Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 81 ... 84 85
Fanny

@Morgenstern

Helemaal met je eens.

@Magarin en @Landelrovic totaal niet realistisch wat jullie schrijven.

Ok, Van Tratnik had ik het net wat beter verwacht. Maar geen top 10-15.

Tratnik was gisteren ook niet goed.

Als hij zich in de Giro niet verbeterd zie ik hem ook geen TdF en zeker geen Vuelta rijden.

Zeker geen Vuelta als hij ook nog vertrekt dit jaar.

Voor Bouwman en Staune-Mittet zijn dit realistische tijdritten.

@Cen Morawec

Wat een onzin van jou dat er bij Visma Lab geen tijdritexpertise zit.

De tijdrittoppers van Visma Lab deden ook niet mee Cen maar misschien wist je dit ook niet.

Ga lekker naar de oude beelden van Tom Dumoulin kijken om je te plezieren.

 

Landeirovic
YogiBear
#2000
De weersomstandigheden maken het moeilijk om te vergelijken. Sommige renners hebben het helemaal dro...

Dat is omdat je met een gele bril kijkt. Je kan ook perfect zeggen dat de tijdritten wat tegenvallen. Zonder te verdedigen, geen schande he! 

Landeirovic
Fanny
#2001
@Morgenstern Helemaal met je eens. @Magarin en @Landelrovic totaal niet realistisch wat jullie sch...

Wat een agressieve reactie? Mcnulty was ook vermoeid en verloor in rit 1 17 minuten en gisteren 5 minuten. Toch deed hij een heel goede tijdrit. Als je van Tratnik op dit parcours geen top 10-15 verwacht denk ik dat je eens al zijn vorige tijdritten moet gaan terug bekijken! 

S. Morgenstern

Tratnik had je hier inderdaad richting toptien kunnen verwachten, zoals hij dit jaar ook in de Algarve deed, maar die is op de weg terug van een periode zonder koersen mede door een blessure. Die lijkt gewoon nog niet de vorm te hebben voor zo´n prestatie, wat mij dus niet zo vreemd lijkt.

Bouwman en Staune-Mittet hier (ver) onder hun niveau zien lijkt mij gewoon heel vreemd. Werkelijk geen idee welke bril je daarvoor op moet zetten, maar dat zijn geen renners waarvan je een heel ander gebruikelijk niveau dan deze prestatie aan kunt wijzen.

Kortom is er op basis van vandaag geen aanleiding om te doen alsof er dit seizoen iets mis moet zijn met het materiaal of de training van deze renners, aangezien de enige renner die vandaag onder zijn niveau presteert dat deze hele week al (met aanwijsbare oorzaak) aan het doen is. Nergens iets wat specifiek aan tijdrit prestaties aan te merken is vandaag.

YogiBear
Landeirovic
#2002
Dat is omdat je met een gele bril kijkt. Je kan ook perfect zeggen dat de tijdritten wat tegenvallen...

Waarom zou ik dat zeggen als ik het niet zo zie en volgens mij goed kan uitleggen waarom ik dat zo zie. Ik zie jou geen argumenten tegenin brengen.

Fanny

@Landerovic

McNulty heeft in rit 1 veel tijd verspeeld, waarschijnlijk door de kou of misschien door onoplettenheid (hij zit vaak acherin het peloton) toen het vooraan hard ging.

Daarna is hij op de spaarstand gegaan voor deze ITT. 

Als hij vermoeid was had hij helemaal geen toptijd gereden. Hij was duidelijk veel sneller dan de meeste tijdrijders uit de top 10.

Landeirovic

Beste Fanny, ik ben al jaren fan van Uae zelfs al van toen het Lampre was. Maar ik kan ook bewondering opbrengen voor Visma. Ook kan ik een neutrale mening geven wat betreft Tratnik. Maar ik denk niet dat je met mij moet gaan discussieren over Uae. Mcnulty was wel degelijk vermoeid. Hij had geen goede benen. Vandaag had hij vrij goede benen en had hij geluk met het weer. Want zonder de regen gok ik dat. Ayuso, Vlasov, Rodrigues en Van Wilder een betere tijd dan hem hadden neergezet. Dan had ik Mcnulty rond plek 5-7 gezet. Dus nee, de reden kou, onoplettendheid of spaarstand is totale nonsens. Fijne avond nog! :)

horsm

Tja, er zijn zes of zeven renners die er in het peloton bovenuit staken. Drie daarvan reden vorig jaar bij TJV. Één is weg (Roglic), en de twee anderen zijn geblesseerd. Logisch dat het team niet de resultaten behaalt van vorig jaar. Ze zullen gewoon moeten roeien met de riemen die ze hebben totdat Van Aert en Vingegaard weer uitslagen kunnen rijden.

