Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 157 ... 163 164
S. Morgenstern

Kruijswijk heeft sinds zijn valpartij in juni niet meer gekoerst. Volgens mij was het al een opsteker dat hij überhaupt nog kon koersen dit seizoen.

BraboCycling

Dit is toch echt on-ge-loof-lijk. Wat een kutzooi 

kelderfan

Het wordt steeds treuriger voor 't team, want Waut moet opgeven na wederom een valpartij in de afdaling. Shit happens, maar dit te vaak.

kelderfan
S. Morgenstern
#901
Kruijswijk heeft sinds zijn valpartij in juni niet meer gekoerst. Volgens mij was het al een opsteke...

Waarom selecteer je hem dan, want Kelderman is dik in orde en mag niet mee.

kelderfan
S. Morgenstern
#901
Kruijswijk heeft sinds zijn valpartij in juni niet meer gekoerst. Volgens mij was het al een opsteke...

Waarom selecteer je hem dan, want Kelderman is dik in orde en mag niet mee.

Yeez

Dan doet die het eigenlijk nog goed door niet gelijk te remmen na de val van engelhardt voor hem... bots je op een rotsblok met je knie. God te god

S. Morgenstern

Kelderman heeft net een heel blok met hoogtestage, Zwitserland en Tour de France erop zitten, nadat hij zich terug heeft moeten werken van een zware blessure. Die zou je dan eventueel nog mee kunnen nemen naar de Vuelta wanneer je daar start met een goede Vingegaard en Kuss en mee denkt te doen om de eindwinst. Dat was dit jaar niet mogelijk, dus dan ga je zo'n renner niet uitknijpen voor een (tegenwoordig) onbelangrijke toptien.

Kruijswijk nemen ze mee omdat het een ervaren renner is, die weer kilometers in koers nodig heeft. Prima om die hier in de Vuelta op te stellen toch?

luca77

Wout ligt voor de tiende keer dit jaar op de grond. Man man man, hetvis toch ongelooflijk. Wat doet hij ook in godsnaam daar, strijdend tegen klimmers voor een bergtrui? 

 

Focus je op je ritten die nog komen 

kelderfan
S. Morgenstern
#907
Kelderman heeft net een heel blok met hoogtestage, Zwitserland en Tour de France erop zitten, nadat...

Ja dat Kelderman al heel blok erop zitten is wel duidelijk. Maar je zegt zelf dat Kruijswijk nog een lange weg heeft te gaan om weer op niveau te komen; dan begrijp je ook wel dat Staune zegt dag hoor, want er wordt in de GT Vuelta gekeken door de leiding naar een renner om te herstellen.

S. Morgenstern

Oké, duidelijk dus waarom Kelderman niet mee is? Top!

Staune heeft in de eerste helft van het seizoen geen plek afgedwongen toch? Zou wellicht na het uitvallen van Tulett een optie zijn geweest in plaats van Valter, maar aangezien ze al bezig waren met het afkopen van het contract lijkt het me niet gek dat ze liever investeren in een renner die bij de ploeg blijft.

veld

Ongelofelijk, al die valpartijen dit seizoen bij Vlab; ik begin me af te vragen of er wat is veranderd aan de fietsen ten opzichte van vorig seizoen.Het zou m e niet verbazen als het aantal valpartijen t.o.v. het aantale koersdagen per ploeg bij Vlab ver boven het gemiddelde en ook ver boven de tweede ploeg ligt. Heeft iemand die gegevens?

 

Raul Alcala

Ai ai ai. Zoenen met Betty asfalt voelt niet als een natte zoen, maar zo eentje waar een beugelbekkie je met verstandsverbijstering achterlaat. En een zere bek. Sterkte Wout.

Fanny

Ontzettend sneu voor van Aert. Gaan voor 2 tot nu toe verdiende truien en dan ongelukkig ten val komen in de afdaling en ook niet eens door zijn eigen schuld.

Hopelijk komt het snel weer goed met hem. Van de andere kant is het de vraag of hij deze maand nog koersen kan rijden. Even afwachten wat eruit komt.

