Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 67 ... 85 86
skylimit

De gifbeker is nog niet leeg ? Hoezo gif ? Als ik het karma noem, dan is de wielergeleflitswereld te klein hier. Gif van de ketonen waarschijnlijk ? Het is wel raar als van Baarle gisteren gewoon op het podium stond bij de ploegenprestatie van Parijs-Roubaix en dan vandaag toch niet start. Misschien toch die val van vorig jaar hem 's nachts parten gespeeld. Zou Affini misschien vandaag het konijn uit de hoge hoed zijn voor Visma in Parijs-Roubaix of mag hij niet voor eigen kansen gaan ?

AWestie

Was ook al vaak een euvel in zijn Ineostijd volgens mij, lijkt me ook gewoon in de aard van het beestje te zitten.

Hagenes wordt de verrassing van de dag denk ik zo. Van Drenthe naar Roubaix is een klein stapje hè ;)

Laatst gewijzigd
Laatste man

Een valpartij met botbreuken en longblessures karma noemen, dan ben je gewoon niet helemaal goed.

AWestie

De jonkies moeten het doen vandaag, ook waardevol 

tdola

@skylimit

Misschien even cursus nl taal!?

Gifbeker nog niet leeg=iets vervelends tot einde verdragen. 

Karma= actie en reactie, wie goed doet, goed ontmoet ed.

Ziek worden doe je altijd op bepaald moment, ik kan me nu ok voelen, maar s avonds braken bij toilet zitten.

Yeez

En tim lek. Ongelofelijk. Zo sterk en lek

samuello

Lijkt me niet dat Visma beide broers Van Dijke kan behouden. Die zullen na dit voorjaar geen genoegen nemen met "mogelijk" een plek in De Ronde en Roubaix als iemand van Van Aert/Jorgenson/Laporte/Benoot/Tratnik uitvallen. Zeker aangezien ze ook geen grote ronde mogen rijden. Of ze moeten Benoot en Tratnik meer op andere klassiekers laten focussen. 

Edit: ik bedenk me net dat Tratnik mogelijk niet verlengt. Dan zou er wel een plek vrijkomen en misschien dat dat wel net genoeg is voor beide heren. 

Laatst gewijzigd
AWestie
samuello
#1657
Lijkt me niet dat Visma beide broers Van Dijke kan behouden. Die zullen na dit voorjaar geen genoege...

Je eerste conclusie lijkt nog niet echt aannemelijk, maar ik denk dat de ploeg omwille van kansenspreiding nog meer hun toppers gaan uitsmeren over het voorjaar heen.

Glorious

Mick beter maar tim top 10, geweldig.

Yeez

Allebei zeer goed. Vond tim in het begin sterker, maar kende in het bos brute pech... dat zal krachten hebben gekost. Mick nog gevallen

tdola

Mick gevallen, 2 lekke banden en een fietswissel volgens mij. Met wat minder pech misschien wel meegedaan voor plek 2 maar minimaal voor plek 8.

Tim knap 8e. Laporte helaas nooit in wedstrijd gekomen na lekke band op heel rot moment...kon er ook nog wel bij. Hagenes zich laten zien en gewerkt ook nog voor de van dijkes.

Zonder tratnik, van aert en jorgenson en met t verloop was dit de max en nog verdienstelijk.

 

Hopelijk snel bijtekenen die broers.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Mooi dat de killerbees zich hebben laten zien in Parijs-Roubaix met een prima rijdende Hagenes en Mick van Dijke, die wel enige pech kreeg te voorduren. Gelukkig heeft Tim een toptien kunnen scoren. Laporte heeft 't redelijk gedaan bij terugkomst in koers na zo'n lange tijd.

Bij de jeugd heeft Schelllekens een 4e. plek gescoord in Circuit de Ardennes en Tijmen Graat met een mooie 3e. stek in 't Ak. Ook Menno Huising zich geweerd in Parijs - Roubaix met net geen toptien.

Landeirovic

Van Dijcke heeft een DSQ

tdola

Geen dsq maar teruggezet laatste plek groep.

