Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 62 ... 85 86
Yeez

Veenhoven voor een eventuele sprint. Meesurfen op anderen en 1/2 meiden die haar vooraan brengen moet voldoende zijn. Of gaat het waaien?

tdola

Enig idee hoe t met laporte is? Alweer aan het trainen? Gaat ie Parijs roubaix halen?

deMeester

Merijn Zeeman nieuwe directeur van AZ voetbalclub iemand? meer info?

ForzAZ67

BNR Nieuwsradio meldt het nieuws dat Merijn Zeeman directeur bij AZ gaat worden. Oud Alkmaarder en binding met de club is er. Voor AZ een goede zet en voor Zeeman een nieuwe uitdaging. 

MaGarin

Dat Zeeman ergens de komende jaren de overstap zou maken naar de voetballerij was opzich al wel tijden duidelijk toch? Hij is er altijd vrij open en eerlijk over geweest dat dat nog een droom van hem was.  Toen bekend werd dat Eenhoorn weg ging werd het ook wel een eenvoudige 1+1 = 2 met Zeeman die uit Alkmaar komt.

ForzAZ67

https://www.bnr.nl/nieuws/ondernemen-werk/10544120/topman-jumbo-visma-wordt-nieuwe-directeur-az

kelderfan

Wielrenner Van Aert meldt zich na zware val weer op Strava (msn.com).

Dat is weer een goed signaal. Go, go Wout Van Aert. 

kelderfan

Het opleidingsteam gaat met Brennan, Graat, Hoydahl, Smithson, Nortoft en Schellekens Circuit des Ardennes bestrijden. Smithson komt na perikelen weer in actie. Brennan en Graat zijn goed bezig. Dus ik ben benieuwd naar hun verrichtingen.

BraboCycling

Tulett niet gestart vandaag, niet fit 

AWestie

Zeeman laat een volwassen organisatie achter, al ben ik benieuwd hoe ze zijn taken gaan opvullen. Een kunst om gemist te worden, maar niet in dien mate dat je club omvalt (zeg ik al afkloppend).

Ik geloof niet echt in de promotie van Niermann, die is veel meer een ploegleider (al kan hij het vast). Zou er iemand van buiten passen? Ik ben net niet recruiter genoeg om met namen te komen.

Wel jammer dat het nieuws sneller was dan de bekendmaking, want Jonas en consorten moet het via de media vernemen.

kelderfan

Kogel door de kerk want Merijn Zeeman gaat toch opstappen, zoals @Forza al had aangegeven een tijdje terug. Jammer dat na Roglic nu ook Zeeman het schip verlaat.

Thurau

Ik vind de keuze van Merijn een uitdagende, ja hij gaat werken bij de voetbalclub uit zijn stad maar tegelijkertijd in de functie van AD, toch een stap als je TD in feite was en dat in een andere sport. Grootste risico is dat je Huiberts voor de voeten gaat lopen die daar op voetbaltransfergebied aan de touwtjes trekt. Wat ik dan weer bewonder is de keuze om uit zijn comfort zone te treden. Na meer dan een decennium bij een ploeg met alle successen kiezen voor iets anders. Respect!

Voor wat betreft de opvolging zou ik kijken naar net zo een bevlogen type die denkt aan innovatie en het teambelang. Eigenlijk zou Heijboer de beste optie zijn. Kennis van materiaal, voeding, maar ook performance en de ervaring als ex renner geven dan voor mij de doorslag.

Rawolf

Aike Visbeek goede optie. Jumbo trekt heel graag ex DSM staff aan die allemaal dezelfde mindset hebben die ook jumbo nastreeft. 

 

Wanty lijkt me wel een stap lager dan Jumbo

kelderfan
Rawolf
#1538
Aike Visbeek goede optie. Jumbo trekt heel graag ex DSM staff aan die allemaal dezelfde mindset hebb...

Maar DSM presteert toch onder de maat, wat ik zo snel kan zien. Dus Aike dan wel een goede optie.

