Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 70 ... 85 86
kelderfan

Nog zo'n pareltje die even ging kijken hoe Parijs-Roubaix bevalt.

@Raul Alcala

Kom er maar in. Die Menno stond scherp om Jonas bij te staan en daarna nog eens om Koen te plezieren. Daarna heeft hij de voedingscoach laten spartelen en zich volledig vol gevreten met pasta voor 't avontuurtje Roubaix. Jij zei al een speciale is dat. Die Tijmen Graat is meer voor de langere klimmen. Misschien is dat wel een Seppie.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Lol, ik was net aan het copy pasten, Kelderfan. Je was me voor.

Vooruit

'Wat ik dan at? Gewoon bakken met pasta, maar de paaseieren waren ook wel lekker moet ik zeggen. De weegschaal liet ik helemaal rechts liggen en ik vrat gewoon wat ik kon. De voedingsdeskundige heb ik er pas de dag voor Roubaix iets over verteld, haha.'

Heerlijk ventje, al had ie de weegschaal beter links kunnen laten liggen.

Laatst gewijzigd
De Zeboe van de Zoncolan

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/16418412/14-jarig-timmetje-van-dijke-liet-compleet-peloton-met-volwassen-mannen-naar-adem-happen

kelderfan

@Raul Alcala

Wat vind je van dit jochie uit 't hoge noorden. Trouwens de vantwoordelijke voor al dat moois blijkt Lillehammer-coach Even Røed te zijn.

Laatst gewijzigd
Yeez

Geen Kelderman in de Giro. Ergens ben ik hier niet rouwig om. Bouwman krijgt de kans om ritten na te jagen (en heeft bewezen ze af te kunnen maken) en Kelderman is een sterke optie voor de tour erbij (en eventueel een klassement). 

Raul Alcala

Heelemaal eens Yeez 

Raul Alcala

We gaan het zien, Kelderfan. Wel vertrouwen in scoutingssyteem Visma lab

kraamverlof
Yeez
#1730
Geen Kelderman in de Giro. Ergens ben ik hier niet rouwig om. Bouwman krijgt de kans om ritten na te...

Het is dubbel, die jongen heeft al zooooveel pech gehad, bijna geen renner die zo aardig ook is als kel. Maar voor bouwman is dit een ultieme kans. En de tour? Even afwachten hoe het met vin gaat, maar kel gaat er wel bijzijn denk ik.

kelderfan
Yeez
#1730
Geen Kelderman in de Giro. Ergens ben ik hier niet rouwig om. Bouwman krijgt de kans om ritten na te...

Ik ben daar zelfs verdrietig om, want de beerpunt is kennelijk nog niet leeg. Maar gelukkig kan hij dan wel worden klaargestoomd voor de TdF om Kuss en Jorgenson te helpen.

kelderfan

De spoeling voor de AGR en de Waalse klassiekers wordt nu wel erg dun. Dat was geen goede keuze om met 28 renners te starten.

AWestie
kelderfan
#1735
De spoeling voor de AGR en de Waalse klassiekers wordt nu wel erg dun. Dat was geen goede keuze om m...

Haha grappenmaker

Fanny

@Kelderfan

Ik leef met je mee mbt het niet starten in de Giro door je favoriete renner Kelderman, maar in mijn ogen is Bouwman een terechte vervanger. Ik denk er daardoor meer kans op een ritoverwinning is met Bouwman.

Wel vreemd dat Kelderman nog steeds niet hersteld is van zijn sleutelbeen tov van Van Aert. Vond het ook raar dat hij nog steeds niet op de Teide was.  Dat was misschien al een aanwijzing dat hij niet ging starten in de Giro. Misschien nu wel rustig starten in Romandië of anders trainen en de geboorte van zijn kind bijwonen. Ook mooi als vader.

Fanny

Ik vind het nog steeds erg jammer dat Visma Lab niet start in de in mijn ogen prachtige koers, qua landschap, Tour of the Alps met overwegend bergritten.

Dit zou misschien een ideale voorbereidingkoers zijn geweest voor de Giro renners en dan met name de klimmers.

