Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 152 ... 169 170
kelderfan
Cen Morawec
Ja, het gaat echt niet goed met hem. Ik hoop dat de ploeg weet dat probleem vrijwel zeker aan de lie...

Ja, dat wist de Belg te vertellen. Maar dat moet wel worden onderzocht.

Rawolf

gaan ze Cian nog uit koers halen of moet hij perse buiten tijd finishen? 

S. Morgenstern

Cian slechts zes minuten verwijderd van de toptien van het jongerenklassement joh, niets aan de hand. Madrid is nog ver.

Cen Morawec

Ik ben van jongeren klassement niet bang.

Je weet nooit wie er nog gaat uitstappen. Del Toro heeft Covid. De twee Belgen van Soudal gaan ook voor Landa knechten en tijd verliezen.

Ik ben wel bang dat de ploeg Cian misschien niet uitrijden laat. Volgens belgische televisie mocht hij niet eens met media praten.

  

AWestie

Haha alsof Cian daar nog enigszins aan denkt. Ik vind je echt grappig, Cen. Die gaat de komende etappes meehelpen tot het omhoog gaat en dan lekker uitbollen volgens mij. Het voelt dan wel wat gek om hem in koers te houden, maar er zal vast geen erg in zijn.

Wout heeft nog zo'n vier etappes waar hij met deze vorm wel indruk kan maken, geloof ik. Deze Vuelta pakt hij zo ongeveer de helft van zijn kansen voorlopig, dus ik gok dat hij aan het eind van de Vuelta dit kan doen 🖐. Met nog een verrassinkje in de Renewi Tour zou de ploeg dan over het overwinningentotaal van 2018 wippen. Daarna verwacht ik niet heel veel meer overwinningsgebaren in het geelzwart om heel eerlijk te zijn.

kelderfan
Verwijderd
Laatst gewijzigd
kelderfan
AWestie
Haha alsof Cian daar nog enigszins aan denkt. Ik vind je echt grappig, Cen. Die gaat de komende etap...

Ik ben benieuwd naar Jorgenson, die nu op de planning van de Canadese klassiekers staat vermeld. Ja wat wordt 't komende programma of gaat 't als nachtkaars uit. 

Laatst gewijzigd
kelderfan

Wat Wout betreft. Ook coach Niermann was onder de indruk. Alhoewel Wout 't nog een beetje afhoudt, lijkt hij toch op de goede weg. 'T moet nog constanter is de boodschap van onze killerbee. 

Cen Morawec

Ik vind de interviews von deze jonge renner so eerlijk.

Die kwam naar deze Vuelta als medekopman naar naar zijn pech gaat hij nu de komende etappes zijn collegas zeker meehelpen. Ik hoop er blijft lang mee - Niet allein to het opgoog gaat. Gisteren moest hij al vroeg aflossen.

T80JZ
Verwijderd
Laatst gewijzigd
kelderfan

Wat DS Reef zegt voorafgaande aan de start zegt 't helemaal. Dat Wout nu al drie keer heeft gescoord zorgt voor een smile op het gezicht van onze killerbee en dat betekent heel veel voor ons allemaal.😂

Laatst gewijzigd
AWestie

Grappig statistiekje

kelderfan

Nu Olav Kooij tegen de grond en blijft kennelijk zitten.

kelderfan

Wauw die Zingle doet leuk mee met die kanjers Philipsen en Milan.

Yeez

Valter met gevalletje zoveel dat hij laat zien geen tactisch wonder te zijn

kelderfan
Yeez
Valter met gevalletje zoveel dat hij laat zien geen tactisch wonder te zijn

Buiten Wout is 't team niet echt in competitie. De movitatie is ver te zoeken, is mijn idee.

Yeez

Motivatie geloof ik niet, maar buiten affini en van aert lijkt niemand in echt goede doen. Kruijswijk wordt beter en beter na zijn val en valter is mwa, maar die stond hier dan ook niet gepland

Cen Morawec

Ook ons jonge kopman Cian is terug!!! Hij deed goed vandaag.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Cen Morawec
Ook ons jonge kopman Cian is terug!!! Hij deed goed vandaag.

Het is verholpen?

Raul Alcala

Ja, Huising lijkt meer een heuvelrenner met goesting én een goede lap erop geven in een sprint met een kleine groep,  Kelderfan. We zijn nu een jaar verder.

Juni 2023

Robbert de Groot, head of development bij Jumbo-Visma, maakte Huising de afgelopen jaren van dichtbij mee. “We hadden snel in de gaten dat hij een bijzondere renner was”, zegt De Groot. “Waar hij uiteindelijk in zal excelleren zijn we nog aan het ontdekken. Menno heeft een hoop natuurlijke fietsvaardigheden, maar kan zich op alle domeinen nog verbeteren. Daar gaan we de komende jaren mee verder. Eerst in het Development Team en daarna in de WorldTour.”

kelderfan
Yeez
Motivatie geloof ik niet, maar buiten affini en van aert lijkt niemand in echt goede doen. Kruijswij...

Ok, maar volgend jaar toch Kelderman meenemen, naast Simon Yates natuurlijk.

Laatst gewijzigd
BraboCycling
Cen Morawec
Ook ons jonge kopman Cian is terug!!! Hij deed goed vandaag.

Goed? Eindigt 3 minuten (!) achter Kuss 

Cen Morawec
BraboCycling
Goed? Eindigt 3 minuten (!) achter Kuss 

Volgens HLN zei Zeeman "er is geen druk op deze jonge kopman en Uijtdebroeks wil pas over twee jaar meedoen voor grote ronde eindwinst".

Volgens Zeeman is wielrennen een ervaringsvak en volgens mij is van gisteren tot vandaag bij Cian al een verbetering te verboeken.

Fanny
Laatst gewijzigd
kelderfan
Fanny
Mooi interview met de helaas na liefst 10 jaar vertrekkende Bouwman. Koen Bouwman met weemoed weg u...

Ja het is zeker jammer, dat hij die stap moet maken, want hij is nog steeds van toegevoegde waarde voor 't team. Het team moet zich echter blijven versterken en ja, dan wordt het steeds lastiger voor hem om een plaatsje te krijgen in een GT-ploeg. Go, go Koen Bouwman.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 152 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.