Bij TVL starten ze alleen als het zin heeft. Dylan zal echt niet starten als opvulling, dat risico nemen ze alleen al niet voor P-R een week later.
PCS geeft nu de volgende namen voor RvV:
Tratnik
van Baarle
Affini
M. van Dijke
T. van Dijke
Benoot
Jorgenson
Hagenes was ook gepland voor Volta NXT Classic als kopman. Denk dat ze hem die kans niet willen afpakken ondanks alle perikelen. De van Dijke broers hebben hun toegevoegde waarde op de Vlaamse wegen ook al bewezen. Ik vermoed dat Tim ook in mag vallen in de Giro. Zou ook goed zijn voor zijn ontwikkeling.
Jorgenson noemt Van Aert 'de grootste ster van het team'
Jorgenson, die zich eerder al de eindwinnaar in Parijs-Nice mocht noemen, lijkt op voorhand de meest voorname killer bee om te concurreren met wereldkampioen Van der Poel. 'Na mijn winst in Dwars door Vlaanderen zaten we echt met gemengde gevoelens. We verloren onze grootste leider en de grootste ster van het team', spreekt ook de sympathieke Amerikaan - die overigens ook vloeiend Frans spreekt - even over zijn Vlaamse ploegmakker. 'We hebben ook hard gewerkt voor de overwinning, dus we moesten er ook wel wat van genieten. Het voelde wel goed om onder die omstandigheden nog te winnen. Een beetje positiviteit in de ploeg brengen na alle pech was welkom.'
Ik kan het niet beter uitdrukken. Go, go Wout Van Aert.
Maar wat te denken over Tiesj Benoot, die nog steeds de gevolgen van de val in de E3 met zich meedraagt.
https://www.ad.nl/noord-beveland/broers-van-dijke-schuiven-op-beiden-rijden-ronde-en-parijs-roubaix~ad974be0/?cb=6bd00cea1203338ed100431963ca9ad1&auth_rd=1
Gok volgende week zondag in principe jorgenson, van baarle, hagenes, 2x van dijke, affini en als fit laporte. Benoot meestal geen pr, en zeker niet nu met zijn ribben. Evt vermote of vd sande reserve denk ik.
7e rijder baskenland? Lijkt me toch bouwman, of kelderman/lemmen moeten wonderbaarlijk hersteld zijn? Vd sande of vermote die kant op lijkt me onwrs. Valter al op hoogte? Zou ook nog kunnen anders
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.