Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 71 ... 85 86
Raul Alcala
Fanny
#1749
Ouders Jonas Vingegaard ‘gaan door hel’ en zijn ongerust: ‘Wij hebben hem nog niet...

Eerder dat Jonas vrouw en leiding Visma lab geen contact met hun hebben gezocht 

Raul Alcala

Bij catastrofe moet ik toch aan die bolle patjepeeër denken

 

Yeez

Agr zou nu zijn: benoot, jorgenson, vader, mick van dijke, hagenes, vd sande en vermote

kelderfan
Yeez
#1753
Agr zou nu zijn: benoot, jorgenson, vader, mick van dijke, hagenes, vd sande en vermote

Ja dat wordt wel een erg magere inzet voor de AGR. Ook geen Van Baarle dus. Anderzijds heeft Benoot wel een goede maat mee, want die Jorgenson bevalt mij wel. Die Vermote is een supersub geworden. Kijken hoe Hagenes en Mick v Dijke het gaan doen.

kelderfan
Fanny
#1738
Ik vind het nog steeds erg jammer dat Visma Lab niet start in de in mijn ogen prachtige koers, qua l...

Eens want jongens als Bouwman en Staune-Mittet zouden zich kunnen uitleven. Maar ja door alle blessureleed met vooral Vingegaard, Van Aert en nu Wilco Kelderman, die nog steeds aan 't sukkelen is met zijn blessure, is 't wel heel erg gesteld met de ploeg. Zij moeten blij zijn nog een volledig team op te stellen.

Rawolf
AWestie
#1750
Catastrofe in de zin van een vorm van dat er veel rampspoed over de ploeg is gevallen of dat het cat...

Beide mijns inziens

AWestie
Rawolf
#1756
Beide mijns inziens

Wanneer was het geen catastrofe geweest maar bijvoorbeeld teleurstellend?

tdola

@yeez

Als dat opstelling is toch jammer geen van baarle, van belle en tullett....

1e verbaasd me niet echt, maar dacht dat t met van Belle en tullett wel.mee zou vallen. Zeker van tullett wel wat willen zien.

Rawolf
AWestie
#1757
Wanneer was het geen catastrofe geweest maar bijvoorbeeld teleurstellend?

E3 of gw was een minipleister geweest. Dan had ik gezegd zeer matig voorjaar.

Stel ze wonnen MSR had ik gezegd nog enigzins teleurstellend. 

Bij winst in Roubaix of RVV had ik het een succesvol voorjaar gevonden. En RVV of roubaix + andere klassiekers, een supersuccesvol voorjaar. 

 

Dat zijn reele verwachtingen die iedereen voor het seizoen had inachtnemend de geweldige klassieke ploeg in de breedte met WvA, DvB, Laporte, Benoot, Tratnik, Jorgenson.

horsm

Maf dat Laporte niet wordt ingezet bij ASG. Hij was toch weer beter? 

Cycling

@Horsm of is Laporte de vervanger van Van Aert in de Giro 

Laatste man
Rawolf
#1759
E3 of gw was een minipleister geweest. Dan had ik gezegd zeer matig voorjaar. Stel ze wonnen MSR ha...

Ja, alleen konden vele van dat lijstje niet of nauwelijks rijden. Dan zijn de resultaten toch eigenlijk volgens verwachting met de groep die gereden heeft? Omloop, Kuurne en Dwars door Vlaanderen gewonnen. E3 3e en GW 6e. Roubaix maximaal met van Dijke. Vlaanderen gegokt en verloren.

Laatste man
horsm
#1760
Maf dat Laporte niet wordt ingezet bij ASG. Hij was toch weer beter? 

Kon 2uur per dag trainen door de cyste. Roubaix wel knap uitgereden. Geen idee hoe hij er aan toe is verder.

wieler4live

Geen van Aert in de giro Laporte vervangt hem goed lead out voor kooij

Laatst gewijzigd
Yeez

Laporte is dus aan het toewerken naar de giro! Dat laporte de giro doet geeft wel aan hoe serieus ze het plan kooij nemen. Mooi ook om te zien

horsm

Wat wordt de Giro nu: Cian, Kooij, Laporte, Bouwman - en verder? Affini, Gesink, Valter, Tratnik?

