Realistisch Visma | Lease a Bike ziet dat het beter moet: 'Moeten onszelf opnieuw uitvinden' | Indeleiderstrui.nl; Ja dat lijkt mij een goede zaak.
Pogacar heeft grote stappen gezet door betere training, voorbereding, voeding en gewichtsverlies. Zijn ploeg is ook beter geworden. Een fitte Vingegaard zou natuurlijk veel meer strijd hebben kunnen leveren en dichter bij Pogacar zijn geëindigd maar zou het voldoende zijn geweest? Plugge zegt dat de ploeg zich opnieuw moet uitvinden maar heeft het vooral over de voorbereiding en het voorkomen van de vele valpartijen. Zeeman noemde van de week als belangrijke taak van Jonas om aan zijn explosiviteit te werken wil hij Pogacar kunnen verslaan. De ploeg zal ook haar tactisch arsenaal voor de Tour moeten uitbreiden. Pocagar slopen door een hoog tempo te rijden is niet meer voldoende tenzij hij een gebrekkige voorbereiding heeft zoals vorig jaar. Andere tactieken kan ook van invloed zijn op de samenstelling van de Tourploeg. Minder temporijders meer klimmers bijvoorbeeld. Al zal dat ook afhangen van het parcours.
Met dat laatste ben ik eens, maar temprijden blijft een belangrijk onderdeel, want 't team van UAE heeft met dat temporijden vele mannen op grote achterstand gezet. Wat dat betreft hebben zij al een goede stap gezet met het halen van Simon Yates. Ook Campenaerts gaat een rol spelen in de GT's.
Een pogacar in deze vorm, ben heel benieuwd hoe vingegaard/visma daarbij in de buurt gaan komen, ook met een fitte van aert en kuss erbij. Dan moet er bij vingegaard nog wel echt schep bovenop.
Hoop dat visma volle bak voor vuelta gaat, zowel in klassement (tegen ayuso, almeida, roglic, mas ed), als hopelijk etappes met van aert.
Kuss, uijtdebroeks, kelderman, tullett, van aert, gesink, affini en van baarle.
Kruijswijk/staune-mittet/valter/bouwman. Als andere opties.
Dat is een feit, maar door alle tegenslagen is 't een lastige afweging. Pogacar heeft een stap kunnen zetten. Als Jonas Vingegaard dee malheur niet had opgelopen, was 't misschien wel anders geweest. Poga team was wel erg sterk. Dus ja 't zal nog een puzzel worden voor de heren op de berg.
Ik heb na jaren studeren het Kelderfaniaans wel enigszins onder de knie denk ik: Brennan staat niet bij dit rijtje.
Hij zou daar wel bij moeten staan, ook al officieel aangekondigd voor de komende jaren door het team. Die website is alleen een groot rommeltje, dus ik zou lekker je oude plek PCS opzoeken voor voorbarige conclusies @Kelderfan.
Leuk, dat je aan 't studeren bent, maar eens dat cyclingflash.com nog niet volledig is. Vroeger was PCS volgens de insiders ook een rommeltje. Je kon beter wachten tot de ploeg zelf met info kwam.😀
Trouwens PCS loopt weer achter met Julien Vermote.
Waarschijnlijk ook niet door 't team, maar is dat wel het geval met Campenaerts, Zingle en Yates.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.