Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 164 165 166 167 »
kelderfan

Ik zie dat Tijmen Graat Emilia gaat rijden; bron firstcycling

Poeksel

Komt Teunissen überhaupt wel?

Fuubs
Poeksel
#4148
Komt Teunissen überhaupt wel?

Ik hoor Traksel net zeggen dat hij blijft bij Wanty.

Poeksel

Ja, ik ook. En op https://www.wielerflits.nl/nieuws/mike-teunissen-moet-visma-lease-a-bike-opnieuw-aan-zeges-helpen/ staat dat er een contract voor hem klaar ligt, maar het is maar de vraag of hij dat getekend heeft.

Fuubs

Lol, ik ging ook meteen zoeken of die transfer nou al een bevestigt was (ookal ging ik er vanuit dat deze transfer al beklonken was). Maar ook over de verlenging bij Wanty kon ik niks vinden.

xistnc

Aan de URL en eerste zin van dat artikel kun je afleiden dat WF in eerste instantie er vanuit ging dat het al beklonken was. Zou me niets verbazen als ze daarna wat teruggefloten zijn, gezien de gewijzigde titel.

Fuubs

Op Cyclingflash staat het nog gewoon als een feit:

 

Yeez

Cyclingflash is dan ook van wf

AWestie

Feit is dat IWG moet sappelen om hun selectie in stand te houden ieder jaar, dus dat voor de meeste renners het lang onzeker is wat ze doen. Kan best zijn dat intern daar - zeker na het nieuws rond TVL - Visbeek iets meer zijn best is gaan doen om Mikey binnenboord te houden.

kelderfan

Die Bobby Traksel toch eerst Behrens naar Trek en nu weer Teunissen blijft bij Wanty. De brabbelaar van 't wielrennen. Gelukkig hebben wij WF en Cyclingflash.com, die toch goed geinformeerd bleken met Zingle, Yeats, Campenaerts en Behrens. Niet te vergeten Graat, Nordhagen, Huising en Brennan.

Ja Brennan mag mee naar Parijs - Tours bron First Cycling; Tevens mogen Graat en Huising aansluiten bij toch een mooie koers Giro dell'Emilia. Dat zijn toch leuke binnenkomers.

S. Morgenstern

Emilia is een prachtige koers, tegelijkertijd missen ze daardoor Lombardije waar Graat vorig jaar nog vijfde was.

AWestie

Cyclingflash staat echt ver onderaan mijn lijstje om uitslagen en selecties te checken en daar ben ik zeker niet de enige in

Fuubs

Even ter verduidelijking, ik benoemde cyclingflash, als reactie op xistnc. Wetende dat cyclingflash onder de paraplu van WF valt en xistnc aangaf dat het hem niet zou verbazen als WF misschien wat teruggefloten was.

kelderfan
S. Morgenstern
#4157
Emilia is een prachtige koers, tegelijkertijd missen ze daardoor Lombardije waar Graat vorig jaar no...

Je bedoelt Il Picolo toch. Ik vind 't juist jammer dat Huising er niet bijzit in Il Picolo bedoel ik. Nordhagen en Huising doen 't goed samen.

kelderfan

Jorgenson probeerde even Pogaboy te volgen, maar dat was van korte duur.

kelderfan

Marianne Vos verslaat Kopecky en dat is niet mis.

kelderfan

Is dat niet Kelderman die als 1e. TVL-renner binnen is gekomen.

kelderfan

Wauw die Lapore doet 't voor TVL. Mooie zege in deze klassieker Parijs-Tours.

kelderfan

Mocht Mike geen zin hebben, dan is ex-ploegenoot Tom Van Asbroeck de oplossing, want die is ook goed bezig.

Poeksel

Ja mooi, Laporte sluit het seizoen af met zijn eerste overwinning van dit jaar.

S. Morgenstern

Brennan netjes 35e in een tweede groepje achter wat doorging voor een peloton. Aardige uitslag voor een 19 jarige in zo'n slagveld.

Cycling

Brennan reed de hele wedstrijd goed van voren in het peloton. Hij hielp ook goed mee de achtervolging lam te leggen. Sowieso hebben alle renners  van VLaB een prima paris-tours gereden. Jammer dat Hagenes op het verkeerde moment lek reed

1 2 ... 164 165 166 167 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.