Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 164 165 166 167
kelderfan
De Zeboe van de Zoncolan
#4120
Ik zou eens aan Ayuso vragen of het goed gemanaged wordt...

Hirschi lijkt mij ook een goede bron.

S. Morgenstern

Zou Behrens niet gehaald kunnen worden voor de sprint kern, omdat ze Teunissen al daarvoor halen? Is dat je punt?

kelderfan
S. Morgenstern
#4123
Zou Behrens niet gehaald kunnen worden voor de sprint kern, omdat ze Teunissen al daarvoor halen? Is...

Nu je 't over Behrens hebt, wordt je wens vervuld. Hij is nu officieel binnengehaald. Hopelijk mag hij eerder aan de bak, want Kooij is helaas geblesseerd. En wat sprintaantrekkers betreft, lijkt mij dat Van Der Sande, Affini en Teunissen de aangewezen mensen zijn.

AWestie
kelderfan
#4124
Nu je 't over Behrens hebt, wordt je wens vervuld. Hij is nu officieel binnengehaald. Hopelijk mag h...

Neem me even mee, Kelderfan. Hoe wil je Behrens al eerder laten meefietsen? Als stagiair? En is al die extra inspanning noodzakelijk voor drie wedstrijddagen? 

S. Morgenstern

Ik denk dat het belangrijk is om voor Kooij te kijken hoe je zo veel mogelijk de best mogelijke ondersteuning voor elkaar kunt krijgen en het lijkt me sterk dat Behrens daar nooit onderdeel van gaat zijn.

kelderfan
S. Morgenstern
#4126
Ik denk dat het belangrijk is om voor Kooij te kijken hoe je zo veel mogelijk de best mogelijke onde...

Ik zeg toch niet dat hij geen onderdeel van het treintje mag zijn. Er zijn genoeg situaties dat Mike onderdeel zal uitmaken van de klassiekertrein en ook Behrens geeft aan, dat hij zich daarop wil richten met een sterk eindschot. Dan heb je nog Van Belle om aan te schuiven bij Kooij's treintje. Trouwens jongens als Belletta en Brennan kun je bij tijd en wijlen invoegen bij een treintje. Ik denk, dat TVL nu meer mogelijkheid heeft om de treintjes uit te breiden.

kelderfan
AWestie
#4125
Neem me even mee, Kelderfan. Hoe wil je Behrens al eerder laten meefietsen? Als stagiair? En is al d...

Ik zeg ook hopelijk, want 't wordt nu een lastige zaak om de laatste koersen te vullen. Er zijn wel erg veel uitvallers.

peerduell
Rawolf
#4114
Behrens soort Kristoff - Kung hybrid lijkt me. Al is het nog maar de vraag wat zn uiteindelijke nive...

UAE  'managet' dat inderdaad erg goed via hun UAE olie dollars $$$

S. Morgenstern

Duidelijk verhaal! Ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelde met je opmerkingen over Teunissen, maar inderdaad zijn er genoeg mogelijkheden in de ondersteuning voor Kooij (en ook Brennan en wellicht Behrens zelf). Teunissen en Behrens zijn daar volgend jaar onderdeel van.

S. Morgenstern

Welke koersen zijn er nog moeilijk om te vullen dit jaar? Valt toch wel mee wat er nu nog aan overlappende koersen gereden gaat worden?

Ik kan me zelfs herinneren dat bij het nieuws dat Graat, Nordhagen en Huising nog enkele Italiaanse klassiekers gingen rijden, ook nog ruimte voor Van Bekkum gewenst werd.

Rawolf
kelderfan
#4122
Hirschi lijkt mij ook een goede bron.

Volgensmij heeft zelfs Hirschi het daar jarenlang naar z'n zin gehad. Waar Jumbo in het verleden nieteens renners als Teunissen tevreden heeft kunnen stellen, die natuurlijk nu wel weer terugkomt nu zn eigen ambitie vervlogen is.

