Enorme teleurstelling voor Olav Kooij: Nederlander niet meer van start na val in eerste rit Renewi Tour | Indeleiderstrui.nl; ja, dat is ook helaas te vaak in de sprint/sprintvoorbereiding dat er wordt gevallen. Nu is Kooij weer 't slachtoffer.
Je leest in 't intervieuw met Tijmen Graat, dat Tijmen goed is in bergritten, maar nog moet werken aan 't lappen met goesting. Menno heeft ook nog wat te doen, maar is nog een jaar jonger.
Had ik 't toch goed gehoord, dat Tim Rex 't Development Team gaat versterken. Dat is wel Belg nr. 3 in 't team.
Ook komen er twee nieuwe ploegleiders bij Jesper Morkov en Robby Gobbaert. Dat is wel heel verrassend.
Nog meer nieuws. Volgens de podcast WF komt ook het jonge talent Niklas Behrens erbij.
Cyclingflash geeft aan dat die jongen bij 't herenelftal gaat aansluiten. In de podcast 't zelfde verhaal met de bemerking, dat 't een verrassende wending is, want er zou eerst gezocht worden naar een extra klimknecht.
Nou, dat is wel iets anders maar goed.
Een klein inkijkje in de nieuwe chef van Visma volgend jaar: Verhaeren combineert Visma-wielerploeg met KNZB: 'Mijn nieuwsgierigheid gaat nooit weg' (nos.nl)
Ik ben heel benieuwd hoe Wout het aanpakt de rest van de Vuelta. Hij heeft echt al een mooie voorgift op de rest. Als ik hem was zou ik blijven focussen op de ritten die meer bij zijn profiel passen en niet bijvoorbeeld meegaan in de Covadongarit. Dan heeft hij denk ik de minste weerstand van anderen voor bergpunten en kan hij zich vooral focussen op ritwinst. Of zit ik strategisch nu te bazelen?
Nee, want ik ben 't zomaar met je eens. Wout zou beter kunnen contreren op de groene trui en ritzeges, zoals ik al aangaf met o.a. rit 17.
En ook morgen een bergrit, die niet bergop eindigt. De laatste berg wel 22,8 km a 4,5%. Maar dat moet Wout beter kunnen verteren, maar dan moet hij wel steun krijgen van bijv. Valter.
Weet iemand iets over het budget van de ploeg in 2025. Ze hebben de Vuelta winnaar Yates aangetrokken, maar op de andere kant konden ze de broers van Dijke niet behouden?
Hoe ziet het nu zonder schaatsploeg. Kosten omlaag?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.