Ik ben van jongeren klassement niet bang.
Je weet nooit wie er nog gaat uitstappen. Del Toro heeft Covid. De twee Belgen van Soudal gaan ook voor Landa knechten en tijd verliezen.
Ik ben wel bang dat de ploeg Cian misschien niet uitrijden laat. Volgens belgische televisie mocht hij niet eens met media praten.
Haha alsof Cian daar nog enigszins aan denkt. Ik vind je echt grappig, Cen. Die gaat de komende etappes meehelpen tot het omhoog gaat en dan lekker uitbollen volgens mij. Het voelt dan wel wat gek om hem in koers te houden, maar er zal vast geen erg in zijn.
Wout heeft nog zo'n vier etappes waar hij met deze vorm wel indruk kan maken, geloof ik. Deze Vuelta pakt hij zo ongeveer de helft van zijn kansen voorlopig, dus ik gok dat hij aan het eind van de Vuelta dit kan doen 🖐. Met nog een verrassinkje in de Renewi Tour zou de ploeg dan over het overwinningentotaal van 2018 wippen. Daarna verwacht ik niet heel veel meer overwinningsgebaren in het geelzwart om heel eerlijk te zijn.
Ik ben benieuwd naar Jorgenson, die nu op de planning van de Canadese klassiekers staat vermeld. Ja wat wordt 't komende programma of gaat 't als nachtkaars uit.
Ja, Huising lijkt meer een heuvelrenner met goesting én een goede lap erop geven in een sprint met een kleine groep, Kelderfan. We zijn nu een jaar verder.
Juni 2023
Robbert de Groot, head of development bij Jumbo-Visma, maakte Huising de afgelopen jaren van dichtbij mee. “We hadden snel in de gaten dat hij een bijzondere renner was”, zegt De Groot. “Waar hij uiteindelijk in zal excelleren zijn we nog aan het ontdekken. Menno heeft een hoop natuurlijke fietsvaardigheden, maar kan zich op alle domeinen nog verbeteren. Daar gaan we de komende jaren mee verder. Eerst in het Development Team en daarna in de WorldTour.”
Volgens HLN zei Zeeman "er is geen druk op deze jonge kopman en Uijtdebroeks wil pas over twee jaar meedoen voor grote ronde eindwinst".
Volgens Zeeman is wielrennen een ervaringsvak en volgens mij is van gisteren tot vandaag bij Cian al een verbetering te verboeken.
Mooi interview met de helaas na liefst 10 jaar vertrekkende Bouwman.
Ja het is zeker jammer, dat hij die stap moet maken, want hij is nog steeds van toegevoegde waarde voor 't team. Het team moet zich echter blijven versterken en ja, dan wordt het steeds lastiger voor hem om een plaatsje te krijgen in een GT-ploeg. Go, go Koen Bouwman.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.