Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 14 ... 85 86
Raul Alcala
Thurau

Klein relletje nog, Volgens Heulot heeft Visma Lab geprobeerd Kron ondanks een doorlopend contract toch bij Lotto Destiny weg te kapen. Plugge en Co. counteren in het deense Feltet dat Andreas zelf contact opnam en beweerde een clausule te hebben dat ie wegkon. Toen dat niet klopte trokken zij zich terug.

Interessant om te volgen, misschien gaat Kron in 2025 alsnog de overstap maken.

Bronnen: In de leiderstrui, Feltet, en RTBF.

Laatst gewijzigd
Cycling

@Thurau Heulot wil de aandacht trekken ook al gaat dit ten koste van Kron. Lotto Dstny rijdt veel wedstrijden niet waarin Kron kan schitteren. Logisch dat Kron dan om zich heen gaat kijken 

AWestie

Welke ploegbaas heeft nog niet met enige vorm van jaloezie een opmerking gemaakt over Plugge? Achteraan aansluiten graag.

kelderfan

Dat lijkt mij ook een grote verrassing dan, als Kron in 2025 aansluit of eerder.

Maar he, he de kogel is eindelijk door de kerk. Julien Vermote mag de kar trekken.

 

AWestie

Eerder is dus niet het geval bij Kron, @kelderfan. Er is zelfs geen sprake van misschien...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

En een verrassing is het dan ook niet meer.

kelderfan

@AWestie

Waarom niet eerder, want kennelijk is Kron niet meer blij met zijn team.

VLB is echt wel geinteresseerd, is toch duidelijk gebleken.

AWestie
kelderfan
#333
@AWestie Waarom niet eerder, want kennelijk is Kron niet meer blij met zijn team. VLB is echt wel...

Omdat daarvoor de bal volledig bij Kron en zijn management ligt, en daar hebben we nul van gehoord. Er worden continu renners aangeboden bij TVL en zeker een getalenteerde renner met een clausule voor WT-teams wordt dan goed bekeken. Je leest weer veel te veel openingen tussen de regels door die er simpelweg niet zijn of waar geen aanleiding toe is.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Van Aert niet bang voor gedoe met Kooij in Giro, wel voor Pogacar: 'Ze hebben eerste rit al aangepast' | Indeleiderstrui.nl

Een leuk uitgebreid verhaal over de sprintkansen voor Kooij en Van Aert.

@AWestie

Omdat jij er nul van gehoord hebt, is 't tussen de regels door en is 't simpelweg niet correct. 

Jij bent goed ingelicht.

skylimit
AWestie
#329
Welke ploegbaas heeft nog niet met enige vorm van jaloezie een opmerking gemaakt over Plugge? Achter...

Plugge heeft teveel petten op en hoe bepaalde zaken naar buiten komen of hoe er gehandeld wordt met contracten en renners dat zal niet allemaal even netjes zijn gelopen.  Tuurlijk zal er ook wat jaloezie en afgunst spelen en wordt er gehoopt dat Plugge en zijn ploeg in 2024 flink op hun muil gaan.

AWestie

Te veel? Een teambaas die hem opvolgt heeft toch evenveel petten op?

Aerts
Dr.Watt
#321
Affini is zelf een C-sprinter die in massasprints tussen plek 5 en 10 zou terechtkomen. Hij kan dus...

Ik neem aan dat het doel van Tratnik in de Tour is  'een redelijk lang een hoog tempo in etappes met bergen'. Dat zou Gesink ook kunnen. Maar als Tratnik meegaat om Vinvegaard voorin te houden, dan snap ik dat je hem niet wil inruilen voor Gesink. 

Ik zou het heel vreemd vinden om Tratnik de giro en tour te laten doen. Terwijl er nog meer prima renners zijn die graag in de Giro of Tour willen rijden.

Adrianus en Patrick

Welke renner is er beter dan Tratnik die niet de giro of de tour zal rijden ?

Ik vind vooral de positie die Kruiswijk elke keer krijgt opvallend.

kelderfan

Kruijswijk is echt wel van toegevoegde waarde; alleen had ik Kelderman meegenomen naar de TdF. Kelderman gaat langer mee in de bergen en kan Kuss ontlasten, want die krijgt nu veel werk toebedeeld. Vingegaard bijstaan en mogelijke aanvallen neutraliseren. 

