Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 56 ... 85 86
T80JZ

In de Giro ploeg zijn Kooij en Van Aert er voor de etappe overwinningen. Gesink, Tratnik en Affini zijn daarvoor de ondersteunende renners die niet kunnen worden gemist. De ploegleiding heeft zelf besloten dat Tratnik de Tour en Giro rijdt, dus daarom zullen ze hem niet alsnog thuishouden en dat hij naar Bora overstapt is iets waar ze ongetwijfeld na het vertrek van Primosz rekening mee hebben gehouden. Dan zijn er alleen de klimmers die plaats zouden kunnen maken voor Bouwman. Maar Cian hebben ze alleen kunnen aantrekken met de belofte dat hij een grote ronde voor eigen rekening kan rijden en dat is de Giro geworden. Kelderman staat hoger in de rangorde, geeft aan de Giro de voorkeur boven de Tour en is daar dit jaar - nog - niet nodig. En dan Valter. Vorig jaar aan het begin van het seizoen zei de ploegleiding dat ze gezien zijn talenten en leeftijd hem niet te veel in dienst van de ploeg wilde laten rijden. Later bleek dat toch nodig te zijn zoals in de Vuelta. Daarom denk ik dat ze hem deze Giro de mogelijkheid geven om voor eigen kansen te kunnen gaan in plaats van bijvoorbeeld in de Vuelta weer in dienst van te moeten rijden. En dus is er geen ruimte in deze ploeg voor Bouwman. Wat jammer is. Zoals dat ook een eventueel vertrek zou zijn. 

Laatst gewijzigd
T80JZ

Belangrijke testcase vandaag in aanloop naar de grote doelen van het voorjaar. Hoe staan Van Aert, Jorgenson, Tratnik en Benoot ervoor? Zijn ze in staat Van der Poel in Vlaanderen en Roubaix te weerstaan en eindelijk voor de felbegeerde overwinning in een of beide monumenten te zorgen. De spanning neemt toe. Veel kijkplezier. 

BraboCycling

Tratnik wederom opgegeven, al vroeg deze keer.

Glorious

Tratnik... wat nu weer. Ongetwijfeld zijn hoofd. Wat een pech allemaal. Laten we hopen op herstel en nog wat mooie uitslagen de komende weken. Al moeten we in de waalse pijl en luik al helemaal niets verwachten.. 

tdola

Tratnik last nog van val....balen, hopelijk met paar dgn rustig aan zondag alsnog fit.

Yeez

Tratnik had last van zijn knie. Niet verwonderlijk als je dit ziet... wat een vulkaan op zijn knie zeg

Glorious

Toch in totaal een man of 8 niet inzetbaar voor Visma. Kans in nog steeds aannemelijk dat Bouwman de Giro gaat rijden..

Laatst gewijzigd
kelderfan
Glorious
#1382
Toch in totaal een man of 8 niet inzetbaar voor Visma. Kans in nog steeds aannemelijk dat Bouwman de...

Ja dat lijkt mij wel duidelijk.

Raul Alcala

Het is afzien voor ons. Maar vanuit de dalen volgen de hoogste pieken 

AWestie
Raul Alcala
#1384
Het is afzien voor ons. Maar vanuit de dalen volgen de hoogste pieken 

Ik werd zojuist al even teruggebracht naar het moment dat het halve Giroteam vorig jaar werd vervangen en Roglic alsnog won.

AWestie

Wat een doffe elende

Raul Alcala

Het was de goden verzoeken 

AWestie

Sorry aan Pedersen, Girmay en consorten dat ik Van Aert onbewust gejinxt had

Glorious

Ik kan wel janken, wat een ellende. Herstel woutje en ga lekker bij je familie zijn. 

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Geen woorden voor. Huilen dit. 

Arnhemmer

Wat is het eigenlijk ook soms toch een verschrikkelijke kut sport, deze doet gewoon pijn als wieler liefhebber😔

AWestie

Van Dijke toen hij doorhad dat Wout was gevallen

Afbeelding

Raul Alcala

Van Aert en Tratnik wellicht ook geen Giro 

Laatste man

Nogal voorbarig.

Poeksel

Toch nog iets positiefs vandaag. Wat een beest die Jorgenson. Heeft al eens iemand eerder zowel Parijs-Nice als Dwars door Vlaanderen gewonnen in een jaar? 

kelderfan
Poeksel
#1395
Toch nog iets positiefs vandaag. Wat een beest die Jorgenson. Heeft al eens iemand eerder zowel Pari...

Wauw die Jorgenson is echt een beest, maar Tiesj Benoot krijgt van mij de bloemen. Met gekneusde ribben over de kasseien.🙌

kelderfan

Shit wat een zwarte dag weer met die zware val van Woutie.

hetismewat

Doekje voor het bloeden, maar wel een mooi doekje.

BraboCycling

Jorgenson een enorme held. Idd een klein doekje voor de enorme gapende wond....

BraboCycling

Voorlopig dus voor de Ronde zondag:
- Jorgenson
- Benoot
- Tim van Dijke
- Affini
- Mick van Dijke

Onzeker
- Van Baarle

Eruit
- Van Aert
- Laporte
- Tratnik
- Hagenes
- Vd Sande

Toevoegingen
- Vermote (?) 
- Kooij (?) 

En anders is de spoeling wel echt op volgens mij... Volta NXT ook onthoofd doordat de Van Dijkes er niet bij zijn. 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 56 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.