Sjonge Jonge
Landeirovic
#2007
Beste Fanny, ik ben al jaren fan van Uae zelfs al van toen het Lampre was. Maar ik kan ook bewonderi...

Dus er mag met jou niet gediscussieerd worden over meningen als het gaat om een renner van UAE, maar je komt hier wel discussiëren over renners van VLAB? Mag ik dat enigszins pedant vinden. 

I Langof

Qua tijdrit expertise:

Zonder Dumoulin is er geen expertise weniger. Meesten sind volgens mij echter blij er geen Störfaktor in persona van de Nederlands groote ronde winnaar daar staat. 

Qua financiën:

Echter werken nu an de andere kant 40 tot 50 mensen minder in s Hertogenbosch. 

Uiteindelijk was ook de afkoopsom voor Uitdebrooks te groot en het deal met groten ICT bedrijven ging niet door.

Glorious

Uae verkloot de wielersport

AWestie
I Langof
#2010
Qua tijdrit expertise: Zonder Dumoulin is er geen expertise weniger. Meesten sind volgens mij echte...

Kan je ook ergens hard maken wat je hier neerzet?

Rawolf
Glorious
#2011
Uae verkloot de wielersport

Hahah

kelderfan

@Fanny

Visma | Lease a Bike mikt in koninginnenrit op de ontsnapping.

Koen Bouwman mag de kar trekken vandaag of misschien beter gezegd: "hij brengt 't team thuis".  Wat nog mooier is, dat hij  in de vluchtgroep zit. Want dat is zijn ding.

kelderfan

Foutje

Het is Staune-Mittet die 't team thuisbrengt. Het lek is nog niet boven water.

tdola

Jammer dat visma wrs naast vermeersch gaat grijpen, die wrs naar uae vertrekt (wrs nog meer geld???).

Robert

Ik vind het juist prima dat we naast Vermeersch grijpen. 

met Benoot, v Aert, Laporte en Jorgenson hebben we al genoeg toppers. En ik gun de broers van Dijke (moeten ze wel verlengen) en Hagenes een betere plek in de klassiekerploeg.

BraboCycling
Robert
#2017
Ik vind het juist prima dat we naast Vermeersch grijpen.  met Benoot, v Aert, Laporte en Jorge...

En vergeet Van Baarle niet, in mindere mate (lees: knechten) nog Tosh, Van Belle en Affini. 

AWestie

Zoals dit gemankeerde voorjaar laat zien heeft de ploeg genoeg klassiekerrenners, met inderdaad ook in ogenschouw dat de Van Dijkes ook moeten kunnen groeien. In dat licht gok ik op een echte leadout voor Kooij zodat hij het hele jaar naar een paar billen hoeft te kijken en hoop ik op Arensman. Voor mijn gevoel stond met name Roglic zijn ambities in de weg en stagneert hij voorlopig wat bij Ineos sinds zijn laatste succesjaar bij DSM.

Beetje voor de vuist weg dit natuurlijk, maar het lijkt me wel gezond voor een ploeg om i.i.g. twee vernieuwingen door te voeren.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Het blijft maar doorgaan en als TVLaB ook naast Vermeersch gaat. grijpen is 't goed. 

Laatst gewijzigd
AWestie

Niet honderd procent fit in een laatste etappe uitstappen zonder groot doel lijkt me eerder een keus om erger te voorkomen dan dat hij serieus ziek is.

Laatst gewijzigd
Fanny

Ai ! Hopelijk niet erg en kan hij alsnog starten in de Giro.

Verwonderde mij al dat hij gisteren niet bij Staune-Mittet zat in de grote kopgroep.

kelderfan
Fanny
#2022
Ai ! Hopelijk niet erg en kan hij alsnog starten in de Giro. Verwonderde mij al dat hij gisteren ni...

Precies en hopelijk is 't uit voorzorg, want de Giro-ploeg wordt wel erg mager zo. Uit Kelderman en Van Aert zeker en Tratnik was ook al minnetjes. Lemmen heeft ook nog een lange weg te gaan. 

Fanny

Ik zie dat er vandaag liefst 8 renners niet van start zijn gegaan w.o. behalve Bouwman bv ook Leemreize en nog 3 DSM renners.

Misschien waart er een ziekte rond in het peloton of misschien zijn sommige uit voorzorg afgestapt ivm de deelname in de Giro van a.s. zaterdag.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Fanny
#2024
Ik zie dat er vandaag liefst 8 renners niet van start zijn gegaan w.o. behalve Bouwman bv ook Leemre...

Bij DSM ging  't om ziekte volgens Breukink dan.  Maar weet jij hoe 't zit met Koen wat betreft blijven of verkassen.

1 2 ... 81 ... 84 85

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.