Kuss komt er ook steeds meer in/door en finisshte heel verdienstelijk zonder hulp van Kruijswijk op de Lagos de Cavadonga.

Kruijswijk viel weer eens bar tegen. Niet eens even voor Kuss gereden terwijl Geesink en Valter dat wel deden. Hij zat de hele tijd achterin het peloton en viel er al snel vanaf toen de beklimming van de Lagos Cavadonga begon.

Voor mij is duidelijk dat Kelderman hier voor veel meer waarde was geweest dan Kruijswijk. 

Nmm slechte keuze van Visma Lab.

Ik denk dat Kruijswijk het niet meer heeft. Hij is sowiezo geen winnaar en kopman meer voor de ploeg.

Dat zal uitsluitend nog knechten worden in 2025.

Misschien maar eens geen TdF en de keuze aan betere renners bergop geven zoals bv Kelderman.

 

AWestie

Jullie zijn wel echt heerlijk volhardend in het Kelderman versus Kruijswijk verhaal hè. Ook nog weinig inhoudelijke reactie geweest op o.a. S. Morgenstern, die dat verhaal heel legitiem uitlegt volgens mij.

Laatst gewijzigd
T80JZ

Balen van Wout. Reed met plezier rond in de Vuelta, boekte overwinningen, was bezig weer op zijn topniveau te komen en dat gebeurt er dit. Dit komt ook heel slecht uit met de opbouw naar het voorjaar van 2025. Daarvoor had hij zonder pecht en blessures de Vuelta moeten kunnen uitrijden en zich kunnen voorbereiden op volgend jaar. 

S. Morgenstern

Natuurlijk had Kelderman hier meer waarde gehad dan Kruijswijk. Jörgensen had hier ook meer waarde gehad dan Kruijswijk. Vingegaard had hier helemaal meer waarde gehad dan Kruijswijk. Die constateringen hebben alleen bar weinig te maken met de overwegingen op basis waarvan deze selectie is gemaakt.

Volgens mij is het volkomen duidelijk waarom bovenstaande renners niet aanwezig zijn in Spanje. Heeft helemaal niets met Kruijswijk te maken.

kelderfan
AWestie
#914
Jullie zijn wel echt heerlijk volhardend in het Kelderman versus Kruijswijk verhaal hè. Ook n...

Gek he. Kruijswijk meenemen naar de Vuelta is echt te verklaren, want ook in week drie bakt ie er niets van. Precies wat @Fanny zegt, dat de uittredende Gesink van meer waarde is in deze aflevering van de Vuelta.

kelderfan
S. Morgenstern
#916
Natuurlijk had Kelderman hier meer waarde gehad dan Kruijswijk. Jörgensen had hier ook meer waa...

Ja, dat is goed gezien. Maar Vingegaard en Jorgenson hebben zich uit de naad gereden in de TdF. Vingegaard valt af door familie-omstandigheden en terecht. Met Jorgenson erbij is 't natuurlijk altijd beter.

S. Morgenstern

Kelderman heeft zich niet uit de naad gereden in de Tour?

kelderfan
S. Morgenstern
#919
Kelderman heeft zich niet uit de naad gereden in de Tour?

Ja, maar toch niet op de manier van Jonas. Die heeft zich binnenste buiten gekeerd om mee te doen om de knikkers.

S. Morgenstern

Het was in dienst van inderdaad, niet iedere dag vol tot de finish. Ik zou dat echter ook niet onderschatten, zeker niet op de dagen die ze hadden uitgekozen om de hele dag volgas te geven (of de laatste dagen daarin hij vol in de aanval ging in die bergritten).

De Zeboe van de Zoncolan

Stop nu eens met die saaie feiten, Morgenstern. Meningen zijn veel leuker!

AWestie

Er is wel één zekerheid na ongeluk bij TVL: Matteo gaat de meubelen redden op een magnifieke manier. Québec of Montréal? Ik hou ze nooit uit elkaar 

De Zeboe van de Zoncolan

Doe maar allebei dan. Gewoon voor de zekerheid 

1 2 ... 157 ... 163 164

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.