Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 59 ... 84 85
Cycling

Ook duidelijk waarom Van Belle niet reed in Limburg. Hij mag starten in het Baskenland 

tdola

Ik vind t wel gave jacks van visma lab, beetje Amerikaanse stijl.

Glorious

Killer Bee, zo noemde Richie Porte Jumbo. 

Van Belle was nog 1 van de weinigen die over was, de rest ligt in de lappenmand, trainingskamp of is ergens anders aan het koersen. 

AWestie

Dylan heeft op onhandige momenten panne, rest van het team is in orde.

edit: hij is nu op tijd vooraan, mooi

Laatst gewijzigd
Yeez

De ploeg reed erg goed tot de 2e keer kwaremont door te anticiperen met benoot en van baarle... 2e kwaremont simpelweg te ver. Jorgenson kranig geweerd maar zichzelf overhoop gereden door mvdp proberen te volgen. 

AWestie

Dan zie je dat je als ploeg nog best wat diepte hebt, maar afmakers als Laporte of WvA gewoon mist. Van Dijke en Hagenes waren ook best lang goed van voren.

Yeez

Jep. En benoot lek terwijl hij top 10 kan rijden. Dan moet ook alles tegenzitten

AWestie

En dan krijgt hij ook precies een van de weinige fietsen met andere pedalen, ik kreeg even flashbacks naar de foto met Nathan en Jonas uit de Tour 

BraboCycling

Tim van Dijke knappe koers gereden. Jorgenson een hongerklop?? Want die zakte er wel vol doorheen. 

Benoot pech, anders nog top 10. 

AWestie

Zeker met dit weer heb je maar één pijl om te verschieten, dat zie je ook met Mads en andere aanvallers die in de achtergrond finishen. En dan was Matje bijna volgen er te veel aan. Daar is niet tegenop te eten.

Laatst gewijzigd
Yeez

Deze koers geeft wel hoop voor roubaix. Jorgenson doseren, de van dijkes en hagenes kunnen die koers nog beter aan. En hopen op laporte

Rawolf

Moet benoot een nieuwe fiets krijgen dan geeft de mechanieker m de fiets van van Baarle, duidelijk te herkennen aan de nederlandse driekleur voorvork.... 

Die omkadering is nog niet op Roubaix of gele trui niveau zoals jumbo het graag noemt.

 

Wel prima koers van Hagenes

Cycling

Op basis de prestaties van de Van Dijke's in het voorseizoen hoop ik echt dat hun contracten als eerste  (en misschien wel als enige) verlengd worden. 

Robert

Helemaal mee eens! Ze kunnen denk ik nog stappen maken. Zeker als zij net als anderen ook op hoogte vooraf gaan.

tdola

Van dijkes en bouwman verlengen zou prettig zijn, ook ivm nl inbreng. 

Yeez

@rawolf tiesj had blijkbaar geen eigen fiets meer op het dak staan nadat die 2e keer Kwaremont ook al pech had. Heeft daarna de fiets van tim v dijke gehad

kelderfan
Rawolf
#1462
Moet benoot een nieuwe fiets krijgen dan geeft de mechanieker m de fiets van van Baarle, duidelijk t...

Precies, maar gelukkig komt Hagenes eraan.

kelderfan
Yeez
#1466
@rawolf tiesj had blijkbaar geen eigen fiets meer op het dak staan nadat die 2e keer Kwaremont ook a...

Benoot vloekte even hardop. Die mechanieker kan niet slapen vannacht.

kelderfan
tdola
#1465
Van dijkes en bouwman verlengen zou prettig zijn, ook ivm nl inbreng. 

Ja Mick en Tim lijken goed voor verlenging, maar ook Koen Bouwman zou erg prettig zijn.

Toch heb je wel afmakers nodig.

Rawolf

Dat verklaart het een beetje Yeez. Enfin met het gemis van WvA en Laporte was een podium verwachten ook wel teveel gevraagd. Op naar t baskenland.

hetismewat

Vingegaard met een degelijke tijdrit. Sneller dan Ayuso is ten opzichte van eerder dit seizoen een plus. Maar ik kan me nog steeds niet aan de indruk onttrekken dat de tijdrit-setup toch niet optimaal is. Als Roglic niet verkeerd rijdt en Evenepoel niet valt, verliest hij bijna een halve minuut op die twee in 10 kilometer.

Edit: De PCS tijden kloppen niet helemaal. Maar een paar seconden achter Evenepoel is (ondanks val van die laatste) toch best wel goed. Roglic vandaag gewoon een ouderwetse uithaal.

Laatst gewijzigd
Cen Morawec

Een minder dag voor Jonas en ook voor wereldkampioen. Met foutje van Roglic moet jij deze gewoon winnen

 

Glorious

Wederom grote onzin meneer cen

goldone123

ja cen is weer terug, deze tt zegt helemaal niks, let maar op.

Thurau
Cen Morawec
#1472
Een minder dag voor Jonas en ook voor wereldkampioen. Met foutje van Roglic moet jij deze gewoon win...

Deze act is een beetje over de houdbaarheidsdatum. Heb je nog met groote helt Toem Dumolijn gesproken over deze teidritt?

1 2 ... 59 ... 84 85

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.