Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 162 163 164 165 »
S. Morgenstern

Dat heeft zich dan uitbetaald voor Graat. Hij rijdt zijn beste uitslag van het seizoen, in een koers bij de profs met een aardig deelnemersveld.

Lemmen overigens onderuit gegaan onderweg.

Laatst gewijzigd
YogiBear

Bart Lemmen gevallen vandaag volgens zijn eigen Instagram.

kelderfan
YogiBear
#4099
Bart Lemmen gevallen vandaag volgens zijn eigen Instagram.

Hij stapt niet meer op in de laatste rit. Niet fit genoeg lees ik.

Cycling

Laporte afgestapt in Luxemburg. Ze zijn nog met 4. 

kelderfan

Mooi dat Kooij er nog een 3e. plek uitgooit. In Luxmbourg heeft Kelderman zich getoond en is Staune-Mittet de meest aanvallende gebleken. Positief lijkt mij dat Tijmen Graat goed bezig is.

S. Morgenstern

Graat was, op een goede eerste dag van de rest na, eigenlijk het enige lichtpuntje in Luxemburg. Heeft een hele degelijke koers gereden met aardig wat kopwerk en uiteindelijk een verdienstelijke drieëntwintigste plek in het klassement. Komende weken nog wat mooie Italiaanse koersen met de profs en dan volgend jaar zien wat de overstap naar de WT gaat geven. Hij deed dit seizoen reeds vier meerdaagse koersen met de profs (twee maal winnend afgesloten met de ploeg), dus qua belastbaarheid zit het volgens mij wel goed. Benieuwd of hij zich zodanig kan ontwikkelen dat hij in de komende jaren wat op kan schuiven in de hiërarchie.

kelderfan

Gelukkig heeft Darren van Bekkum een plekje gevonden bij een WT-ploeg. Een laatbloeier misschien, maar toch een talent in ontwikkeling.

1 2 ... 162 163 164 165 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.