Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 66 ... 84 85
MaGarin
YogiBear
#1625
Geef dan eens even aan wanneer hij welke posts van neo nazi's heeft geliket? Graag met een linkje, w...

U vraagt, wij draaien. Dit is bijvoorbeeld een tweetje die ook al in de screenshots voorbij kwam:

https://twitter.com/Anke_online/status/1678038928727724033

Dit is een Vlaamse Politica van Vlaams Belang. Dat je tweets van leden van zo'n misselijkmakende partij liked is natuurlijk in de basis al een probleem, maar deze dame bracht in 2016 ook doodleuk een bezoekje aan Griekenland om met de neonazi's van de Gouden Dageraad te praten. 

kelderfan

Staune-Mittet (gelukkig behouden) heeft zich vandaag goed laten zien in een rit in 't Baskenland met weer een valpartij.

Die heeft volgens mij een pluim verdiend.

Raul Alcala

Ik ga ff een boek van JK Rowling openslaan.

kelderfan
Raul Alcala
#1628
Ik ga ff een boek van JK Rowling openslaan.

Ik heb een boekenkast vol staan David Baldacci en dat leest lekker weg.

Raul Alcala
kelderfan
#1629
Ik heb een boekenkast vol staan David Baldacci en dat leest lekker weg.

Heerlijk Kelderfan. Spanning en sensatie. Baldacci is toch vaak met advocaten? Tips: Harlan Coben en Lee Child.

goldone123
MaGarin
#1626
U vraagt, wij draaien. Dit is bijvoorbeeld een tweetje die ook al in de screenshots voorbij kwam: h...

Oke, laten we deze knul gewoon negeren iedereen mee eens? 😅

YogiBear
MaGarin
#1626
U vraagt, wij draaien. Dit is bijvoorbeeld een tweetje die ook al in de screenshots voorbij kwam: h...

Dank voor de link. Heb de tweet gelezen en ben het met je eens dat de bron (de politica van Vlaams Belang) op zijn minst zeer twijfelachtig is. De discussie of een transgender mee mag doen aan een miss verkiezing en of daarmee niet het vrouw zijn onderuit wordt gehaald is er eentje die veel breder wordt gevoerd en niet iedereen in die discussie is transfoob. 

YogiBear
goldone123
#1631
Oke, laten we deze knul gewoon negeren iedereen mee eens? 😅

Vanaf nu wel mee eens, al zal ik mij soms nog best eens vergissen. Volgens mij kan die evt wel doorgaan in het algemene off-topic forum.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
goldone123
#1631
Oke, laten we deze knul gewoon negeren iedereen mee eens? 😅

Eens

Yeez

Kinderachtig negeren hoeft ook niet. Je kan ook op de inhoud discussiëren. Dat zie ik hier maar weinig. Volgensmij staat het hem vrij om op zijn eigen naam dingen te liken. Ook al zijn ze extreem. Of het slim is? Nee... wat ze daar verder mee doen moeten ze bij vlb weten. Om gelijk zo dramatisch en overtrokken te doen? Ook niet nodig

AWestie

Je bent me net voor Yeez. Best wel dom om als CEO zulke politiek geladen onderwerpen te liken, zo simpel is het. Schoenmaker, hou je bij je leest: bedrijfjes charteren voor je clubje. De sport veiliger maken is ook wel nobel, de rest mag hij lekker laten wat mij betreft.

Wat dat betreft hoop je in ieder geval dat er een sympathieke vent naast Richard komt in 2025.

Rawolf

Er zijn sponsoren die zich liever niet associeren met mensen of groepen die bepaalde denkbeelden hebben. In de functie van Plugge is dit gewoon oérdom. 

 

Hoop dat Wielerflits hier wel vragen over gaat stellen. Of zou echte journalistiek eng zijn voor een wielrenwebsiteje?

 

Laatst gewijzigd
skylimit

Je moet tegenwoordig heel erg oppassen hoe je je uit en public en op social media. En met A.I. en deepfakes wordt het daarmee niet gemakkelijker op. Als Plugge inderdaad bepaalde denkbeelden, tweets liked die niet stroken met de algemene publieke opnie dan kan hij daar problemen mee krijgen.

Negatieve berichten  over Visma en (negatieve) kritsische noten worden hier niet echt gepruimd c.q. gewaardeerd, maar zomaar wegkijken of met de mantel der liefde bedekken gaat ook niet.

Het staat iedereen vrij zijn/haar eigen denkbeelden te hebben, maar ben voorzichtig met hoe je daar in het openbaar over uit. Ik heb ook helemaal niets met de islam en dat gender geneuzel, maar ben je dan gelijk een islaam- en of genderfoob?. De nuance is helemaal zoek in de maatschappij.

Yeez

Laten we de discussie over de laatste alinea niet hier voeren aub

Raul Alcala

Het is een relevante discussie die je ook naar de sport kan doortrekken. Wat begon bij een Miss verkiezing, zie je ook terug in de sport, zowel op amateur competitie niveau als in de topsport. Het is van een ongekende stuitendheid van Magarin om iedereen maar blind en woedend transfoob te noemen, als je niet mee wenst te gaan in de adoratie van zgn diversiteit en inclusiviteit, als je bv je vraagtekens zet bij mannen van geboorte die hun plek willen opeisen in de vrouwen sport. 

Laatst gewijzigd
kelderfan

Shit ook Wout met een gekneusde long. Dat worden nog lange revalidaties voor Jonas en Wout.

Over een paar weken wordt pas gekeken hoe 't zich herstelt bij Wout dan. Eerst maar goed herstellen a.u.b.

Laatst gewijzigd
kelderfan
peerduell
goldone123
#1631
Oke, laten we deze knul gewoon negeren iedereen mee eens? 😅

Reden waarom ik nauwelijks meer interesse heb in dit soort 'forums'. Maar eens met je.

kelderfan

Jammer voor Vos, maar de dames hebben zich getoond met Von Berswordt.

Bij de mannen helaas (misschien toch de valpartij) ging 't licht uit bij Kuss en later Kruijswijk. De enige die positief is overgekomen is Staune-Mittet. Tijmen Graat doet 't prima bij de jeugd. Hij is opgeklommen naar de 3e. stek in rit 3.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Graat laat idd z'n potentie zien, en dat z'n overstap naar de grote jongens volgend seizoen niet voor niets is.

Vos prima natuurlijk, maar echt genieten lukt nog niet na de vreselijke valpartijen de afgelopen weken.

Cycling

@Kelderfan Kruijswijk heeft een uitstekende wedstrijd gereden. Hij was de motor van de kopgroep in het Baskenland. De overige renners hebben gewoon goed geprofiteerd van zijn kopwerk. Prima knecht gaat hij zijn in de Tour de France 

josi
Cycling
#1646
@Kelderfan Kruijswijk heeft een uitstekende wedstrijd gereden. Hij was de motor van de kopgroep in h...

Maar knecht voor wie, is de grote vraag.

kelderfan

De gifbeker is nog niet leeg. Nu laat Van Baarle 't weer afweten.

Laatst gewijzigd
tdola

Echt ongelooflijk, de gifbeker is nog niet leeg. Na Parijs nice en tirreno alleen maar kommer en kwel

Rawolf

In het geval van vBaarle heeft het weinig met pech te maken... onderkoelt in de Ronde en constant ziek. Die staat gewoon veulste scherp

1 2 ... 66 ... 84 85

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.