Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 63 ... 84 85
Rawolf

Het word een spannend jaar qua omkadering. Jumbo weg, Zeeman weg. Dat zijn de 2 hoofdpartijen die de enorme kentering van Blanco/Belkin naar een geweldige ploeg hebben ingezet. Daarnaast is de trainer van WVA, Roglic en nog een aantal renners deze winter vertrokken. En natuurlijk Roglic die weg is, die de verpersoonlijking is van deze ommekeer en ook een aanjager van innovatie binnen de ploeg.

 Ben benieuwd wie er gaan opstaan binnen de ploeg om al die rollen in te vullen. Het zijn geen makkelijke schoenen om te vullen. Al zou het best kunnen dat VLAB al het plan had Zeeman te vervangen met een Reef of Niermann, dit vertrek komt natuurlijk niet volledig uit de lucht vallen. 

 

 

 

 

kelderfan
Rawolf
#1550
Ik bedoelde meer dat de DSM ploeg organisatorisch vele gelijkenissen kent met Jumbo en door een eerd...

Dat Visbeek Nederlander is, lijkt mij wel begrijpelijk, maar 't team geeft zelf aan eerst binnen eigen gelederen te gaan zoeken i.v.m. de opvolging. Dan is Grischa Niermann toch een van de gegadigden. Die heeft 't hele traject toch meegedaan aan de ontwikkeling van het team. Met het halen van Espen Areskjold geeft 't team ook aan, dat zij vanwege Visma ook die kant ook opkijken.

Poeksel

Van Sporza: "Het is een generalist die van alles iets afweet", aldus Zonneveld. [...]"De wielerjournalist denkt bijgevolg dat het een lastige klus wordt om het verlies van Zeeman met maar één mannetje te compenseren." en hij heeft een punt. Wellicht kun je de taken van Zeeman splitsen en daar twee personen voor aantrekken.

AWestie

De ploeg heeft ondertussen bijna alles uitgesplitst als ik weer in een nieuw artikel over banden, voeding, tactiek of logistiek een naam tegenkom die me ver weg wel iets zegt. Er is onder de streep alleen wel gewoon een sportief eindverantwoordelijke nodig, naast de Pluggert voor de centjes en algemene pannekoekzaken.

kelderfan
Poeksel
#1553
Van Sporza: "Het is een generalist die van alles iets afweet", aldus Zonneveld. [...]"De wielerjourn...

Volgens mij heb jij wel een goede blik op de gang van zake en ook Zonneveld doet een goede gooi.

Ik lees dat Aike Visbeek een jeugdvriend van Merijn Zeeman is. Maar of dat iets bijdraagt aan de discussie is een andere vraag.

kelderfan
AWestie
#1554
De ploeg heeft ondertussen bijna alles uitgesplitst als ik weer in een nieuw artikel over banden, vo...

Ja, dat is ook een fijt.

AWestie
kelderfan
#1556
Ja, dat is ook een fijt.

Wat is een erg ontstoken vinger aan mijn bijdrage?

MaGarin
AWestie
#1554
De ploeg heeft ondertussen bijna alles uitgesplitst als ik weer in een nieuw artikel over banden, vo...

Er werken ruim 150+ man in de omkadering van de ploeg en ze hebben een voor wielerbegrippen gigantisch state-of-the-art hoofdkantoor waar ladingen mensen werken waar je nog nooit van hebt gehoord. Moet je voor de grap eens hier kijken: https://www.teamvismaleaseabike.nl/team/?type=staff

 

Zeeman was uiteraard heel belangrijk, maar hij wordt nu ook wel overdreven groot gemaakt hoor. Zijn vertrek is prima op te vangen, desnoods door intern wat te schuiven. 

Yeez

@tdola zie dat affini wel mee is verkennen, net als vermote. Vermote zal denk ik de vervanger zijn van laporte als die niet start

kelderfan
AWestie
#1557
Wat is een erg ontstoken vinger aan mijn bijdrage?

Ontstoken vinger oei, dat is pijnlijk.

Rawolf
MaGarin
#1558
Er werken ruim 150+ man in de omkadering van de ploeg en ze hebben een voor wielerbegrippen gigantis...

Ben ik het niet mee eens. 

 

Zeeman was de visionair, geen uitvoerder. Om te blijven innoveren heb je een goede zeeman nodig om t schip naar nieuwe overwinningen te loodsen

AWestie

Eens in de zoveel tijd komt bij mij toch weer naar boven borrelen dat Kelderfan een chatGPT-bot is.

Thurau
AWestie
#1562
Eens in de zoveel tijd komt bij mij toch weer naar boven borrelen dat Kelderfan een chatGPT-bot is.

Onmogelijk. Algoritmes zijn niet zo onnavolgbaar.

Dave87

F. Vermeersch is benaderd door TVL.

zou meer dan welkom zijn!

Laatst gewijzigd
kelderfan
Dave87
#1564
F. Vermeersch is benaderd door TVL. zou meer dan welkom zijn!

Mooi dat Florian Vermeersch in de belangstelling staat bij TVL. Hopelijk lukt 't hem te strikken.

kelderfan

Goed om te horen, dat Christophe Laporte toch kan aansluiten bij Parijs - Roubaix. Want de spoeling was al dun te noemen.

Glorious

Wat erg dit mannen. Wat gebeurd er toch dit jaar

hetismewat

Wat een rampseizoen

tdola

Grrrrr wat een klote seizoen op deze manier, volgende kopman langdurig uitgeschakeld.

Hopelijk valt t nog enigszins mee met vingegaard maar zag er erg naar uit....wat dit betekent voor rest vh seizoen/tour is nu nog te vroeg om te zeggen, eerst maar hopen goed gezond worden.

skylimit

Nog een beetje vroeg om het een rampseizoen te noemen, maar ja de wet van Murphy en Karma blijken nog steeds opgeld te doen helaas. Na een glorieseizoen volgt nu de ene naar de andere deceptie qua valpartijen. Geen idee waar dit gaat eindigen, maar de renners moeten toch eens goed in de spiegel kijken en waar ze met hun rijgedrag mee bezig zijn tesamen met de leidinggevende.

BraboCycling

Tranen in m'n ogen, die beelden van Jonas gaan door merg en been. 
Hoek waar de klappen vallen is nog zacht uitgedrukt, wat een teringzooi

Sjonge Jonge

Op zo'n moment over karma spreken laat wel je ware aard zien, ga alsjeblieft ergens anders belachelijke taal lopen bezigen. 

wieler4live

Houdt het nog een keer op

Glorious

Als iedereen maar buiten levensgevaar is, kan niet wachten op info. Moet steeds denken aan het gezin van Jonas dat al zovaak voorbij kwam.. 

Glorious

Echt crimineel hier om over karma te praten. Echt weerzinwekkend. 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 63 ... 84 85

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.