Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 153 ... 169 170
kelderfan

Enorme teleurstelling voor Olav Kooij: Nederlander niet meer van start na val in eerste rit Renewi Tour | Indeleiderstrui.nl; ja, dat is ook helaas te vaak in de sprint/sprintvoorbereiding dat er wordt gevallen. Nu is Kooij weer 't slachtoffer.

kelderfan
Raul Alcala
Ja, Huising lijkt meer een heuvelrenner met goesting én een goede lap erop geven in een sprin...

Je leest in 't intervieuw met Tijmen Graat, dat Tijmen goed is in bergritten, maar nog moet werken aan 't lappen met goesting. Menno heeft ook nog wat te doen, maar is nog een jaar jonger. 

kelderfan

Had ik 't toch goed gehoord, dat Tim Rex 't Development Team gaat versterken. Dat is wel Belg nr. 3 in 't team.

Ook komen er twee nieuwe ploegleiders bij Jesper Morkov en Robby Gobbaert. Dat is wel heel verrassend.

Nog meer nieuws. Volgens de podcast WF komt ook het jonge talent Niklas Behrens erbij.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Maar dan blijft de vraag hoe dat zit dan met de extra klimhulp, die toch eerder is genoemd 

Cycling

@Kelderfan Die extra klimhulp kan dan niet als Behrens en Teunissen de WT selectie nog komen versterken.

kelderfan
Cycling
@Kelderfan Die extra klimhulp kan dan niet als Behrens en Teunissen de WT selectie nog komen verster...

Dat snap ik, maar het is wel verrassend, want ook Behrens is een klassieke renner zover ik 't kan beoordelen. 

kelderfan

Laporte brengt 't team thuis in de Reniwi-Tour. Hij wordt 7e. in de tijdrit met kort daarachter Hagenes en Van Dijke.

BraboCycling
kelderfan
Dat snap ik, maar het is wel verrassend, want ook Behrens is een klassieke renner zover ik 't kan be...

Behrens is 20 toch die gaat dan toch naar Development neem ik aan? 

kelderfan
BraboCycling
Behrens is 20 toch die gaat dan toch naar Development neem ik aan? 

Cyclingflash geeft aan dat die jongen bij 't herenelftal gaat aansluiten. In de podcast 't zelfde verhaal met de bemerking, dat 't een verrassende wending is, want er zou eerst gezocht worden naar een extra klimknecht.

kelderfan

Opvallend bij deze Vuelta is, dat eigenlijk niemand bij Kuss kan blijven, behalve dan in dit geval Uijtdebroeks op minuutje en die jongen is niet in orde als je naar de berichten luistert.

Cen Morawec
kelderfan
Opvallend bij deze Vuelta is, dat eigenlijk niemand bij Kuss kan blijven, behalve dan in dit geval U...

Dit is de reden waarom hij als mede-kopman hier naartoe kwam. 

Ook vandaag bleef hij nog naast Steven op de klim en doet goede zaken in jongeren klassement.

S. Morgenstern

Maakt vandaag dat mede-kopmanschap wel waar inderdaad.

Rawolf

t is maar goed dat WvA meedoet want de rest vd ploeg doet t evengoed als Caja Rural

 

Kruis voor de vroege vlucht svp

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Toch staan er nog 3 renners bij de beste 30 in het Algemeen Klassement.

Natuurlijk is het vaak beter gegaan, maar er zijn ploegen die geen enkele renner in de top 30 hebben staan. 

Rawolf

top 30 is niet veel beter dan top 10 jongerentrui

AWestie

Nou, dat is wel iets anders maar goed.

Een klein inkijkje in de nieuwe chef van Visma volgend jaar: Verhaeren combineert Visma-wielerploeg met KNZB: 'Mijn nieuwsgierigheid gaat nooit weg' (nos.nl)

kelderfan

Het moet weer komen van onze killerbee Wout Van Aert, want Sepp Kuss heeft 't niet en Cian lijkt zich te herstellen.

AWestie

Ik ben heel benieuwd hoe Wout het aanpakt de rest van de Vuelta. Hij heeft echt al een mooie voorgift op de rest. Als ik hem was zou ik blijven focussen op de ritten die meer bij zijn profiel passen en niet bijvoorbeeld meegaan in de Covadongarit. Dan heeft hij denk ik de minste weerstand van anderen voor bergpunten en kan hij zich vooral focussen op ritwinst. Of zit ik strategisch nu te bazelen?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Nee hoor.

kelderfan
AWestie
Ik ben heel benieuwd hoe Wout het aanpakt de rest van de Vuelta. Hij heeft echt al een mooie voorgif...

Nee, want ik ben 't zomaar met je eens. Wout zou beter kunnen contreren op de groene trui en ritzeges, zoals ik al aangaf met o.a. rit 17.

En ook morgen een bergrit, die niet bergop eindigt. De laatste berg wel 22,8 km a 4,5%. Maar dat moet Wout beter kunnen verteren, maar dan moet hij wel steun krijgen van bijv. Valter.  

kelderfan
Raul Alcala
Nee hoor.

Doe jij ook weer mee. Of is dat ook Nee hoor. Trouwens Kuss was onder de indruk van ex.ploeggenoot Roglic. Ik mis hem nog steeds.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Nee hoor. Winnen is belangrijker dan meedoen 

kelderfan
Raul Alcala
Nee hoor. Winnen is belangrijker dan meedoen 

Ik mis Peter ook wel een beetje; die kon er nog wel wat van of beter wan.

Raul Alcala

Haha, ja idd. Mooie kerel ook.

Primoz Zomirp
AWestie
Nou, dat is wel iets anders maar goed. Een klein inkijkje in de nieuwe chef van Visma volgend jaar:...

Weet iemand iets over het budget van de ploeg in 2025. Ze hebben de Vuelta winnaar Yates aangetrokken, maar op de andere kant konden ze de broers van Dijke niet behouden?

Hoe ziet het nu zonder schaatsploeg. Kosten omlaag?

1 2 ... 153 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.