Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 134 ... 169 170
T80JZ

Om mee rekening te houden voor de Tourploeg volgend jaar. Zeeman over Lemmen: "Hij ontwikkelt zich heel snel. Hij is fysiek heel goed, maar ook qua persoonlijkheid is het gewoon een heel speciale renner. Ik denk echt dat hij een van de sterkhouders van deze ploeg gaat worden de komende jaren."

ForzAZ67

Victor Campenaerts en Alex Zingle rijden volgend jaar dus afgaande op diverse geruchten en uitlatingen voor Team VLAB. Na zo'n anderhalf jaar terug Matteo Jorgenson genomineerd te hebben als aanwinst zeg ik nu haal Sean Quinn bij de ploeg. Ik zie in hem een type Jorgenson goed in klimmen en kan een ppotje hardrijden met een goede mentaliteit dit past bij Team VLAB. Opnieuw een Amerikaan dus die in potentie uit kan groeien tot een hele goede GC rijder. Hij staat nu bij EF onder contract en ik weet niet de status van zijn contract. Kan het nergens vinden. 

Yeez

Quinn loopt af dit jaar

Dave87

Vader & Hessmann moeten vertrekken bij TVL?

het artikel over Vermote lijkt te insinueren dat de selectie rond is voor volgend jaar.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Youri (die eerder beweerde dat er hoogstens vijf sprintkansen in de Tour zouden zijn) schrijft dat, of eigenlijk gewoon wie er volgend jaar in de selectie zitten. Ik denk niet dat de ploeg beweerd heeft dat de selectie daarmee compleet is.

Laatst gewijzigd
Yeez

Denk ik ook niet. Wellicht komt er nog een renner bij (of dus verlengd. Maar meer ook niet. Geloof niet dat ze naar 30 man gaan

kelderfan
Yeez
Denk ik ook niet. Wellicht komt er nog een renner bij (of dus verlengd. Maar meer ook niet. Geloof n...

Daar heb je een punt. Met 29 renners kun je goed uit de voeten. Gezien het aantal blessures is dat een goede zaak. Bovendien moet je een plek vrijhouden voor een eventuele doorgroei van een jong talent.

kelderfan
ForzAZ67
Victor Campenaerts en Alex Zingle rijden volgend jaar dus afgaande op diverse geruchten en uitlating...

Die Quinn zou zeker goed passen in 't plaatje. Maar is 't niet de zaak van de ploeg om met namen te komen of is dat achterhaald.😀

kelderfan

Goed dat Jonas zijn grootste helper Matteo Jorgenson de vrijheid geeft om voor de top-tien te strijden.

AWestie

Ik weet dat Kelderman vies hard rijdt, maar het lijkt zo ongelooflijk in slow motion.

kelderfan

Kelderman heeft weer de aanval gezocht en helaas Remclotje dacht er anders over. Maar Jonas Vingegaard heeft zich vandaag getoond in de goede zin van het woord. Hij heeft zijn voorsprong mooi uitgebreid op nr. 3. 

Maar nogmaals deze ploeg heeft zich prima geweerd t.o.v. een superman Pogacar.

xistnc

Poeh, die Jonas zeg. Ik weet niet wat een grotere prestatie is: zoals Pogi de Tour wint of zoals Jonas na weken op de IC dit alweer kan. En Pogi weet dat.

Dave87

@xistnc daar valt heeeel veel moraal, hoop en vertrouwen uit te halen voor volgend jaar. 

weet iemand hoe het met Kruijswijk en Kuss gaat? Zou mooi zijn als ze fit de Vuelta kunnen aanvatten.

AWestie

Jorgenson had er echt veel aan dat hij in de buurt woont, samen met Pogacar de enige die minder dan 11 minuten over de afdaling doet.

Die gaat in een grote ronde met veel tijdritten en een vrije rol hoog eindigen.

Laatst gewijzigd
tdola

Jorgensen absoluut lichtpunt, als ie vrije rol had gehad en niet aan het Knechten was geweest had ie hier zomaar top 5 kunnen rijden wellicht 

kelderfan

Zeker dat Jorgenson als lichtpunt wordt benoemd, maar toch wil ik Jonas in de bloemen zetten. Want Jonas Vingegaard heeft 't echt bovenverwachting goed gedaan. Dat hij Remco achter zich weet te laten is al een lichtpunt op zich. Ook Kelderman en Lemmen mogen genoemd worden, want als niet geselecteerden voor de TdF hebben zij 't goed gedaan. Trouwens de hele TdF-ploeg mag zich op de borst slaan.

tdola

Wallonië maar met 5!? Tim/tosh of u21 rijders niet beschikbaar?

xistnc

Meteen door naar Wallonië, of doen we eerst nog cijfers voor de Tourploeg? Ik wel hoor :)

 

Jonas 9,5 | Matteo 9 | Bart 8,5 | Wilco 8 | Jan 6,5 | Christophe 6 | Wout 5,5 | Tiesj 4,5

Yeez

Op basis van wat scoort tratnik hoger dan laporte en van aert? Het afgeven van een fiets in de gravelrit? Verder ontgaat het mij volledig...

Fanny

Zeer vreemd dat er voor Wallonie maar 5 renners op de rol staan vlgs PCS.

Er moeten toch wel 2 renners beschikbaar zijn uit de grote groep excl. de renners die de TdF en de Czech Tour doen. Of doen sommige renners liever criteriums rijden.

Een ander mogelijkheid is dat er een aantal renners op hoogtestage zijn in Tignes w.o. Graat en dus niet beschikbaar zijn.

Laatst gewijzigd
Yeez

Tim van Dijke en vd Sande stonden op de voorlopige startlijst.

edit: tim heeft een zitvlakblessure

Laatst gewijzigd
tdola

Zoals verwacht geen vingegaard in vuelta  (ad.nl).

Yeez

Vingegaard doet san sebastian, polen, wk (afhankelijk van de geboorte van zijn 2e kind) en de italiaanse koersen

Laatst gewijzigd
kelderfan
xistnc
Meteen door naar Wallonië, of doen we eerst nog cijfers voor de Tourploeg? Ik wel hoor :) &nbs...

Ik doe mee. De cijfers voor de Tourploeg zijn. Vingegaard 9; Jorgenson 9; Kelderman 8; Van Aert, Benoot en Laporte 7+; Lemmen 7; Tratnik 6; team 8. Lemmen boven verwachting goed te noemen en klaar voor een volgende GT. Vingegaard echt goed en dat na die val. Van Aert helaas door de val nog niet top, maar wel heel belangrijk voor 't team. Kelderman doet mij verbaasd staan met zijn geweldige werklust. Jorgenson is een openbaring en gaat ons nog vaak verrassen. 

kelderfan
Yeez
Vingegaard doet san sebastian, polen, wk (afhankelijk van de geboorte van zijn 2e kind) en de italia...

Jonas vindt die spaanse hoed ook wel mooi om op te zetten. Go, go Jonas.

1 2 ... 134 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.