S. Morgenstern

Volgens mij heeft Teunissen het jarenlang naar zijn zin gehad. Daarnaast lijkt het mij lastiger om kansen te creëren voor renners als Teunissen dan voor een renner als Hirschi. Je zou ook kunnen zeggen dat als het je zelfs niet lukt om Hirschi tevreden te houden..

Ik zou Teunissen qua plek in de hiërarchie bij Jumbo toen hij de tweede keer vertrok ergens inschatten tussen die van Hirschi en Finn Fischer Black bij UAE qua positie in de hiërarchie. Allemaal vertrokken of vertrekken ze om meer voor eigen kans te gaan rijden. Geen idee wie er beter werd gemanaged, en of dat überhaupt één van beide ploegen aangerekend moet worden.

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
#4131
Welke koersen zijn er nog moeilijk om te vullen dit jaar? Valt toch wel mee wat er nu nog aan overla...

Ja Graat staat al geboekt voor 2 Italiaanse najaarskoersen en Nordhagen, Huising en Brennan zullen ook wel aansluiten voor de Gran Piemonte op 10 oktober a.s.. Maar Huising en Nordhagen gaan ook de Coppa en Il Picolo Lombardi rijden op 3 en 5 oktober a.s. met o.a. Hoydahl, Mattio, Van Bekkum en Pattison. Dan rijdt de jeugd ook nog Parijs - Tours op 6 oktober. 

kelderfan

Oh, ja, ik zie dat TVL toch ook de Tre Valli Varesine gaat rijden, want Cyclingflash.com weet te melden, dat Benoot die koers gaat rijden.

S. Morgenstern

Héél veel beloften dus ook nog, naast alle beschikbare renners. Toch geen probleem dan?

Cen Morawec

De jonge kopman doet een mooi gravel ritje

https://www.instagram.com/cianuijtdebroeks/reel/DAg5lerOBpk/

S. Morgenstern

Mooi! Kunnen ze hem volgend jaar overal inzetten als kopman voor het jongeren klassement. Toptien kansen genoeg.

Laatst gewijzigd
Gnoe

Staune-Mittet is officieel gepresenteerd bij AG2R. 

kelderfan

Nu officieel dat Staune de overstap naar Declathlon gaat maken. Volgens PCS dan. Zijn landgenoot Jorgen Nordhagen is een talentje, want die heeft weer een zege op zak in de Coppa di Cita met Menno Huising als mooie 2e.

kelderfan

Mooi dat Nathan Van Hooydonck de kans krijgt zich te ontwikkelen binnen 't team. 

AWestie
kelderfan
#4141
Mooi dat Nathan Van Hooydonck de kans krijgt zich te ontwikkelen binnen 't team. 

Waar doel je op?

kelderfan
AWestie
#4142
Waar doel je op?

Neem eens de moeite om zelf te kijken bij 't team. Team Visma | Lease a Bike | Nathan van Hooydonck looks forward to new… (teamvismaleaseabike.com)

AWestie
kelderfan
#4143
Neem eens de moeite om zelf te kijken bij 't team. Team Visma | Lease a Bike | Nathan van Hooydonck...

Hoe moet ik ruiken waar het vandaan komt? Alleen al vermelden dat het op de teamsite staat zou al afdoende zijn, kelderfan

Gnoe

Ben nog steeds benieuwd wie renner nummer 30 gaat worden ( vanuitgaande dat Teunissen wordt gepresenteerd) Als ik het goed heb zou dat een ervaren klimmer moeten worden? Ik had dat ergens gelezen maar weet even niet meer zo goed waar. Dan is Crass is een mooie optie, Verder zie ik Harper ook staan bij renners zonder contract die ik een beetje in die catogorie plaats. Ben benieuwd wat ze uit de hoge hoed gaan toveren.

Yeez

Ik denk niet dat er gegarandeerd een 30e renner komt overigens

1 2 ... 164 165 166 167

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.