Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 167 168 169 170 »
AWestie

Wat vooral boven de markt hangt is de vraag: waarom is het contract toch versnipperd? Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het door bijvoorbeeld Pidcock zou komen, al kan je tegenwoordig niks meer uitsluiten.

En wat ik ook zonde vind: Kooij krijgt niet zijn geliefde leadoutkont om een heel jaar achter te zitten.

BraboCycling

Mwah, met Affini en Behrens en in iets mindere mate Hagenes kan Kooij prima vooruit. 

Het lijkt alleen een wat onzorgvuldige beslissing van Visma, aangezien er getekend was. Vind dat niet heel netjes. 

Misschien houden ze er rekening mee dat Lotto niet doorgaat of dat Pidcock kan komen. Maar sowieso lijkt het me slim voor Visma om nog 2 renners erbij te halen, want je hebt nu wel veel jeugd in je team 

AWestie

De vorm van de overeenkomst is ook nog niet helemaal duidelijk hoor, de redactie gebruikt verschillende vormen.

Kooij als speerpunt zien (wat ze doen), betekent ook een keer een substantiële investering. Behrens is een hoop maar geen substantiële investering. En vorig jaar had Olav het eigenlijk ook al verdiend om een vaste leadout te krijgen.

Het voelt niet des TVL's om zulke opportunistische keuzes te maken. Lotto is dan wel aan het sappelen maar er wordt nog nergens over een afgrond gesproken.

Poeksel

Maar Visma wil wel een leadout aantrekken, als we WF mogen geloven. Hopelijk Van Poppel.

Robert

Is de keuze niet gewoon op Behrens gevallen als leadout?

En voor de grotere wedstrijden Van Aert, Laporte en Affini.

Poeksel

Ik heb het idee dat de goede leadouts sprinters zijn die tot inzicht zijn gekomen niet goed genoeg te zijn als sprinter. Renners op leeftijd dus, niet jochies van 21.

kelderfan
Poeksel
Maar Visma wil wel een leadout aantrekken, als we WF mogen geloven. Hopelijk Van Poppel.

Ja Danny van Poppel. Helaas ligt die vast en ik denk niet dat TVL weer in de clinch wil met Red Bull...

kelderfan

Maar TVL wilde toch graag Kevin Vauquelin inlijven. Gezien de berichtgeving van WF mogen de kopmannen omkijken naar een aan WT-ploeg. Dat is dan kat in 't bakkie of zoiets. Dan heeft de ploeg eindelijk een goede renner voor de Waalse klassiekers incl. AGR natuurlijk.

Fuubs

Ik ben niet zo bekend met de site cyclingnews.com, dus weet ook niet of dat heel betrouwbaar is, maar daar staat het volgende bij het artikel dat Mike Teunnissen heeft getekend bij Astana:

"Having turned pro in 2015 for LottoNL-Jumbo, a previous iteration of Visma, and won the opening stage of the 2019 Tour de France, it seemed like a perfect opportunity to rejoin forces, with the performance staff also looking forward to having Teunissen back.  

"Mike Teunissen is also coming back, I don't know if it was a secret but I think it was already mentioned," said Visma DS Frans Maassen to Cyclingnews in September, before the reported deal fell through.

"I think it's a really important one for Olav [Kooij] in the next years so yeah, I think we're getting very good guys who make us stronger." "

Is dit legit?

tdola

Vader opgegeven na grote valpartij, geen mooi einde helaas bij visma lab.

kelderfan

Shit dat Mike Teunissen niet gaat komen. Gemiste kans! Een multi inzetbare renner. Daarvoor is nu Daniel McLay in de aanbieding. Zie podcast. 

1 2 ... 167 168 169 170 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.