Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 165 ... 175 176
S. Morgenstern

Dat heeft zich dan uitbetaald voor Graat. Hij rijdt zijn beste uitslag van het seizoen, in een koers bij de profs met een aardig deelnemersveld.

Lemmen overigens onderuit gegaan onderweg.

Laatst gewijzigd
YogiBear

Bart Lemmen gevallen vandaag volgens zijn eigen Instagram.

kelderfan
YogiBear
Bart Lemmen gevallen vandaag volgens zijn eigen Instagram.

Hij stapt niet meer op in de laatste rit. Niet fit genoeg lees ik.

Cycling

Laporte afgestapt in Luxemburg. Ze zijn nog met 4. 

kelderfan

Mooi dat Kooij er nog een 3e. plek uitgooit. In Luxmbourg heeft Kelderman zich getoond en is Staune-Mittet de meest aanvallende gebleken. Positief lijkt mij dat Tijmen Graat goed bezig is.

S. Morgenstern

Graat was, op een goede eerste dag van de rest na, eigenlijk het enige lichtpuntje in Luxemburg. Heeft een hele degelijke koers gereden met aardig wat kopwerk en uiteindelijk een verdienstelijke drieëntwintigste plek in het klassement. Komende weken nog wat mooie Italiaanse koersen met de profs en dan volgend jaar zien wat de overstap naar de WT gaat geven. Hij deed dit seizoen reeds vier meerdaagse koersen met de profs (twee maal winnend afgesloten met de ploeg), dus qua belastbaarheid zit het volgens mij wel goed. Benieuwd of hij zich zodanig kan ontwikkelen dat hij in de komende jaren wat op kan schuiven in de hiërarchie.

kelderfan

Gelukkig heeft Darren van Bekkum een plekje gevonden bij een WT-ploeg. Een laatbloeier misschien, maar toch een talent in ontwikkeling.

kelderfan
Verwijderd
kelderfan

Die Viktoria Chladonova en Imogen Wolff zijn prima gescout door 't team, maar die Megan Arens mag er ook zijn met haar 17 lentes.

kelderfan

Als ik zo kijk bij WK MJ dan doet Nederland 't toch niet slecht met Remijn en Zomermaand. 

AWestie

Als ik de LSRF podcast hoor is Steff Cras een gast in de categorie Matteo en Victor, wat betreft zichzelf willen verbeteren. Lekker de teamchef op de koolhydraat af berichten hoe die moet koken. Is wel in het straatje dat past bij TVL lijkt het. Best benieuwd naar de Beter Worden podcast mét Steff, maar ik ben geen betalend abonnee.

Oftewel; is er al meer bekend over renner 30? Mikey moet ook nog bekend gemaakt worden.

Laatst gewijzigd
YogiBear

@Westie Staune zou toch ook nog vertrekken? Dan is 29 en 30 nog niet gevuld. Of mis ik iets?

goldone123

Behrens doet het super, goede scouting van visma

AWestie
YogiBear
@Westie Staune zou toch ook nog vertrekken? Dan is 29 en 30 nog niet gevuld. Of mis ik iets?

Het nieuws van renner 30 kwam voor het nieuws van Staune-Mittet geloof ik, dus dan is er inderdaad nóg een gaatje.

kelderfan

Het is een zwarte dag, maar mooi dat Niklas Behrens zo'n sterke man is en 't WK naar zich toe trekt. Een echt goed gescout door 't team.

PCS weet 't nog steeds niet dat Staune zou vertrekken. Dus komt Crass nog is de vraag.

Laatst gewijzigd
AWestie

Omdat Decathlon het ook nog niet bevestigd heeft (naar mijn weten). Knoop dat nou eens een keer in je oren, Kelderfan.

S. Morgenstern

Ik dacht in eerste instantie dat Behrens vooral gehaald zou zijn voor de sprint kern rond Kooij. Afgaande op zijn uitslagen op dat moment schatte ik hem in als een tempobeul met redelijk wat explosiviteit en een postuur om twee wagonnetjes in één te spelen in een sprinttrein. Een nuttige renner voor de selectie, maar alsnog enigszins opmerkelijk dat ze dat type bij de opleidingsploeg van Lidl moesten halen. 

Maar na het EK waar hij maar bleef gaan en natuurlijk helemaal na vandaag is het wel duidelijk dat er veel meer in zit. Benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen, maar lijkt me een jongen die naast zijn werk in de sprinttrein ook in de Vlaamse klassiekers goed uit de voeten moet kunnen.

Andermaal een goed voorbeeld weer van de manier van scouten van deze ploeg.

Rawolf

Behrens soort Kristoff - Kung hybrid lijkt me. Al is het nog maar de vraag wat zn uiteindelijke niveau gaat zijn. Goede renner om erbij te hebben. 

2023-2024 winterstop is Jumbo er op achteruit gegaan qua inkomend-uitstromende renners.

2024-2025 maken ze dat meer dan goed en vind er een kwaliteitsimpuls plaats. Grote uitdaging word alle pionnetjes tevreden houden in hun rol, en dan ga je toch al snel aan UAE achtige praktijken denken die dat heel goed managen. 

Laatst gewijzigd
AWestie
Rawolf
Behrens soort Kristoff - Kung hybrid lijkt me. Al is het nog maar de vraag wat zn uiteindelijke nive...

Bedoel je dat UAE de boel goed managed?

kelderfan
S. Morgenstern
Ik dacht in eerste instantie dat Behrens vooral gehaald zou zijn voor de sprint kern rond Kooij. Afg...

Is Mike niet gehaald om de sprintkern te versterken.

kelderfan
AWestie
Bedoel je dat UAE de boel goed managed?

UAE doet 't zeker goed.

AWestie

Maar ik durf te betwijfelen of dat door goed managen komt. Dat komt vooral door een surplus aan kwaliteit en salaris. Dan blijft iedereen wel tevreden.

S. Morgenstern

'Is Mike niet gehaald om de sprintkern te versterken.'

Zou goed kunnen. Heeft dat met Behrens te maken?

De Zeboe van de Zoncolan

Ik zou eens aan Ayuso vragen of het goed gemanaged wordt...

kelderfan
S. Morgenstern
'Is Mike niet gehaald om de sprintkern te versterken.' Zou goed kunnen. Heeft dat met Behrens te ma...

Ik dacht in eerste instantie dat Behrens vooral gehaald zou zijn voor de sprint kern rond Kooij!

1 2 ... 165 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.