op de afsluitende tijdrit. Dan heeft hij net als in de Tour een mooie waaier aan verschillende overwinningen.

Laatst gewijzigd
Cen Morawec
AWestie
Cian toch, is alweer aan het sputteren. Stuur hem lekker naar huis.

Ja, het gaat echt niet goed met hem. Ik hoop dat de ploeg weet dat probleem vrijwel zeker aan de liesslagader ligt.

kelderfan
AWestie
Hoeveel kansen gaat Wout nog hebben deze Vuelta? Deze man gaat in deze vorm er zo nog drie pakken wa...

Morgen is er nog zo'n rit met heuvels, maar misschien dat Valter 't een keer mag proberen. Wout zou 't nog een keer kunnen doen in rit 17. naar Santander.

1 2 ... 151 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.