Yeez

@horsm dat is de ploeg normaal gezien ja.

Voor de tour heb je denk ik gewoon de volgende renners die in aanmerking komen

Vingegaard (als die fit is)
Kuss
Kruijswijk 
Kelderman
Tratnik
Laporte
Van aert
Benoot
Van Baarle
Jorgenson

laporte kan prima de dubbel doen. Amper gekoerst dit jaar en hoeft niet elke dag voluit te gaan met zijn rol als leadout

horsm
Yeez
#1767
@horsm dat is de ploeg normaal gezien ja. Voor de tour heb je denk ik gewoon de volgende renners di...

Zolang Vingegaard erbij zit is elke combinatie van deze renners een top team. Zonder Vingegaard zou ik er een rittenkaapploeg rond Van Aert van maken. Als die de Tour redt.

Yeez

Van aert zal de tour makkelijk redden. Met ideale voorbereiding normaal gezien. Die zit over 2 weken weer volledig op de fiets. Alleen wil hij naar de tour met het oog op de olympische tijdrit? De reden waarom hij de giro koos... eerder uitstappen zal geen prioriteit hebben bij de ploeg gok ik... of hij mag als vrijbuiter gaan omdat vingegaard de tour niet haalt. Genoeg scenario's voor de tour in iedergeval...

AWestie

Als je #1 kans op impact in de grootste wedstrijd ter wereld twijfelachtig is, is je #2 kiezen eigenlijk onvermijdelijk.

tdola

@yeez

Denk idd goede lijst. Van aert in dienst vingegaard is natuurlijk andere voorbereiding dan van aert etappes uitkiezen, al kan van aert ook minder uit elkaargetrokkenworden als vingegaardmee is, afhankelijkvan team. Op de lijst zou je evt nog kooij kunnen zetten met potlood mocht vingegaard niet gaan (niet superwrs maar je weet t nooit).

Als vingegaard niet gaat zou ik denk ik daarnaast tratnik schrappen. 

Gaat vingegaard wel (moet ie hoogtestage gedaan kunnen hebben), dan wrs van aert (of laporte) en kelderman schrappen. 

Rawolf

Mochten ze WvA naar de tour sturen zal hij VLAB na dit seizoen verlaten. 

Trainers hebben hem eerst wijsgemaakt dat de tour geen ideale voorbereiding is op de OS.

 

 

Tratnik zet ik boven van Baarle en benoot voor de tourselectie. Wat een beer die sloveen, altijd meenemen. 

Yeez

@rawolf hou toch eens op met die kolder. Uitzonderlijke situaties vragen om andere oplossingen. En bovendien zal het altijd in samenspraak gaan

AWestie
Rawolf
#1772
Mochten ze WvA naar de tour sturen zal hij VLAB na dit seizoen verlaten.  Trainers hebben hem...

Hard op je knikker vallen is ook geen ideale voorbereiding voor de Tour dus dan is een nieuwe route uitstippelen toch niet gek? Ik snap echt niet hoe je dan bedenkt dat Wout dan weg zou willen.

Fanny

@Rawolf

Welke Trainers ?

Hoe kom je erbij dat als WvA de TdF doet hij dan gaat verkassen? 

Visma Lab heeft er nmm geen belangrijk belang bij dat renners de OS als belangrijkste evenement inhet jaar doen. Het WK is veel belangrijker vanwege de trui.

Het rijden van de OS is het eigen belang van de renner en diens land.

WvA staat toch op de loonlijst van Visma Lab. Dus als Visma Lab aangeeft jij gaat de TdF doen dan heeft hij dat maar te doen. Visma Lab gaat uiteindelijk bepalen welke koersen hij gaat rijden.

1 2 ... 71 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.