Groetjesaandevoetjes
kelderfan
#340
Kruijswijk is echt wel van toegevoegde waarde; alleen had ik Kelderman meegenomen naar de TdF. Kelde...

Kelderman wil zelf geen Tour rijden. Afgelopen jaar wou hij ook niet, maar werd toen een noodzaak met het uitvallen van Kruijswijk. 

Ik vind vooral de keuze voor Tratnik in de Giro bijzonder. Ik had liever Tratnik in April in de meeste klassiekers gezien, dan hoogtestage om optimaal voorbereid te zijn in de Tour en dan een andere renner in de Giro voor ritzege's of ondersteuning. 

tdola

@groetjes

Idd, helemaal eens met je opmerking over Tratnik.

Of voor hem een van Dijcke, of een Bouwman/Valter had gestart maakt me niet eens zoveel uit, maar had m idd graag in klassiekers (evt zeker ook LBL/amstel) gezien en iemand anders in Giro.

Maar zal ongetewijfeld reden voor zijn dat VLAB hiervoor gekozen heeft.

kelderfan

@groetjes

Dat heb ik zelf ook meermaals gezegd, maar in succesvolle TdF 2023 heeft hij 't echt goed gedaan en bergop is hij beter dan Steven Kruijswijk. Derhalve kan hij met Sepp de kopman Jonas Vingegaard beter bijstaan. Nu zie ik Sepp te veel werk moeten doen. Jonas helpen in de laatste klim en ook mogelijke aanvallen pareren. Die aanvallen gaan er komen met een heel sterk UAE-Team en niet te vergeten Bora met "onze Roglic", Ineos en Lidl.

Adrianus en Patrick

Wat is de toegevoegde waarde van Kruijswijk dan precies?

hij gaat niet langer mee bergop dan Kelderman  en maar iets langer dan Benoot en v Baarle.
Hij is minder op het vlakke dan Gesink en Kelderman en veel minder dan van Baarle.
Een teamplayer is het ook niet echt..

Kruissie is nu de 1 na laatste man voor Vingegard en kan geen enkele klimmer van UAE de baas

Edit: Hij is Vlasov Martinez en Hindley ook niet de baas

Laatst gewijzigd
TVL

Tulett:

camino

strade

tirreno

baskenland

ardennen

zwitserland

longlist vuelta

Via indeleiderstrui

kelderfan

@Adrianus en Patrick

Steven Kruijswijk is zeker bergop een stuk beter, dan Van Baarle e/o Gesink.

Ik had ook liever Kelderman toegevoegd, gezien ook de sterkte van Bora (Roglic met o.a. Hindley, Martinez en Vlasov). Ook UAE heeft een sterk team gebouwd om Pogacar en dan niet te vergeten Soudal Quickstep. 

@TVL

Een mooi programma voor Ben Tulett. Ik ben echt benieuwd naar zijn verrichtingen voor V|Lab.

Wordt IDL de bron?

kelderfan

Sander Kruis wordt nog belangrijker met zijn nieuwe functie als COO

veld

Ik  ben het helemaal eens met adrianus en Patrick voor wat betreftKruiswijk.Zoals hij althans de laatste 3 jaren presteerde zijn Gesink, Van Baarle en Kelderman en Valter van grotere waarde in een knechtenrol in de Tour

Dr.Watt

Als de selectie van mij af zou hangen, dan zou ik steevast Kruijswijk verkiezen boven Valter. Als knecht in de Tour toch. Het gaat ook niet over de op één na laatste man want dat is Jorgenson.

Kruijswijk heeft er al een pak gereden en altijd voor TVL, kent de ploeg en staf door en door. Die weet perfect hoe een Tour wordt aangepakt en wat er verwacht gaat worden. 
Op de lange klimmen haalt hij ook nog steeds goede waarden, beter als Valter alleszins. Die is op het vlakke zoals Steven, half en half goed maar in het hooggebergte ga je hem niet zien. Wel zeer sterk op heuvels en korte klimmen maar daar heb je al Benoot en Van Baarle.
Alles spreekt in het voordeel van Kruijswijk. Nederlander, taai, ervaren, wegkapitein,... Er zijn ook kerels nodig die waterdragen en ondertussen met de wagen communiceren.

Tulett en Valter worden dus de kopmannen voor de heuvelkoersen, wordt leuk om te volgen.

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 14 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.