Ik lees, dat zij eerst intern de boel op poten willen zetten en dan Grischa Niermann toch de beste optie, want die heeft toch met Plugge en Zeeman de boel op poten gezet. Laat Mathieu Heijboer maar de ontwikkeling als baas doen, want het tijdrijden ligt weer onder het vergrootglas.

kelderfan

Wat betreft de ontwikkelingen in de trainingstaf lijkt mij, nu Espen Areskjold erbij is gekomen, dat die voormalige trainer die Jonas heeft ontdekt, een goeie optie zou zijn i.m.o.

BraboCycling
kelderfan
#1539
Maar DSM presteert toch onder de maat, wat ik zo snel kan zien. Dus Aike dan wel een goede optie. I...

Aike Visbeek zit bij Wanty. 

Poeksel

Aike is weg bij dsm, die presteren nu onder de maat, dus Aike dan wel een goede optie. Valt geen speld tussen te krijgen ;)

hetismewat
Rawolf
#1538
Aike Visbeek goede optie. Jumbo trekt heel graag ex DSM staff aan die allemaal dezelfde mindset hebb...

Wie of wat is Jumbo?

kelderfan
Poeksel
#1542
Aike is weg bij dsm, die presteren nu onder de maat, dus Aike dan wel een goede optie. Valt geen spe...

Is Aike weg, shit dat heb ik gemist.

Team Visma I Lease a bike 2024 doet 't goed met Jumbo op de bagagedrager. Steven Kruijswijk, Van Belle, Milan Vader en Jonas Vingegaard zijn bij de les. Kuss heeft zijn gouden beentjes nog niet teruggevonden.

tdola

Vingegaard op 32 sec???

Of moet dat nog gecorrigeerd worden?

Edit: gecorrigeerd 

Laatst gewijzigd
goldone123

@tdola ik vermoed van wel.

AWestie
kelderfan
#1544
Is Aike weg, shit dat heb ik gemist. Team Visma I Lease a bike 2024 doet 't goed met Jumbo op de ba...

Echt ook al vijf jaar 😅

kelderfan
AWestie
#1547
Echt ook al vijf jaar 😅

Ja en hij inmiddels verhuisd naar Zweden. Mijn reactie was ook op onze DSM-volger, die met de suggestie kwam om iemand bij DSM weg te halen. Dat doet 't team al bij de renners. Met Benoot is dat goed uitgepakt.😄

Glorious

Ik lees alles van jullie en dat is prettig, de conclusies zijn dat er minder toptijdrijders zijn bij visma, roglic weg is maar al wel op leeftijd is, zeeman is vervangbaar omdat iedereen weet hoe hij werkte en dat team uae alles doet voor de uci punten. (Max aantal renners en veel meer koersen rijden o.a.)Visma moet alleen uitkijken niet ingehaald te worden door vermogende nieuwe teams zoals bora en lidl. Laporte nog onzeker voor zondag maar mocht hij rijden dan is de kans groot dat het nu niets wordt. Heel erg jammer van al die zieken en blessures, gelukkig is er al erg veel gewonnen. Baskenland nu, ik zie een parcours dat niet persé voor jonas is gemaakt.. alles bij elkaar worden het lastige weken qua overwinningen... denk ik. Jonas in Romandie kan waarschijnlijk niet qua schema's...

Rawolf
kelderfan
#1548
Ja en hij inmiddels verhuisd naar Zweden. Mijn reactie was ook op onze DSM-volger, die met de sugges...

Ik bedoelde meer dat de DSM ploeg organisatorisch vele gelijkenissen kent met Jumbo en door een eerder werknemerschap daar kan je prima meestromen in de cultuur die ze nu ook bij Jumbo zo hebben neergezet. Zoals ook Zeeman, van Dongen en Reef in het verleden voorbeelden zijn. 

Daarnaast is Visbeek een Nederlander, wat een dik pluspunt is. En nu bij Wanty zit hij in ongeveer dezelfde positie als Zeeman bij Jumbo. Gecombineerd met zn ervaring van Sunweb lijkt hij op papier voldoende bagage en ervaring te hebben. 

Of hij los te weken is bij Wanty weet ik niet, maar er zijn er weinig die een CV als Visbeek kunnen overleggen. 

1 2 ... 62 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.