Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 135 ... 169 170
kelderfan
Fanny
Zeer vreemd dat er voor Wallonie maar 5 renners op de rol staan vlgs PCS. Er moeten toch wel 2 renn...

Tijmen Graat op hoogtestage met wie.

T80JZ

Ik zie Vingegaard San Sebastian nog wel laten vallen. Hij is uitgeput en zegt dat hij de val in Baskenland mentaal nog niet heeft kunnen verwerken omdat al zijn aandacht gericht was op het beter worden voor de Tour. Die gaat thuiskomen en dan merken hoe uitgeput hij fysiek en mentaal echt is. 

kelderfan
kelderfan
T80JZ
Ik zie Vingegaard San Sebastian nog wel laten vallen. Hij is uitgeput en zegt dat hij de val in Bask...

Ik denk eerder dat hij Polen niet gaat doen.

T80JZ

Pogacar heeft grote stappen gezet door betere training, voorbereding, voeding en gewichtsverlies. Zijn ploeg is ook beter geworden. Een fitte Vingegaard zou natuurlijk veel meer strijd hebben kunnen leveren en dichter bij Pogacar zijn geëindigd maar zou het voldoende zijn geweest? Plugge zegt dat de ploeg zich opnieuw moet uitvinden maar heeft het vooral over de voorbereiding en het voorkomen van de vele valpartijen. Zeeman noemde van de week als belangrijke taak van Jonas om aan zijn explosiviteit te werken wil hij Pogacar kunnen verslaan. De ploeg zal ook haar tactisch arsenaal voor de Tour moeten uitbreiden. Pocagar slopen door een hoog tempo te rijden is niet meer voldoende tenzij hij een gebrekkige voorbereiding heeft zoals vorig jaar. Andere tactieken kan ook van invloed zijn op de samenstelling van de Tourploeg. Minder temporijders meer klimmers bijvoorbeeld. Al zal dat ook afhangen van het parcours. 

Laatst gewijzigd
kelderfan
T80JZ
Pogacar heeft grote stappen gezet door betere training, voorbereding, voeding en gewichtsverlies. Zi...

Met dat laatste ben ik eens, maar temprijden blijft een belangrijk onderdeel, want 't team van UAE heeft met dat temporijden vele mannen op grote achterstand gezet. Wat dat betreft hebben zij al een goede stap gezet met het halen van Simon Yates. Ook Campenaerts gaat een rol spelen in de GT's.

tdola

Een pogacar in deze vorm, ben heel benieuwd hoe vingegaard/visma daarbij in de buurt gaan komen, ook met een fitte van aert en kuss erbij. Dan moet er bij vingegaard nog wel echt schep bovenop.

Hoop dat visma volle bak voor vuelta gaat, zowel in klassement (tegen ayuso, almeida, roglic, mas ed), als hopelijk etappes met van aert.

 

Kuss, uijtdebroeks, kelderman, tullett, van aert, gesink, affini en van baarle.

 Kruijswijk/staune-mittet/valter/bouwman. Als andere opties.

T80JZ

Ik schrijf toch niet dat de ploeg zonder temporijders naar de Tour zou moeten gaan. Ook met meer klimmers, bijvoorbeeld 5, is er nog altijd plaats voor 3 temporijders. UAE had er dit jaar maar 2 namelijk Politt en Wellens, de rest waren in de eerste plaats klimmer. 

 

Raul Alcala

Bewijst wel weer dat het nog moeilijker is aan de top te blijven, dan er te geraken. 

kelderfan

Mick wordt vandaag 4e. met jong talent Jesse Kramer op de 7e. plek.

kelderfan
Raul Alcala
Bewijst wel weer dat het nog moeilijker is aan de top te blijven, dan er te geraken. 

Dat is een feit, maar door alle tegenslagen is 't een lastige afweging. Pogacar heeft een stap kunnen zetten. Als Jonas Vingegaard dee malheur niet had opgelopen, was 't misschien wel anders geweest. Poga team was wel erg sterk. Dus ja 't zal nog een puzzel worden voor de heren op de berg.

mitchel_91

Ben benieuwd wat ze met Jorgenson gaan doen? Zullen ze die nog inzetten/gebruiken in het voorjaar m.b.t. de eendaagskoersen? Of zal hij zich meer gaan richten op de meerdaagse koersen? 

Yeez

Ik denk dat een programma zoals dit jaar prima weer een optie is voor 2025. Ik zou misschien wel het openingsweekend skippen en strade rijden. Ook zou ik roubaix (die er aanvankelijk op stond) skippen en agr en lbl rijden. Een programma zoals benoot eigenlijk al jaren rijdt. 

tdola

En toen waren er nog 4 in Wallonië...

Van belle na val niet gefinisht 

Poeksel

Maar Kruijswijjk wint de Tour van 2019. Het moet nog officieel gemaakt worden, maar dat is vast een kwestie van tijd ;)

kelderfan

Het is een beetje aan de vroege kant misschien, maar cyclingflash.com weet al hoe 't team er volgend jaar uit gaat zien. Alleen met Brennan hebben zij nog een probleempje.

Yeez

Van belle geen breuken of zware blessures, dus die koerst hopelijk weer snel

BraboCycling
kelderfan
Het is een beetje aan de vroege kant misschien, maar cyclingflash.com weet al hoe 't team er volgend...

Wat bedoel je? Onnavolgbaar bericht imo

AWestie
BraboCycling
Wat bedoel je? Onnavolgbaar bericht imo

Ik heb na jaren studeren het Kelderfaniaans wel enigszins onder de knie denk ik: Brennan staat niet bij dit rijtje.

Hij zou daar wel bij moeten staan, ook al officieel aangekondigd voor de komende jaren door het team. Die website is alleen een groot rommeltje, dus ik zou lekker je oude plek PCS opzoeken voor voorbarige conclusies @Kelderfan.

 

kelderfan
AWestie
Ik heb na jaren studeren het Kelderfaniaans wel enigszins onder de knie denk ik: Brennan staat niet...

Leuk, dat je aan 't studeren bent, maar eens dat cyclingflash.com nog niet volledig is. Vroeger was PCS volgens de insiders ook een rommeltje. Je kon beter wachten tot de ploeg zelf met info kwam.😀

Trouwens PCS loopt weer achter met Julien Vermote.

Laatst gewijzigd
Yeez

Omdat vermote nog niet officieel bevestigd door de ploeg is. Brennan wel. 

Laatst gewijzigd
kelderfan

Waarschijnlijk ook niet door 't team, maar is dat wel het geval met Campenaerts, Zingle en Yates.

Tsjechië markeert einde van vreselijke periode voor Visma | LaB-talent Gloag, ook Bouwman en Vader mee | Indeleiderstrui.nl.

kelderfan

Per Strand Hagenes moet 't doen voor TVL in Wallonie en wordt vandaag 8e. in een toch zware etappe rond Hoeffalize.

BraboCycling
AWestie
Ik heb na jaren studeren het Kelderfaniaans wel enigszins onder de knie denk ik: Brennan staat niet...

Haha, merci!

Is inmiddels al wat meer duidelijk over de toekomst van Hessman trouwens?

BraboCycling

Benieuwd of Brennan al kan laten zien dat hij bij de hoofdmacht hoort in de Czech Tour.
En hopelijk kunnen Per en Mick de eer hoog houden in Belgie

1 2 ... 135 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.