U vraagt, wij draaien. Dit is bijvoorbeeld een tweetje die ook al in de screenshots voorbij kwam:
https://twitter.com/Anke_online/status/1678038928727724033
Dit is een Vlaamse Politica van Vlaams Belang. Dat je tweets van leden van zo'n misselijkmakende partij liked is natuurlijk in de basis al een probleem, maar deze dame bracht in 2016 ook doodleuk een bezoekje aan Griekenland om met de neonazi's van de Gouden Dageraad te praten.
Dank voor de link. Heb de tweet gelezen en ben het met je eens dat de bron (de politica van Vlaams Belang) op zijn minst zeer twijfelachtig is. De discussie of een transgender mee mag doen aan een miss verkiezing en of daarmee niet het vrouw zijn onderuit wordt gehaald is er eentje die veel breder wordt gevoerd en niet iedereen in die discussie is transfoob.
Kinderachtig negeren hoeft ook niet. Je kan ook op de inhoud discussiëren. Dat zie ik hier maar weinig. Volgensmij staat het hem vrij om op zijn eigen naam dingen te liken. Ook al zijn ze extreem. Of het slim is? Nee... wat ze daar verder mee doen moeten ze bij vlb weten. Om gelijk zo dramatisch en overtrokken te doen? Ook niet nodig
Je bent me net voor Yeez. Best wel dom om als CEO zulke politiek geladen onderwerpen te liken, zo simpel is het. Schoenmaker, hou je bij je leest: bedrijfjes charteren voor je clubje. De sport veiliger maken is ook wel nobel, de rest mag hij lekker laten wat mij betreft.
Wat dat betreft hoop je in ieder geval dat er een sympathieke vent naast Richard komt in 2025.
Je moet tegenwoordig heel erg oppassen hoe je je uit en public en op social media. En met A.I. en deepfakes wordt het daarmee niet gemakkelijker op. Als Plugge inderdaad bepaalde denkbeelden, tweets liked die niet stroken met de algemene publieke opnie dan kan hij daar problemen mee krijgen.
Negatieve berichten over Visma en (negatieve) kritsische noten worden hier niet echt gepruimd c.q. gewaardeerd, maar zomaar wegkijken of met de mantel der liefde bedekken gaat ook niet.
Het staat iedereen vrij zijn/haar eigen denkbeelden te hebben, maar ben voorzichtig met hoe je daar in het openbaar over uit. Ik heb ook helemaal niets met de islam en dat gender geneuzel, maar ben je dan gelijk een islaam- en of genderfoob?. De nuance is helemaal zoek in de maatschappij.
Het is een relevante discussie die je ook naar de sport kan doortrekken. Wat begon bij een Miss verkiezing, zie je ook terug in de sport, zowel op amateur competitie niveau als in de topsport. Het is van een ongekende stuitendheid van Magarin om iedereen maar blind en woedend transfoob te noemen, als je niet mee wenst te gaan in de adoratie van zgn diversiteit en inclusiviteit, als je bv je vraagtekens zet bij mannen van geboorte die hun plek willen opeisen in de vrouwen sport.
Jammer voor Vos, maar de dames hebben zich getoond met Von Berswordt.
Bij de mannen helaas (misschien toch de valpartij) ging 't licht uit bij Kuss en later Kruijswijk. De enige die positief is overgekomen is Staune-Mittet. Tijmen Graat doet 't prima bij de jeugd. Hij is opgeklommen naar de 3e. stek in rit 3.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.