Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 57 ... 80 81
kelderfan

Dat klnkt helaas niet goed met de meerdere breuken is Wout uit de wedstrijd gestapt. Vandaar 't gekerm nog steeds in mijn oren. Dus RVV en P-R de gestelde doelen zijn nu echt uit 't boekje geschrapt. Tim van Dijke zei 't goed. Wat een klote dag.

tdola

Iig sleutelbeenbreuk meldt sporza.be mgl nog meer breuken. Van aert out voorjaar, triest.

Glorious

Plus rib. Giro gaan dit soort gasten wel halen, maar wat is dit vreselijk voor hem en de ploeg. De ploeg die al weken zoveel pech heeft, lijkt toch geen toeval, waanzinnig. 

Toch winnen ze wederom een mooie koers en laten we hopen dat er gestreden kan worden in de komende 2 monumenten.

Laatst gewijzigd
T80JZ

Niet alleen groot drama voor Wout en de ploeg maar ook voor ons als fans. Koersen als vandaag hebben we al vaak gewonnen. Het zou zo mooi zijn om dat ook in de Ronde en Roubaix te doen. Maar dat zit er dit jaar waarschijnlijk niet meer in. Zoveel pech dit voorjaar. Niet te geloven gewoon. 

 

Dave87
BraboCycling
#1400
Voorlopig dus voor de Ronde zondag:- Jorgenson- Benoot- Tim van Dijke- Affini- Mick van Dijke Onzek...

van Belle zou ook nog kunnen.

als Dylan oké is zondag dan zijn er maximaal 3 TVL's die finale kunnen rijden.

Wat een bizarre brute pech.

kelderfan
Glorious
#1403
Plus rib. Giro gaan dit soort gasten wel halen, maar wat is dit vreselijk voor hem en de ploeg. De p...

Ik ben bang dat de Giro te vroeg komt, want hij heeft ook een hoogtestage gepland en die valt ook in 't water.

De leiding moet weer naar de tekentafel met zoveel renners out. 

Bij de dames doet Marianne Vos haar duit in 't zakje om de boel wat op te vrolijken. Mooi dat zij 't weer voor elkaar heeft gebokst met een belangrijke zege voor de damesploeg in de DDV.

tdola

Volgens mij zou van aert geen hoogtestage meer doen na amstel maar rust ri giro. Of hij giro gaat halen is de vraag, wellicht wel, wellicht niet, afwachten maar. Idd wat puzzelen voor zondag (jorgensen, benoot,  2x van dijke, affine lijkt me zeker, ? Tratnik, vd sande, anders wellicht van belle ja). 1 vd van dijkes zal denk ik reserve zijn voor giro mocht van aert t niet halen, want sprint voorbereiding van kooij.

Als kelderman giro niet haalt komt wellicht bouwman weer in beeld.

Wel heel zooitje renners van visma nu out (kelderman, lemmen, gloag, hagenes, laporte (pr?), van aert, tratnik (?), van baarle (?), vd sande (?) En aan de kant hessman). Meer dan 1/3 vd ploeg.....

Dave87

Volta nxt classic selectie volgens PCS:

van Belle

T. van Dijke

Vermote

Van Der Sande 

+ Dev. Renners.

 

dat zou bijna moeten betekenen dat dit de selectie voor RvV is:

 

M. van Dijke

Affini

van Baarle

Jorgenson

Benoot

Tratnik?

Kooij?

 

er zullen toch geen renners dubbelen met als 2e koers de RvV?

BraboCycling
Dave87
#1408
Volta nxt classic selectie volgens PCS: van Belle T. van Dijke Vermote Van Der Sande  + De...

Kooij in RVV opstellen lijkt me minder logisch dan Tim van Dijke... we gaan het zien 

hetismewat

Volgens HLN 7 gebroken ribben en gebroken borstbeen.... Jezus. Dan kan je de Giro zeker wel vergeten.

Dave87
hetismewat
#1410
Volgens HLN 7 gebroken ribben en gebroken borstbeen.... Jezus. Dan kan je de Giro zeker wel vergeten...

Ongelooflijk zeg. Wat hard is dit. 
gelukkig heeft Van Aert een keiharde kop 💪🏻

 

sterkte en een voorspoedig herstel 🙏🏻💪🏻

BraboCycling

Pffff dat is dus ook einde giro ambities inderdaad... wat een drama. 

tdola

Er wordt gesproken over giro hoogst onzeker, laten we t afwachten..