Kan er ook nog wel bij......

Landeirovic

Is gewoon terecht. Snijdt een heel stuk af door op de blauwe lijn te rijden.

kelderfan
Landeirovic
#1663
Van Dijcke heeft een DSQ

Ja hij is volgens PCS teruggezet dus geen 8e, maar 16e. Eigenlijk een beetje terecht want hij wel erg opzichtelijk binnendoor en over de lijn.

Laatste man
Landeirovic
#1665
Is gewoon terecht. Snijdt een heel stuk af door op de blauwe lijn te rijden.

Dat wordt ook niet gezegd hoor..

Landeirovic

Is gewoon een feit

Laatste man

Bemoedigend optreden vandaag. Hagenes en van Dijkes klasse, kan je verder op bouwen. Laporte uiteindelijk nog 25e, na kansloos te zijn op de eerste strook.

Laatste man
Landeirovic
#1668
Is gewoon een feit

Je bent er maar druk mee.

MaGarin
Laatste man
#1670
Je bent er maar druk mee.

Oh, de totale ironie van deze post, ook gezien je reactie op mij onder het nieuwsbericht. 😉

 

Verder mag ik hopen dat ze die contracten van de van Dijkes al verlengd hebben, maar ik vrees er inderdaad ook een beetje voor dat ze zullen vertrekken wegens gebrek aan kansen zoals samuello al aangeeft.

De hoeveelheid kansen die ze nu krijgen is ook puur omdat alle kopmannen kapot zijn. Normaal gesproken hadden ze weer lekker mogen knechten en nooit de kans gekregen om zichzelf te tonen, en de kans is groot dat ze volgend jaar ook weer enigzins in de knechtenrol worden geduwt indien ze blijven.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Jij vreest helemaal niks. Jij bent een troll die het heel plezierig vindt de afgelopen anderhalve week.

MaGarin
Laatste man
#1672
Jij vreest helemaal niks. Jij bent een troll die het heel plezierig vindt de afgelopen anderhalve we...

Ik raad je aan even uit te loggen en weg te stappen van je computer. Je bent al de hele dag zo obsessief met mij bezig(en anderen gezien je reactie op Landeirovic..).

Doodvermoeiend ook dat je constant in je hoofd aan het invullen bent hoe ik over bepaalde dingen zou denken, terwijl dat helemaal niet zo is. Je hebt een soort van extreem karikatuur en waanbeeld van mij in je hoofd wat helemaal niet overeenkomt met de werkelijk . En op basis daarvan ben je maar aan een soort van halve haatcampagne begonnen. Dat is niet helemaal gezond hoor..

Moet ik verder ook nog even benoemen dat je me een rat hebt genoemd?

Laatste man
MaGarin
#1673
Ik raad je aan even uit te loggen en weg te stappen van je computer. Je bent al de hele dag zo obses...

Heb ik zeker genoemd, neem daar ook niks van terug. En ook Matxin (ook daar werd toen fel op gereageerd). Ik weet wat ik heb opgeschreven, maak je maar niet druk. Consequenties op WF zal ik met alle liefde aanvaarden hoor

Heb overigens een top middag gehad en driekwart dag niet op WF geweest. Maar je weet bij elk nieuwsbericht precies hoe je gaat reageren.

Laatst gewijzigd
Thurau
Laatste man
#1674
Heb ik zeker genoemd, neem daar ook niks van terug. En ook Matxin (ook daar werd toen fel op gereage...

De modus operandi van het Jachtluipaard zal nooit veranderen Laatste man, dus daar hoef je je nooit druk over te maken. Die gespeelde bezorgdheid over bv het geringe aantal kansen van Nederlandse renners binnen de ploeg wegen nooit zo zwaar als het zich verkneukelen over de straf voor Tim, terwijl je nu juist kon zien hoe goed die jonkies het deden. De gifbeker moet kennelijk leeg, zie Dylan en Laporte maar ik twijfel er niet aan dat we nog veel moois gaan zien van de ploeg.

1 2 ... 67 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.