Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 68 ... 85 86
Raul Alcala

Wel trots op de boys. Dat Tim in het blauw reed is hem vergeven, jeugdige onbevangenheid. Mick ook dik in orde en Laporte nog 25ste (bijzonder knap). Tim mee naar de Giro?

Laatste man
Raul Alcala
#1676
Wel trots op de boys. Dat Tim in het blauw reed is hem vergeven, jeugdige onbevangenheid. Mick ook d...

Ja Laporte vanuit de achtergrond toch aardig naar voren gereden nog.

De van Dijkes rijden wel veel met Kooij, goede optie. Wellicht bij uitval Wout?

Overigens Bouwman, Gesink, Uijtebroeks en Valter sowieso op Tenerife nu.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
MaGarin
#1671
Oh, de totale ironie van deze post, ook gezien je reactie op mij onder het nieuwsbericht. 😉  ...

Volgens mij was Tim al verzekerd van Parijs Roubaix 

Raul Alcala
Laatste man
#1677
Ja Laporte vanuit de achtergrond toch aardig naar voren gereden nog. De van Dijkes rijden wel veel...

Ah Thanks. Dat duidt beetje op Bouwman erbij. Hoe is het met Kelderman, die verwacht je daar ook eigenlijk.

Raul Alcala

"Intussen lijkt Tim net een streepje voor te hebben op Mick. Die eerste stond namelijk al op papier voor de oorspronkelijk selectie voor Parijs-Roubaix. “Nog voordat de blessuregolf om de hoek kwam kijken, zat Tim er al bij. Dat is goed om te weten, denk ik."

Dat denk ik ook.

tdola

Ik denk dat Tim de 1e reserve is als van aert de giro niet mocht halen. (Eerder dan mick, want die al langer seizoen erop).

En dat bouwman de 1e reserve is als kelderman (of tratnik) de giro niet haalt. Staune mittet of tulett als 2e reserve voor deze renners wellicht.

Raul Alcala

Klinkt logisch, tdola

AWestie

De eerste piek van het jaar is gedaan, met een handvol echt topmomenten en nog meer overwinningen. Stiekem gewoon weer op 18. Met de blessures en inherent daaraan de gemiste monumenten blijft er wel een jammere nasmaak.

Vooral dat de echte toppers zwaar in de kreukels liggen en daaronder de twijfelachtige vorm toeslaat bij de tweede lijn vind ik wel spannend. Hopelijk is er eind april een hoop duidelijk.

Komende zondag nog even verkneukelen om die niet te volgen koers in Zuid-Limburg en dan in een aprildutje dommelen tot Kooij het paars gaat veroveren in Italië.

Yeez

Tm parijs-nice en tirreno weer zoals in 2023 en zelfs beter. De 3/4 weken daarna stonden in het teken van pech en miserie (wat de komende maanden zelfs nog kan beïnvloeden)

kelderfan

Ik zeg dat niet vaak, maar in deze ben ik 't volledig eens met de heren Zeeman en Niermann. Het heeft geen zin om Wout en Jonas op te stellen in resp. de Giro en TdF als zij niet 100% hersteld zijn. Dat wordt nog een hele puzzel en opnieuw naar de tekentafel. 

Laatst gewijzigd
Yeez

De tekentafel begint bij de amstel... benoot en jorgenson zijn zeker, maar daarna... tulett ziek in baskenland, van baarle ziek, lemmen traint weer, maar is die al fit genoeg? Kelderman... trainen voor de giro of toch deze koers? Vader kan... van belle ook ziek... vd sande kan... 

kortom: veel vraagtekens

Rawolf

Laporte lijkt me een zekerheidje voor Amstel. Tratnik zou een goeie zijn maar weet niet of die alweer op een berg zit? Anders zal Hagenes of van Dijkes de selectie wel compleet maken. 

 

Laatste kans om dit voorjaar nog een heel klein beetje te redden want in LBL tegen Pogacar en super UAE ploeg zie ik het niet gebeuren. 

De Zeboe van de Zoncolan

Alsof het tegen VdP zoveel gemakkelijker is.

En je zit wel weer lekker in de overtreffende trap. Natuurlijk is het voorseizoen niet geslaagd, maar met de omloop, KBK, DDV, Tirreno-Adriatico en Parijs-Nice zeker gezien de omstandigheden best behoorlijk. 

 

De enige ploeg die dit jaar tot nu toe duidelijk beter presteert is Alpecin.

 

Laatst gewijzigd
Yeez

@rawolf laporte zijn voorjaar zit erop las ik gisteren 

Laatst gewijzigd
Yeez

Jorgenson ook na de agr, afgaand op zijn strava. Keert dan even terug naar de vs

Laatst gewijzigd
Rawolf

Jorgenson kan ik wel begrijpen gezien zijn programma... maar Laporte heeft 5 wedstrijddagen achter de rug, als dat al teveel is??

Laatst gewijzigd
kelderfan
Yeez
#1690
Jorgenson ook na de agr, afgaand op zijn strava. Keert dan even terug naar de vs

De spoeling wordt wel erg dun zo met al die geblesseerden en zieke renners. Het is prima dat Matteo Jorgenson even een time-out neemt, want die heeft echt de meubelen gered. Is 't geen optie om toch die Tijmen Graat eerder in te vliegen.

Wat de opvolging van Zeeman betreft. Denk ik dat intern gezocht wordt en dan kom je al snel bij Grischa Niermann en Mathieu Heijboer of misschien een combi van die twee met Merijn Zeeman als adviseur/klankbord.

Yeez

@rawolf het was een quote van zeeman. Schijnbaar niet meeer dan 2 uur per dag kun en trainen de afgelopen dagen. Had een cyste die met een ingreep verwijderd is

Rawolf

als je 25e kan worden in roubaix kan je ook nog wel van nut zijn in de Amstel gold race met een extra week tijd denk ik. Maargoed als hij echt niet in vorm is zal een van Dijke misschien evenveel kunnen brengen. 

kelderfan
Rawolf
#1694
als je 25e kan worden in roubaix kan je ook nog wel van nut zijn in de Amstel gold race met een extr...

De gebroeders van Dijke zijn goed bezig, maar voor 't heuvelwerk heb je toch andere jongens nodig.

Raul Alcala

Staune Mittet misschien? Het wordt een beetje puzzelen, maar zal uiteindelijk wel loslopen. Ook in het wielrennen moet je roeien met riemen die je hebt.

Rawolf

Dan zou ik Wurf of Wiggins terugvragen.

kelderfan
Raul Alcala
#1696
Staune Mittet misschien? Het wordt een beetje puzzelen, maar zal uiteindelijk wel loslopen. Ook in h...

Dat lijkt mij een goede suggestie.🔔

kelderfan
Rawolf
#1697
Dan zou ik Wurf of Wiggins terugvragen.

Jij als DSM-fanaat zou toch eerder met Oscar Only e/o Max Poole komen, die verzuren toch maar bij de mijnen.

kelderfan

Maar wie o wie gaan naar de AGR? Benoot, Jorgenson, Kelderman, .........

1 2 ... 68 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.