Meer kunnen we niet doen.

kelderfan
tdola
#1407
Volgens mij zou van aert geen hoogtestage meer doen na amstel maar rust ri giro. Of hij giro gaat ha...

Tratnik is op zijn knie gevallen voor de 2e. keer; dus RVV wordt 't niet.

kelderfan
tdola
#1413
Er wordt gesproken over giro hoogst onzeker, laten we t afwachten.. Meer kunnen we niet doen.

Gezien zijn verwondingen wordt de Giro wel een deur te ver. Hij is ook volgens de ploeg voor lange tijd uitgeschakeld.

Misschien kan hij de TdF halen.

AWestie

Misschien een idee om je plannen bij de ploegleiding te delen, ze hebben vast nog niet nagedacht over de invulling van de Giro en Tour, Kelderfan.

Laatst gewijzigd
Yeez

sleutelbeenbreuk, 7 gebroken ribben en een gebroken borstbeen. Die zien we van de zomer weer. Helaas

Robert

Zou Hagenes niet mee kunnen doen? Ik heb er geen verstand van, maar bij voetbal zie je ze met zo'n masker voetballen bij een gebroken neus.

Yeez

@kelderfan tratnik is niet voor de 2e keer gevallen. Viel zondag op zijn giro knie en had daar nog last van vandaag. Helaas

tdola

Werd gezegd dat hagenes wel beter ging, maar rvv geloof ik niet, wellicht pr.

mitchel_91

Echt vreselijk voor WvA. Spoedig herstel en wat zal het mooi zijn als hij in Parijs... 

Maar voor nu moet de ploeg door. De RVV staat voor de deur. Wat we weten is dat Jorgenson goed op niveau is. Benoot lijkt er aardig doorheen te komen. Alle andere zijn of twijfelachtig of niet goed genoeg om diep in de finale te rijden. Althans, op de manier hoe ze normaal koersen. 

Mathieu is de torenhoge favoriet. Die lijkt aan de voorkant zeer moeilijk te verslaan. Visma kennende gaan ze niet genoegen nemen met een ereplaats. Wat ik toch echt eens hoop is dat ze het spel anders gaan spelen. Daar zijn meerdere opties voor. In mijn ogen moeten ze er een chaos van maken. (Als je niet de renners hebt die dat laat kunnen doen, moet je het maar vroeg doen) 

Doelstelling 1: Mathieu al zeer vroeg in de koers proberen te isoleren. 

Doelstelling 2: Mathieu in de verdrukking krijgen en moeten laten werken. 

Enkel dan heb je in mijn ogen een kans dat iemand anders wint dan Mathieu en dus ook iemand van Visma kan dan winnen. 

AWestie

Ik liet het net ook even indalen dat zelfs wanneer 3-4 (semi-)kopmannen uitvallen je nog steeds twee renners hebt om voor te rijden die normaal gesproken top-tien rijden in de Ronde. 

Het lijkt me ook niet vreemd als bijvoorbeeld bij Koen of Attila wordt aangeklopt voor een plekje in Zuid-Limburg?

tdola

Ik denk eerlijk gezegd dat koen gepland staat voor baskenland, en valter in voorbereiding op giro zit, al zou ik ze beiden best volta willen zien.

Yeez

Bouwman gaat nu ook op hoogte is de bedoeling. Dan romandie... wel reserve voor de giro, maar geloof niet voor wout. Je kan kooij niet zijn leadout ontnemen en zo ook eventuele etappes en dan ook nog eens geen vervanger voor dat werk geven

kelderfan
Yeez
#1424
Bouwman gaat nu ook op hoogte is de bedoeling. Dan romandie... wel reserve voor de giro, maar geloof...

Wat dacht je van Laporte om richting Giro te gaan om als lead-out te gaan werken. Koen gaat echt wel mee naar de Giro-ploeg, want Tratnik en zijn knie laat je toch geen 2 GT's achter elkaar rijden. Koen is ook hardrijder en kan in die etappes ook Kooij helpen.

Bij Sporza Sep Vanmarcke zag "akelige" val vanuit ploegwagen: "Heel straf dat Van Aert eerst nog opzij kruipt" | sporza

Legt Sep Vanmarcke uit wat er is gebeurt. Wout roept Go, go Tiesj en die gaat versnellen, maar wijkt iets af met gevolg, dat Wout het wiel van Tiesj raakt. De gevolgen zijn echt dramatisch te noemen voor Wout en de ploeg.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 57 ... 80 81

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.