Haha jemig ja. Een paar jaar terug was dit nog dé volgende topper voor TVL, waarom maakt dat ze nu dan tevreden zijn met een afkoopsom? Maakte hij stennis intern? Zijn ze ontevreden over zijn progressie? Of - en dat geloof ik in eerste instantie niet echt - zijn ze gewoon heel toegeeflijk voor de jongen?
Ik heb al vaker gedacht dat Jumbo en DSM in hun structuur veel gelijkenissen hebben. Alles strak omlijnd waardoor sommige persoonlijkheden niet gedijen. Bij dsm zijn er zat vertrokken natuurlijk.
Bij jumbo zat men oa vorig jaar op een roze wolk en overhult die flow een hoop. Nu gaat het iets minder en dan gaan er toch gasten dje zich wat minder op hun plek voelen lopen.
Staune-Mittet laten gaan is waarschijnlijk geen keuze. Als een renner weg wil, mist hij motivatie om nog voor je ploeg te rijden. Dan is het zaak er financieel zoveel mogelijk uit te halen (en uit te kijken naar een goed alternatief). Meer niet. Waarschijnlijk was TVL al een poosje op de hoogte. Het verklaart het aantrekken van Niklas Behrens.
Bij het nieuws rond Widar staat TVL niet vermeld, zegt meestal wel iets. Of ze moeten nu ineens op de proppen komen... 'Barsten in relatie tussen Jarno Widar en Lotto Dstny: aantal grote ploegen willen toptalent binnenhalen' | WielerFlits
Ik zie die uitgedunde klimondersteuning niet echt eerlijk gezegd. Puur naar de klimmers gekeken zou je bijvoorbeeld (!) naar de Tour kunnen met Vingegaard, Jörgensen, Yates en Kuss, naar de Giro met Yates, Kelderman, Kruijswijk en Uijtdebroeks en dan naar de Vuelta met een mix van dat alles. Aangevuld met (ervaren) knechten als Lemmen, Benoot, Van Aert, Van Baarle en Valter die allemaal bergop uitstekend uit de voeten kunnen, en dan heb je nog talenten als Gloag en Tullet die volgend jaar een grote ronde zullen moeten rijden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.