Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 156 ... 163 164
Raul Alcala

Jammer van Staune, al vond ik em dit jaar echt geen hoogvlieger. Wel een raar programma,  niet bepaald op zijn lijf geschreven. Hopelijk blijft talent wel de kans krijgen om zich door te ontwikkelen.  Moet niet veel gekker worden na de van dijkes en nu staune

Laatst gewijzigd
tdola

Jammer van Staune idd, maar draaide geen superjaar idd, maar ook nog jong.

De ideale aankoop nu zou me dan denk ik Stef Cras lijken, ervaren renner, goed bergop, maar ook nog niet te oud. Moet ie wel zelf willen natuurlijk. Lijkt me wel dat ze bergop iemand erbij zoeken, was al idee, en nu nog 1 klimmer minder, zou t raar zijn die niet erbij te zoeken.

S. Morgenstern

Staune heeft toch wel een mooi programma gereden? Wat voor koersen hadden meer bij hem gepast?

AWestie

Ik hoop ook op Cras, zit een goeie kop op

Rawolf

Staune heeft passende koersen gereden maar bakte er zelf geen reet van. 

Ik zie trouwens juist liever dat zulke eerstejaars ook wat niet passende koersen rijden. Laat zo'n gast is ploeteren in een paar belgische kermiskoersen. Daar leer je waaierrijden en sturen. Het gaat zo snel naar wkg focus tegenwoordig. Met gevolg dat ze nog vaker op hun plaat gaan

 

kelderfan
Raul Alcala
#876
Jammer van Staune, al vond ik em dit jaar echt geen hoogvlieger. Wel een raar programma,  niet...

Helemaal eens, maar die jonge talenten zijn niet elk jaar even goed.

kelderfan
Raul Alcala
#876
Jammer van Staune, al vond ik em dit jaar echt geen hoogvlieger. Wel een raar programma,  niet...

Gelukkig heeft Hagenes wel een jaar bijgetekend.

Laatst gewijzigd
kelderfan
AWestie
#879
Ik hoop ook op Cras, zit een goeie kop op

Ja is die nog vrij. Ik heb gecheckt en hij lijkt nog vrij te zijn. Maar er is nog een interessante renner vrij volgens PCS. Nu Staune naar Declathlon vertrekt is Stan DeWulf van diezelfde club nog vrij en die was toch aardig bezig in de Renewi Tour.

Laatst gewijzigd
AWestie

Je wilde een klimmer en dan kom je met Dewulf?

kelderfan
AWestie
#884
Je wilde een klimmer en dan kom je met Dewulf?

Even voor de goede orde. TVL e/o WF kwamen met 't verhaal van een extra klimmer toch. Ja, dan lijkt 't mij ook het meest aannemelijke, dat Steff Cras de gegadigde is. Zeker nu Staune gaat vertrekken volgens WF dan. 

Het gaat daarbij om Decathlon er daar kwam ik bij Stan Dewulf tegen.

kelderfan

Trouwens PCS heeft nog geen weet van het vertrek van Staune.

AWestie
kelderfan
#886
Trouwens PCS heeft nog geen weet van het vertrek van Staune.

Omdat het ook nog niet officieel is bekendgemaakt door Decathlon of Visma. Leer je het ooit?

Robert

Flink balen van Staune. Die jongen heeft vorig jaar de Giro next gen gewonnen, dan heb je wel talent. Dit jaar kwam het er helaas niet uit, hoewel ik het gevoel had dat ze hem rustig wilden brengen.

Snap ook wel dat het voor hem raar is dat Cian wel grote rondes rijdt.

Gelukkig nog wel veel jong klimtalent In de selectie. 

Jodegr

Vandaag proberen Kuss in de kopgroep te krijgen via van Aert /  Gesink / Affini? Komende 2 etappes zijn niet voor het klassement en kan me niet voorstellen dat Kuss zijn huidige positie prima vindt.

Raul Alcala

Sorry, ja ik keek ff op pcs naar Staune z'n programma dit jaar. Niet slecht idd, maar ook natuurlijk geen grote ronde. Verder staat me bij dat hij kalm aan in de winter heeft gedaan (tsja) en veel geknecht heeft dit jaar. En weinig voor eigen kans mocht gaan. Lekker op kop sleuren voor een ander. Tis nait aans

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Vijf rondjes gestart met Bouwman, Lemmen, Gloag, Tratnik en/of Nordhagen als voornaamste renners om hem een vrije rol 'af te pakken' en daartegenover vier met Vingegaard, Kelderman of Kuss om voor te knechten. Wanneer je als neo binnen komt bij een topploeg dan mag je in dit geval volgens mij niet klagen over het gebrek aan kansen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Geen idee of hij geklaagd heeft.  Hij zal niet voor de zweetvoeten van Addy Engels vertrekken 

AWestie

Hij mocht vooral pieken naar de Zwitserse rondjes, wat toch wel mooi spul is zou ik denken. Ik zei volgens mij dit voorjaar nog dat ik hem wel had gewild als vervanger van Bouwman in de Giro, al heeft Van Dijke dat ook lekker ingevuld.

kelderfan
AWestie
#887
Omdat het ook nog niet officieel is bekendgemaakt door Decathlon of Visma. Leer je het ooit?

Ooit wel.

kelderfan

Waut doet 't weer; hij wil zeker 2 truien voor de winter zeker.

S. Morgenstern

Van Dijke als extra renner voor Kooij was ook goed te verdedigen inderdaad. Daarnaast was het seizoen van Staune inderdaad opgebouwd richting Zwitserland met een hoogtstage samen met de Tour selectie ervoor, dus was invallen in de Giro denk intern nooit een grote overweging.

Ik vind hoe dan ook dat er voor die jonge talenten als Gloag, Staune en Tullet tegenwoordig genoeg mooie kansen zijn om zichzelf in een vrije rol te laten zien.

Adrianus en Patrick

Gesink en Kruiswijk rijden ook niet best deze Vuelta, ik had in ieder geval gehoopt dat ze wat konden laten zien dat is tot op heden niet gebeurd helaas..

kelderfan
Adrianus en Patrick
#897
Gesink en Kruiswijk rijden ook niet best deze Vuelta, ik had in ieder geval gehoopt dat ze wat konde...

Dat is echt jammer maar waar. Dat Gesink niet meer mee kan is begrijpelijk, maar Steven Kruijswijk heeft niet meer. 

kelderfan
S. Morgenstern
#896
Van Dijke als extra renner voor Kooij was ook goed te verdedigen inderdaad. Daarnaast was het seizoe...

Ik snap de move van Staune ook niet helemaal, want bij TVL heeft hij net zo veel kansen als bij Decathlon. Het zal wel draaien om mee te mogen doen in een GT (Giro of Vuelta).

BraboCycling

Godver de godver de godver de godver. 

1 2 ... 156 ... 163 164

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.