Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 58 ... 80 81
Yeez

Wat betreft tratnik en bouwman: voorbarig. En laporte is een optie wmb, maar wie zet je dan in de tour? V aert? Die zich wil voorbereiden op de olympische tijdrit?

Laatst gewijzigd
AWestie

Is er eigenlijk sinds de ploeg een selectie in december/januari presenteert voor grote rondes ooit eentje ook zo gestart (een enkele wissel daargelaten)?

Yeez

De tour van 2022 toch? 

AWestie

Inderdaad, toen was alleen Dennis afvaller. Het kan verkeren!

Jean Dumas

Met sleutelbeen, 7 ribben en een borstbeenbreuk lijkt mij de periode WK/Vuelta de meest haalbare optie voor Van Aert.

Yeez

De spelen zijn over ruim 4 maanden. 2 maanden herstellen en 2 maanden opbouwen moet kunnen. Dan san Sebastian, vuelta, wk en lombardije dan maar

kelderfan

ttps://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240328_93728308 De briefing.

Yeez

Nieuwtje uit de lsrf podcast. Van Baarle voelt zich beter en start sowieso zondag. Bericht van vanmorgen. Ben benieuwd in welke vorm dan...

Dave87
Yeez
#1433
Nieuwtje uit de lsrf podcast. Van Baarle voelt zich beter en start sowieso zondag. Bericht van vanmo...

Bij TVL starten ze alleen als het zin heeft. Dylan zal echt niet starten als opvulling, dat risico nemen ze alleen al niet voor P-R een week later.

 

PCS geeft nu de volgende namen voor RvV:

Tratnik

van Baarle

Affini

M. van Dijke

T. van Dijke

Benoot

Jorgenson

Yeez

Tratnik zal onder voorbehoud zijn. Als van baarle morgen mee op training kan heeft hij 3 dagen training gemist. Dat moet te doen zijn

kelderfan
Dave87
#1434
Bij TVL starten ze alleen als het zin heeft. Dylan zal echt niet starten als opvulling, dat risico n...

Matteo Jorgenson met bib 31; dus als kopman dan maar.

kelderfan

Een nieuwe update over Wout en zijn herstel op de ploegsite. Giro hoogst onzeker.

Als allles goed gaat kan hij in iedergeval mee op hoogstage of traingskamp Alps Tignes.

Voor mij blijft dat de beste optie.

kelderfan

Wat is er met Valter, die kennelijk niet naar 't Baskenland afreist volgens PCS dan. Of gaat hij met Uytdebroeks mee op hoogtestage Teide?

Yeez

Valter zou baskenland nooit doen. Gaat op hoogte

Dave87

Hagenes in de Volta NXT Classic ipv Tim van Dijke.

Bemoedigend voor P-R.

YogiBear

Loe van Belle er ook af voor de Volta (Volgens PCS). Om in reserve te houden voor de Ronde?

AWestie

Loe was in zijn laatste koers afgestapt om privé redenen, dat zou ook nog kunnen lopen.

Loek de Rooij

Hagenes was ook gepland voor Volta NXT Classic als kopman. Denk dat ze hem die kans niet willen afpakken ondanks alle perikelen. De van Dijke broers hebben hun toegevoegde waarde op de Vlaamse wegen ook al bewezen. Ik vermoed dat Tim ook in mag vallen in de Giro. Zou ook goed zijn voor zijn ontwikkeling.

BraboCycling

Toch geen Hagenes in Volta, maar wel in de RVV.

Helaas geen Tratnik. Alsnog Benoot Jorgensen en Van Baarle, ondersteund door de Van Dijkes, Hagenes en Affini 

Yeez

Hagenes 1.5 week van de teide af. Die moet nog vorm hebben, maar helaas wel 2 koersen en dus ritme gemist.

verder wijs besluit met tratnik. Knie laten rusten en op naar de giro/tour.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Jorgenson noemt Van Aert 'de grootste ster van het team'





Jorgenson, die zich eerder al de eindwinnaar in Parijs-Nice mocht noemen, lijkt op voorhand de meest voorname killer bee om te concurreren met wereldkampioen Van der Poel. 'Na mijn winst in Dwars door Vlaanderen zaten we echt met gemengde gevoelens. We verloren onze grootste leider en de grootste ster van het team', spreekt ook de sympathieke Amerikaan - die overigens ook vloeiend Frans spreekt - even over zijn Vlaamse ploegmakker. 'We hebben ook hard gewerkt voor de overwinning, dus we moesten er ook wel wat van genieten. Het voelde wel goed om onder die omstandigheden nog te winnen. Een beetje positiviteit in de ploeg brengen na alle pech was welkom.'

Ik kan het niet beter uitdrukken. Go, go Wout Van Aert.

kelderfan

Visma - Lease a Bike gelooft ondanks afwezigheid Wout van Aert in winst in de Ronde: “De breedte van onze ploeg is onze sterkte” | Het Nieuwsblad.

Maar wat te denken over Tiesj Benoot, die nog steeds de gevolgen van de val in de E3 met zich meedraagt.

tdola

https://www.ad.nl/noord-beveland/broers-van-dijke-schuiven-op-beiden-rijden-ronde-en-parijs-roubaix~ad974be0/?cb=6bd00cea1203338ed100431963ca9ad1&auth_rd=1

 

Gok volgende week zondag in principe jorgenson, van baarle, hagenes, 2x van dijke, affini en als fit laporte. Benoot meestal geen pr, en zeker niet nu met zijn ribben. Evt vermote of vd sande reserve denk ik.

7e rijder baskenland? Lijkt me toch bouwman, of kelderman/lemmen moeten wonderbaarlijk hersteld zijn? Vd sande of vermote die kant op lijkt me onwrs. Valter al op hoogte? Zou ook nog kunnen anders

Landeirovic

Vanwaar komt de naam "Killer Bee"?? Het klinkt al even walgelijk als "the wolfpack"

AWestie
Landeirovic
#1449
Vanwaar komt de naam "Killer Bee"?? Het klinkt al even walgelijk als "the wolfpack"

Volgens mij is dat ooit door een Engelse commentator opgegooid. Komt in ieder geval niet per de van de ploeg zelf.

1 2 ... 58 ... 80 81

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.