Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 167 168 169 170
Cycling

Mooi dat VLaB zo aanvallend aan het koersen is in het najaar. Soms lukt het, helaas voor Lemmen vandaag niet

Yeez

Pfff 1 km te lang vandaag. 300 meter verder en ze gaan kijken. Helaas... maar wat een beer zeg

kelderfan

Ook de jongkies hebben zich vandaag in prima vorm getoond. Huising en Graat met de grote baas Kruijswijk in 't peloton.

AWestie

In de Rode Lantaarn van gisteren geeft Jonne Seriese aan dat Mike Teunissen off-the-record de transfer naar TVL had toegezegd. Als Traksel dus gelijk heeft is Wanty net voor het drogen van de inkt wakker geschoten

kelderfan
AWestie
In de Rode Lantaarn van gisteren geeft Jonne Seriese aan dat Mike Teunissen off-the-record de transf...

Dan hoop ik maar dat TVL ook wakker is geschoten en niet wachten tot de inkt is opgedroogd.

kelderfan

Maar ik ben benieuwd hoe TVL 't gaat doen in de Tre Valli Varesine. Roglic en Evenepoel zijn duidelijk niet in goede doen. Dus 't moet vandaag van TVL en Movistar komen om 't Pogacar enigzins moeilijk te maken om alles naar zich toe te trekken.

S. Morgenstern

Pogacar maak je het niet moeilijk. Hij wordt vandaag eventueel verslagen door de weersomstandigheden en het vooruitzicht dat Lombardije dit weekend belangrijk is. Daar kun je op inspelen door net als gisteren je beste renner(s) niet achter de hand te houden, maar ze mee aan te laten vallen vanaf de start.

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
Pogacar maak je het niet moeilijk. Hij wordt vandaag eventueel verslagen door de weersomstandigheden...

Daar zeg je wat. Die regen toch en die arme Pogacar kan er weer naar fluiten. 

S. Morgenstern

Verstandige beslissing.

Mas en Bardet durfden het aan in de kopgroep te gaan. Lijkt mij voor Lombardije ook de tactiek. Wellicht worden Visma renners soms bovengemiddeld geviseerd door UAE, maar alsnog verwacht ik dat iedereen buiten Jörgensen mee moet kunnen springen zonder dat het direct wordt dicht gereden. Kelderman als belangrijkste speerpunt daarvoor.

Poeksel

De rare VIsmahelmen hebben het naar behoren gedaan in de SLT, drie bij de eerste zeven.

Cornelius

Uitstekende tijdrit van Lieke, maar Riejanne verliest weer te veel. Zo zet je Kopecky niet onder druk voor de eindzege, want Lotte zal, met hulp van Lorena, vast nog wat bonificatieseconden gaan sprokkelen.

kelderfan
S. Morgenstern
Verstandige beslissing. Mas en Bardet durfden het aan in de kopgroep te gaan. Lijkt mij voor Lombar...

Lijkt mij ook een goed plan om Kelderman met bijv. Tratnik vooruit te sturen. 

kelderfan

CF geeft nog steeds aan, dat Mike naar TVL gaat. Tevens bij PCS nog geen verlenging te noteren en nog steeds bij uitgaand. Dus Bobby kom er maar in.😂

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

CF gaat uit van hun eigen geruchten/bronnen en PCS doet dit pas bij een bevestiging vanuit de renner of ploeg. Dus logisch dat je dit zo op de desbetreffende websites ziet staan. 

AWestie

Volgens mij gaat Kelderfan de processen van die sites nooit snappen.

kelderfan
AWestie
Volgens mij gaat Kelderfan de processen van die sites nooit snappen.

Daar heb ik hulp bij nodig en jij bent altijd de 1e. die hulp biedt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ander nieuws... een van de grootste aankomende talenten van het vrouwenwielrennen, Marion Bunel heeft een contract getekend bij de ploeg. 

kelderfan

He, he, mooi dat Bunel is gehaald voor 't damesteam. Een mooi talent om erbij te hebben. Goed gescout heet dat. @AWestie kom er maar in, dan kun je Bobby erbij halen. CF heeft tot nu steeds goed aangegeven en dat is volgens mij nog steeds zo.

kelderfan

Die Bunel is een klimmertje en het is goed, dat 't team zich daarop versterkt. Nu met Oudeman en Reijnhout een leuk groepje om verder te bouwen. Er is ook nog een Nederlandse renster, die goed omhoog lijkt te gaan. Dus dames go, go.

AWestie

Vismavrouwen fietsen achter de feiten aan bij de waaiers in Flevoland

kelderfan
AWestie
Vismavrouwen fietsen achter de feiten aan bij de waaiers in Flevoland

Ja precies, want alleen Veenhoven liet zich niet verrassen. 

Cornelius

Vreemd hoor, dat Riejanne Markus niet in die eerste waaiergroep zit. Dit is bepaald niet haar weekje, terwijl ik toch wel een beetje verwacht had, dat ze hier de frustratie over die dwaze Demi van zich af had willen fietsen. Maar misschien zit ze in haar hoofd al bij Trek? Of op het strand van Florida of Tahiti?

kelderfan

Kelderman is weer dik in orde en Tratnik dacht wat moet ik nog. Doe mij maar DNS.

xistnc

Yes, Wilco in de aanval met een prima groep!

Nu hopelijk Tiesj volop in zijn dienst. Als Tiesj gaat lopen linkeballen zul je zien dat hij erin slaagt om de koers van Wilco te verkloten zodat hij zelf 7e of 8e kan worden ofzo. Maar hij mag het tegendeel bewijzen.

ti-raleigh

Tiesj moet in dienst rijden want dat Kelderman dan gaat winnen of podium rijden is een ABC-tje.

1 2 ... 167 168 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.