Nu je 't over Behrens hebt, wordt je wens vervuld. Hij is nu officieel binnengehaald. Hopelijk mag hij eerder aan de bak, want Kooij is helaas geblesseerd. En wat sprintaantrekkers betreft, lijkt mij dat Van Der Sande, Affini en Teunissen de aangewezen mensen zijn.
Ik zeg toch niet dat hij geen onderdeel van het treintje mag zijn. Er zijn genoeg situaties dat Mike onderdeel zal uitmaken van de klassiekertrein en ook Behrens geeft aan, dat hij zich daarop wil richten met een sterk eindschot. Dan heb je nog Van Belle om aan te schuiven bij Kooij's treintje. Trouwens jongens als Belletta en Brennan kun je bij tijd en wijlen invoegen bij een treintje. Ik denk, dat TVL nu meer mogelijkheid heeft om de treintjes uit te breiden.
Welke koersen zijn er nog moeilijk om te vullen dit jaar? Valt toch wel mee wat er nu nog aan overlappende koersen gereden gaat worden?
Ik kan me zelfs herinneren dat bij het nieuws dat Graat, Nordhagen en Huising nog enkele Italiaanse klassiekers gingen rijden, ook nog ruimte voor Van Bekkum gewenst werd.
Volgens mij heeft Teunissen het jarenlang naar zijn zin gehad. Daarnaast lijkt het mij lastiger om kansen te creëren voor renners als Teunissen dan voor een renner als Hirschi. Je zou ook kunnen zeggen dat als het je zelfs niet lukt om Hirschi tevreden te houden..
Ik zou Teunissen qua plek in de hiërarchie bij Jumbo toen hij de tweede keer vertrok ergens inschatten tussen die van Hirschi en Finn Fischer Black bij UAE qua positie in de hiërarchie. Allemaal vertrokken of vertrekken ze om meer voor eigen kans te gaan rijden. Geen idee wie er beter werd gemanaged, en of dat überhaupt één van beide ploegen aangerekend moet worden.
Ja Graat staat al geboekt voor 2 Italiaanse najaarskoersen en Nordhagen, Huising en Brennan zullen ook wel aansluiten voor de Gran Piemonte op 10 oktober a.s.. Maar Huising en Nordhagen gaan ook de Coppa en Il Picolo Lombardi rijden op 3 en 5 oktober a.s. met o.a. Hoydahl, Mattio, Van Bekkum en Pattison. Dan rijdt de jeugd ook nog Parijs - Tours op 6 oktober.
Neem eens de moeite om zelf te kijken bij 't team. Team Visma | Lease a Bike | Nathan van Hooydonck looks forward to new… (teamvismaleaseabike.com)
Ben nog steeds benieuwd wie renner nummer 30 gaat worden ( vanuitgaande dat Teunissen wordt gepresenteerd) Als ik het goed heb zou dat een ervaren klimmer moeten worden? Ik had dat ergens gelezen maar weet even niet meer zo goed waar. Dan is Crass is een mooie optie, Verder zie ik Harper ook staan bij renners zonder contract die ik een beetje in die catogorie plaats. Ben benieuwd wat ze uit de hoge hoed gaan toveren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.