AWestie

Bestaan 'voorbereidingskoersen' zoals we die kennen van vroeger nog wel echt? Ik geloof daar niet echt in om heel eerlijk te zijn. 

tdola

Agr opties (geen laporte blijkbaar).

Zeker: benoot

Als fit: jorgenson, kelderman, tulett, van belle, van baarle, vader

Uitwijk opties: mick van dijke (Tim 1e reserve giro nu gas eraf), hagenes, staune-mittet, kruijswijk, vd sande, vermote.

 

Maak u keuze uit de vervangers zou ik zeggen....

Groetjesaandevoetjes

Lemmen nu van de startlijst AGR en Waalse Pijl gehaald ook. Kelderman er ook af. Blijft niks over zo. Moet Kruijswijk ze gaan rijden?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Denk dat er nog genoeg opties zijn voordat je bij Kruijswijk uitkomt.

BraboCycling
kelderfan
#1734
Ik ben daar zelfs verdrietig om, want de beerpunt is kennelijk nog niet leeg. Maar gelukkig kan hij...

Jorgenson als kopman in de TdF benoemen, dat is ook echt weer typisch iets voor jou. Jorgenson is een goede coureur, maar zeker geen top 10 materiaal voor een grote ronde.

mitchel_91

Ik begrijp niet zo goed waar de teleurstellingen vandaan komen? V-Lab is toch gewoon aan een goed seizoen bezig? 

Oké, de RVV en Roubaix deden ze niet mee voor de overwinning. Maar dat deed niemand naast van de Poel. Dat kan alleen als je geen pech kent in aanloop naar deze monumenten. En ja, het waren grote doelen. Maar het is niet zo dat ze op volledige sterkte weg gefietst zijn. Ze hebben simpelweg niet de juiste renners aan het vertrek kunnen krijgen.

De giro lijkt me smullen te gaan worden zowel met als zonder van Aert. Verder dan de giro moeten we denk ik even niet kijken. 

Volgens mij kunnen we "zeker" opschrijven: Cian, Affini, Gesink, Bouwman, Valter, Kooij.

Vervolgens zal het zijn:

van Aert of t van Dijke 

Tratnik of (en dan denk ik persoonlijk) Lemmen, ook al was/is hij geblesseerd. En anders voor M van Dijke. 

Laatst gewijzigd
Yeez

Dat je je beste renners niet aan het vertrek krijgt door blessures, ziektes en pech en daardoor niet je gewenste resultaten haalt is toch juist een reden om teleurgesteld te zijn? Rare redenering 

Laatst gewijzigd
Yeez

Vermote rijdt agr wp en lbl

mitchel_91
Yeez
#1745
Dat je je beste renners niet aan het vertrek krijgt door blessures, ziektes en pech en daardoor niet...

Teleurstelling is er dan over de omstandigheden. Dat die roet in het eten hebben gegooid.

Het zal pas een echte teleurstelling zijn als ze een representatief team hadden kunnen opstellen die mee kon doen voor de winst en dat het dan niet gelukt was. 

Wat ik er mee bedoel te zeggen is dat ze (naast de Ronde van Catalonië) nergens onder verwachting gepresteerd hebben met de renners die aan het vertrek stonden. 

 

Rawolf

De klassiekers zijn een catastrofe geworden. Dan kan je best teleurgesteld zijn, zelfs Zeeman zei dat. 

Ook met pech kan je teleurgesteld zijn. 

 

Plugge zei trouwens vorig jaar nog dat puur pech niet bestaat en je altijd invloed hebt, ook bij lekke banden in Parijs Roubaix.

AWestie
Rawolf
#1748
De klassiekers zijn een catastrofe geworden. Dan kan je best teleurgesteld zijn, zelfs Zeeman zei da...

Catastrofe in de zin van een vorm van dat er veel rampspoed over de ploeg is gevallen of dat het catastrofaal slecht was?

Plugges uitspraak gaat er vooral om dat pech nooit op zichzelf staat: je hebt tot op zekere hoogte zaken die je kan beinvloeden. Dat betekent niet dat je pech kan uitsluiten.

1 2 ... 70 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.