Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 65 ... 85 86
kelderfan

Shit, Wielerrevue meldt dat Mateo Jorgenson niet fit is en dus ontbreekt in de selectie voor Parijs - Roubaix.

Yeez

Bij Jorgenson lijkt het meer voorzorg. Trainde wel deze week, maar daar stond bij "dood" en "nog niet". Ik denk dat die helemaal uitgepierd was na de ronde. Sowieso is roubaix de koers die hem het minste ligt zonder klimmen... ik zou zeggen rustig doortrainen voor de agr (en wellicht neemt hij luik er nog bij?)

Laatst gewijzigd
Cycling

@Kelderfan Wat heeft jou nu verbaasd? Ik kan namelijk het artikel over Ryan niet plaatsen. Ik heb namelijk niet het idee dat hij geen kansen kreeg bij VLAB. Hij reed regelmatig mee met WT. Ook bij Visma-LaB waren zijn prestaties al goed. Zoveel beter zijn zijn huidige prestaties niet. Zeker als je bedenkt dat hij weer een jaar ouder is. Iedere kenner zag al bij Visma-LaB zijn potentie, maar het kwam er door blessures nog niet uit. De opmerking slechtste renner kan ik dan ook helemaal niet plaatsen 

kelderfan


"Maar eerlijk: na de dood van Gino Mäder dachten we ook dat er verandering zou komen. Men pronkte met het nieuwe veiligheidsorgaan SafeR, maar eigenlijk veranderde er niks. Het zijn allemaal alibi-maatregelen. Er moet eens écht verandering komen." Ja wanneer wordt er iets gedaan aan de veiligheid.

 

kelderfan
Cycling
#1604
@Kelderfan Wat heeft jou nu verbaasd? Ik kan namelijk het artikel over Ryan niet plaatsen. Ik heb na...

Dat Ryan niet de minste renner van de opleidingsgroep is/was is wel duidelijk toch. Dat slechtste kun je tussen haakjes lezen.

Ik heb mij verbaasd, omdat hij niet is ingelijfd bij de hoofdmacht. Want talent heeft Ryan zeker.

kelderfan
Yeez
#1603
Bij Jorgenson lijkt het meer voorzorg. Trainde wel deze week, maar daar stond bij "dood" en "nog nie...

Wat dat betreft lijkt mij de Waalse klassiekers wel een goeie.

josi

Ook nog een klaplong en longkneuzing voor Vingegaard blijkbaar. Hopelijk zit er toch nog een goede voorbereiding op de Tour in.

Laatste man
Yeez
#1603
Bij Jorgenson lijkt het meer voorzorg. Trainde wel deze week, maar daar stond bij "dood" en "nog nie...

Jorgenson is ziek. Moeite met eten binnenhouden. Eigen insta als bron.

Laatste man
josi
#1608
Ook nog een klaplong en longkneuzing voor Vingegaard blijkbaar. Hopelijk zit er toch nog een goede v...

Dat kon eigenlijk niet uitblijven, gelet ook op de zuurstof etc.

AWestie

Ook longkneuzing en klaplong bij Jonas gevonden volgens de socials van de ploeg.

Thurau
Cycling
#1604
@Kelderfan Wat heeft jou nu verbaasd? Ik kan namelijk het artikel over Ryan niet plaatsen. Ik heb na...

Typisch clickbait artikel, Ryan zegt zelf dat hij op papier de 'slechtste' renner was, dus zijn eigen omschrijving die niks zegt over de ploeg. Integendeel, de scouting was juist perfect aangezien Archie in de jeugdcategorie niet bepaald opviel. Pas bij het development team kwam er groei met ook pittige onderbrekingen door zijn aanhoudende knieproblemen. Waarom rijdt hij nu bij EF, mix van meer kansen voor zichzelf en het bij VismaLab niet zeker zijn van dat hij blessurevrij kan blijven schat ik zo in. Nergens verbazing over nodig.

Laatste man

Langeveld heeft het in een podcast ook zo uitgelegd. Buitenkansje EF omdat Ryan veel knieproblemen heeft gehad. Moeite met belasting. Veel toprenners bij Visma, dus weinig kans na blessures.

kelderfan

Dat wordt nog een groot probleem voor de TdF, nu blijkt, dat Jonas ook een klaplong en longkneuzing heeft opgelopen. Hopelijk komt 't allemaal goed. 

