Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 64 ... 84 85
Laatste man
skylimit
#1570
Nog een beetje vroeg om het een rampseizoen te noemen, maar ja de wet van Murphy en Karma blijken no...

Karma? Type je dit nu serieus?

 

Bah wat een nare val!

BraboCycling

Hier over karma en rijgedrag van de Visma mannen en ploegleiding praten is echt totale waanzin, hef je account op 

skylimit
Glorious
#1575
Echt crimineel hier om over karma te praten. Echt weerzinwekkend. 

Helaas, niks gebeurt toevallig, alles heeft een oorzaak en een gevolg, hoe erg het ook mag zijn. Het blijft inherent aan de wielersport.

Laatste man
skylimit
#1578
Helaas, niks gebeurt toevallig, alles heeft een oorzaak en een gevolg, hoe erg het ook mag zijn. Het...

Nou vertel. Karma, waarvoor?

Glorious

Wat een onzin, hou die karma waanzin voor jezelf net als religie.

Laatst gewijzigd
goldone123
skylimit
#1570
Nog een beetje vroeg om het een rampseizoen te noemen, maar ja de wet van Murphy en Karma blijken no...

ben jij werkelijk zo dom? blijkbaar wel.

hetismewat

Karma? Ben je dan een ongelooflijke klapmongool

goldone123

Tyf skylimit van dit forum.

Glorious

Is Vingegaard buiten levensgevaar? Misschien hier delen mochten jullie dat weten en willen delen. 

Laatst gewijzigd
goldone123
Glorious
#1584
Is Vingegaard buiten levensgevaar? Misschien hier delen mochten jullie dat weten en willen delen.&nb...

ja dat wil ik ook weten, dat is het belangerijkste nu.

kelderfan

shit weer een zwarte dag voor 't wielrennen en natuurlijk voor 't team.

Ja, hoe is 't met Jonas Vingegaard; ik hoor dat hij bij kennis is.

Laatst gewijzigd
Glorious

Volgens mij lag Jonas in de voorste ambu. Hebben we geen pleuris aan maarja..

En Visma op twitter is ook lachwekkend:

De race wordt geneutraliseerd tot aan de finish. Alleen de zes renners uit de eerste groep mogen sprinten voor de winst.

Laatst gewijzigd
MaGarin

En wat is daar precies lachwekkend aan?

Glorious
MaGarin
#1588
En wat is daar precies lachwekkend aan?

Dat dit info is waar niemand op zit te wachten. Maar ok. Misschien heb ik het fout.  We wachten verder af.

Laatst gewijzigd
goldone123

Jonas vinegaard is bij bewustzijn hoor ik op Eurosport

Glorious

Kroon geeft aan dat Jonas bij bewustzijn is. Opweg naar zhuis. MOOI

Rawolf

Zwarte dag voor het wielrennen.

luca77

Verschrikkelijke val. Hij js bij bewustzijn, maar verder. Ik kan me niet voorstellen hoe je  je als ouder of vrouw op zo'n moment voelt. Zeker niet na die tig herhalingen. 

Hopelijk herstelt hij volledig.

Glorious

Sleutelbeen en meerdere ribben gebroken. Qua blessure gaat hij de gaat de tour rijden... al is zijn mentale gezondheid niet bekend. 

tdola

Twitter/x van visma meldt gebroken sleutelbeen en ribben.

Als t daarbij blijft is dat relatief goed slecht nieuws, gezien hoe hij erbij lag.

April herstellen, mei toewerken naar dauphine en tour. Dat lijkt gelukkig haalbaar met dit nieuws, al is t altijd even afwachten. 

Laatst gewijzigd
Rawolf

dat valt me nog heel erg 'mee' na het zien van die beelden. Hopelijk valt het bij de rest vd renners ook enigzins mee. 

kelderfan

Hopelijk kan hij snel herstellen, maar 't is nog afwachten of hij dan klaar is voor de TdF.

 

 

Landeirovic
tdola
#1595
Twitter/x van visma meldt gebroken sleutelbeen en ribben. Als t daarbij blijft is dat relatief goed...

Klinkt allemaal inderdaad mooi in theorie, praktijk heeft ons weldegelijk al andere dingen aangetoond. Pogacar had een breuk in zijn hand en was onvoldoende fit om 21 dagen top te zijn in de Tour. Voor renners als Pogacar, Remco, Vingegaard is het zaak om niet op 95% te zitten maar op 100% op 95% wint een Vingegaard met ruime voorsprong tegen de rest van het peloton. Maar met 95% win je niet van een Pogacar die geen schade kent. De Ribben kunnen hem wel een parten spelen in de Tour waar er ritten zijn met veel klimwerk en waar hij normaal in uitblinkt door het op de lange adem te doen. Laten we gewoon afwachten!

Yeez

Je ideale voorbereiding is natuurlijk weg, maar hoopvol dat hij überhaupt kan starten. Datzelfde geldt voor evenepoel natuurlijk 

goldone123
Landeirovic
#1598
Klinkt allemaal inderdaad mooi in theorie, praktijk heeft ons weldegelijk al andere dingen aangetoon...

ja maar dan heeft hij ook al de giro in de benen, dat kan ook wel uitmaken.

1 2 ... 64 ... 84 85

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.