Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 83 ... 159 160
Yeez

Wat betreft het dev team: kramer pakt de slotrit en een 2e plaats in het eindklassement vd ronde van bretagne. Belangrijke koers altijd. Mooi en sterk! 

kelderfan

Mooi dat de jeugd van zich laat horen en vooral Kramer komt er steeds beter door. 

Poeksel

Gravin Von Bersworth ook goed bezig in haar eerste jaar voor het team, ook al moest ze vandaag op het einde eraf.

AWestie
goldone123
#50
@AWestie kan het me ook wel verstolen dat ze voorzichtig doen met dat soort renner, gewoon rustig la...

Ik ook hoor, had het gewoon een leukere keus gevonden. Een investering in de sprintgroep is in dit sprintveld alleen slimmer.

goldone123
AWestie
#54
Ik ook hoor, had het gewoon een leukere keus gevonden. Een investering in de sprintgroep is in dit s...

ik vermoed dat hij dit jaar nog geen grote tour gaat rijden, volgend jaar misschien met vuelta en de jaar er na misschien giro

AWestie

"Visma's plan B voor de Giro ziet er zo uit: Olav Kooij is de kopman in de sprint. Jongens als Robert Gesink, Tim van Dijke (die debuteert als vervanger van Bouwman) en Christophe Laporte mogen op avontuur in de ontsnapping." uit: Visma niet voor het roze naar de Giro: 'We willen ritten winnen' (nos.nl)

Soms moet ik toch even aan mijn kin krabben bij de NOS-sportredactie. Om heel eerlijk te zijn schrijven zij denk ik zo ongeveer de renners op die het minst in de ontsnapping gaan.

hetismewat

Door alle omstandigheden is het wel een erg magere april geweest. Laten we hopen dat Kooij de ploeg weer op weg kan helpen in de Giro.

kelderfan

Ik vindt 't juist een redelijk realistisch verhaal uit de mond van ploegleider Marc Reef opgetekend..

Tratnik zal bij Uijdebroeks en Valter blijven voor 't klassement. Kooij krijgt Affini mee om hem te helpen en voor de sprint met Tim van Dijke. en Laporte. In de niet sprintetappes krijgen zij dus een vrije rol om mee te gaan in de aanval. En ja Robert is op afscheidstournee en mag ervoor gaan. Een beetje op de manier van DSM...

kelderfan

Carera over Belgische parel Uijtdebroeks: 'Hij moet top vijf kunnen rijden, het wit is zijn grote doel' 


Carera heeft gelijk in deze en ik ben benieuwd hoe hij met hulp van Valter en Tratnik dat varkentje gaat wassen. Go, go Cian.

kelderfan

Jorgen Nordhagen is ook zo'n briljantje.

goldone123

@kelderfan hij stond 1 minuut voor op de vluchters en het peleton 2,15 heeft een minuut verloren in de afdaling.

AWestie

Snelheidsduivels Fabio Jakobsen en Olav Kooij over hun vak: ‘Niet iedereen kan een sprinter worden’
https://www.ad.nl/giro/snelheidsduivels-fabio-jakobsen-en-olav-kooij-over-hun-vak-niet-iedereen-kan-een-sprinter-worden~a8be56cb/

kelderfan

.

Laatst gewijzigd
kelderfan
AWestie
kelderfan
#64
Visma-Lease a Bike heeft planning uitgetekend: Van Aert met bijna zekerheid naar de Tour de France |...

Belgisch gehijg om grote namen in de Tour. Zeeman heeft daar recent ook nog op gereageerd tegenover Wielerflits. De plannen an sich klinken niet gek, maar er is nog geen drol zeker.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dit is wel een hele positieve uitleg van de woorden van Zeeman... niets is nog zeker en dus moeten we gewoon afwachten hoe het de komende weken vergaat met van Aert en ook Vingegaard. 

kelderfan

Zo die Van Bekkum is lekker bezig. en haalt  voor 't dev.team weer een zege binnen. 

tdola

Nordhagen helaas wel opgave, huising en graat ook niet in top 50?

kelderfan

Mevr. Vos doet 't weer met een sprintzege; dus 't team is vandaag blij.

YogiBear

Appeltje eitje voor Vos.

kelderfan
tdola
#68
Nordhagen helaas wel opgave, huising en graat ook niet in top 50?

Ik heb ook geen idee, maar kennelijk zijn Huising en Graat ook niet binnengekomen. 

goldone123

graat had al dnf vgm, huising geen idee ziekte binnen de ploeg?

kelderfan

Valter brengt 't team thuis met een 9e..plek in rit 1 van de Giro.

wieler4live

Cian oogde zeer strek begon als een van de laatste aan het laatste klimmetje maar kwam zeer sterk opzetten en als een van de eerste van de klassements renners boven

goldone123

het is ook gewoon prima morgen word een belangerijke dag.

1 2 ... 83 ... 159 160

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.