MaGarin

https://twitter.com/NairoInGreen/status/1776227513020088578

 

De beerput gaat flink open, heel benieuwd hoe Plugge dit allemaal recht gaat breien wanneer het ontploft in de (internationale) media. Dit kan nog wel eens een gigantisch probleem gaan worden aangezien Plugge de eigenaar van de ploeg en licentie is...

Laatst gewijzigd
Yeez

Doe niet zo dramatisch joh met je beerput.... een paar likes.... Mijn standpunten zijn het niet (ik vind ze zelfs vrij extreem en zou dit in zijn plaats niet doen nee), maar om nu gelijk zo dramatisch over beerput te doen... 

Laatst gewijzigd
MaGarin

Ik vind het persoonlijk vrij ernstig dat je directeur zo openlijk haatdragende, extreemrechtste, anti-islam, anti-transgender en zelfs neonazi's zit te liken op Twitter. Maar heh, wie ben ik. Ik zag dat dit het afgelopen uur heel erg aan het ontploffen was op mijn socials dus vandaar dat ik het hier ook maar even plaatste.

 

Maar goed, ik wil hier ook geen extreem beladen politieke discussie op gang brengen. Als dit met een sisser en tik op de vingers van de sponsoren afloopt mag je echt gigantisch van geluk spreken in mijn ogen, want ik kan me oprecht niet voorstellen dat die Plugge niet even op het matje roepen hiervoor. Desnoods intern.

Laatst gewijzigd
goldone123

waarom stuur je het dan? 

Laatst gewijzigd
Yeez

Dat is wat anders dan dat de beerput opengaat en dat dit gigantische gevolgen heeft. 

en mijn persoonlijke mening: ik vind Plugge sowieso een hautaine man

Raul Alcala
MaGarin
#1617
Ik vind het persoonlijk vrij ernstig dat je directeur zo openlijk haatdragende, extreemrechtste, ant...

Ja, wie ben jij eigenlijk?

YogiBear

Vraag me net als goldone123 af wat het nut hiervan is MaGarin? Anders dan jouw eigen steeds extremer wordende anti VLab posts? Dit heeft helemaal niets met VLab te maken. 

Laatst gewijzigd
AWestie

Plugge liked soms tweets van rechtsere signatuur te liken. Ook al is het geregeld niet mijn mening, het staat hem gewoon vrij. Als het extreem-rechts of nepnieuws wordt mag je daar een directeur zeker op aanspreken, toch?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Het gaat bv rond dat hij een post heeft geliked van iets of iemand die vindt dat transgenders niet mogen meedingen naar een Miss titel. Wat is daar gek aan?

Laten we het weer over wielrennen hebben.

MaGarin

Moet ik serieus gaan uitleggen wat het probleem is van Plugge die tweets liket van neonazi's, genocide-verheerlijkers en mensen die alle moslims willen afslachten. Serieus? Ook al zal hij zelf uiteraard niet al die denkbeelden aanhangen, is het op zijn zachtst gezegd nogal onhandig en onprofessioneel om dat doen..

En @YogiBear, hij heeft de like inmiddels verwijderd, naar aanleiding van de ophef ongetwijfeld. Maar hij had de post wel degelijk geliked, ik heb het zelf gecheckt direct na die tweet van NairoInGreen. Het was niet fake, daar zul je me maar in moeten geloven. Genoeg ander extreem dubieuze likes die hij wil nog heeft laten staan..

@Raul Alcala 

Daar is tamelijk veel mis mee, want het lijkt me niet heel tof als Plugge een transfoob blijkt te zijn. Al zul jij dat soort uitspraken vast niet transfobisch vinden..

Laatst gewijzigd
YogiBear
MaGarin
#1624
Moet ik serieus gaan uitleggen wat het probleem is van Plugge die tweets liket van neonazi's, genoci...

Geef dan eens even aan wanneer hij welke posts van neo nazi's heeft geliket? Graag met een linkje, want dat net ook zo goed bij een like die er niet meer is / die we niet kunnen controleren. Laat ook maar. Dan ga ik zelf die politieke discussie aan waarvan ik vind dat die hier helemaal niet gevoerd moet worden.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 65 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.