Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 84 ... 89 90
Cycling

Huising is volgens PCS als 7e gefinisht. Nordhagen niet gestart, oftewel waarschijnlijk ziek. 

Laatst gewijzigd
tdola

Ja huising staat er nu toch, eerst niet.

 

Morgen met 4 de eindoverwinning binnen halen.

Vos top!!

Cisn zat er prima bij, begon iets teveel achteraan bij laatste klimmetje. Benieuwd wat hij morgen kan laten zien.

goldone123

graat en nordhagen waren allebei idd ziek.

tdola

Grrr, wanneer houdt de pech nou eens op? Gesink eruit met breukje hand.

Leek toch mee te vallen op 1e gezicht,  maar hij breekt helaas zo vaak wat bij val.....

kelderfan

Vuelata ladies is goed verlopen voor de damesploeg met o.a. Vos 2x winst en Riejanne Markus is toch goed bezig en wordt toch 2e. in 't AK. Dat is toch goed te noemen. Hopelijk kan die lijn worden doorgetrokken.

Poeksel

Ja, Markus maakt qua grote rondes nog behoorlijke stappen: in 2022 twaalfde, vorig jaar vierde en elfde, dit jaar tweede. Benieuwd wat ze in de Tour kan!

wieler4live

Kooij ook gevallen zag er eerst niet heel erg uit maar toen hij weer fietste kon hij niet goed kracht zetten hopenlijk haalt hij vandaag de finish en kan hij de komende dagen herstellen en misschien wel gewoon mee sprinten hopen dat de pech nu een keer over is 

Poeksel

Weet iemand wat de status van Van Bekkum is? Ze zullen hem toch wel een aanbieding doen (of gedaan hebben) voor volgend seizoen?

Cycling

@Poeksel VLaB moer keuzes maken welke renner ze willen verlengen dan wel overhalen naar de WT. Er zijn niet veel plekjes meer. 

horsm

Balen van die val van Kooij en ook die van Valter. Het tij mag wel eens keren.

kelderfan
Cycling
#2084
@Poeksel VLaB moer keuzes maken welke renner ze willen verlengen dan wel overhalen naar de WT. Er zi...

Waarom zijn er geen plekjes meer. Van Bekkum  laat zich wel even zien.  Mooie zege in de ronde de I"Isard met daarbij nog Menno Huising , die 't feestje rondmaakt.

 

kelderfan

Uytdebroeks doet 't goed en staat bovenaan in 't jongerenklassemt en Jan Tratnik heeft hem toch goed afgezet. Jammer dat Valter niet mee kon in 't geweld.,

AWestie

Zijn op voorhand zwaarste tegenstanders vallen ook vies tegen voorlopig. Zou heel mooi zijn als hij lang het wit houdt.

Cycling

@Kelderfan Dat er voor 2025 niet veel plekjes meer zijn is gewoon een kwestie van optellen. 

kelderfan
Cycling
#2089
@Kelderfan Dat er voor 2025 niet veel plekjes meer zijn is gewoon een kwestie van optellen. 

Nou ik heb toch geteld en voor 2025 staan er nu 24 renners inclusief de drie bevestigde jongelingen. Dan zijn er toch theoretisch 6 plekken te verdelen.  Dus voor de gebroeders behoef je je geen zorgen te maken.  Ik hoop en verwacht toch nog een type Jorgenson uit de hoge hoed. Ik heb  er al een genoemd.

S. Morgenstern

En als jij vervolgens die 6 theoretische plekken zou moeten vullen met de pak en beet 12 renners die jij daarvoor als geschikte opties hebt genoemd, dan kun je toch zelf ook niet tot een andere conclusie komen dan dat de plekje duur zijn voor volgend jaar?

 

Zou jij Van Bekkum bijvoorbeeld altijd bij één van die zes plekken invullen of zou dat een lastige keuze zijn?

goldone123

ligt er aan natuurlijk,  voor welke renners ga je, welke renners zijn er vrij wie gaan er weg? 

tdola

2 wkn geleden ook iets gepost over selectie 2025 (pagina 76).

2025 nu 23 (geen 24) plekken ingevuld (met overkomende graat, huising, nordhagen).

Dit jaar selectie van 28 man. Dus 5 tot max 7 plekken nog in te vullen. Maar bijv 2x van dijke, vader en bouwman hebben nog niet bijgetekend. Dus ja, plekken zijn duur. En nadeel voor van bekkum is dat er al 3 neo's bijkomen 2025, een 4e erbij? Al is hij al wat ouder.  Zal er ongetwijfeld ook mee te maken hebben wat budget is, welke renners ze op oog hebben en evt willen komen of niet.

goldone123

ik denk dat het wel kan maar dan moet hij meer winnen next gen giro etc, want nordhagen en graat waren ziek dus nog maar effe afwachten hoe die er uitkomen.

Adrianus en Patrick

Gesink, tijd om te stoppen ouwe krijger.. je hebt genoeg van lichaam en geest gevraagd.

Tour de France 2009: Gebroken pols

Tour de France 2010: Scheurtje in de ellepijp

September 2011: Gebroken bovenbeen

Tour de France 2012: Pijn aan de ribben

Parijs-Nice 2013: Ziekte

Giro d’Italia 2013: Ziekte en last van hartritmestoornissen

Tirreno-Adriatico 2014: Last van de urinewegen

Ronde van het Baskenland 2014: Last van hartritmestoornissen

Maart 2015: Knieblessure

April 2015: Griep

Ronde van Zwitserland 2016: Hoofdblessure

Tour de France 2017: Stabiele breuk in wervelkolom

Ronde van Catalonië 2018: Knieproblemen

Augustus 2018: Gebroken ribben en gebroken sleutelbeen

Luik-Bastenaken-Luik 2019: Gebroken bekken en gebroken sleutelbeen

Tour de France 2021: Schouderblessure en hersenschudding

Ronde van Zwitserland 2022: Hele ploeg uit koers vanwege coronagevallen

Tour Down Under 2023: Gebroken bekken

AWestie
Adrianus en Patrick
#2095
Gesink, tijd om te stoppen ouwe krijger.. je hebt genoeg van lichaam en geest gevraagd.Tour de Franc...

Zozo hou je van meer zo'n notitieboekje bij?

goldone123
Adrianus en Patrick
#2095
Gesink, tijd om te stoppen ouwe krijger.. je hebt genoeg van lichaam en geest gevraagd.Tour de Franc...

je zou zomaar denken dat hij stopt volgend jaar lmao

kelderfan
Adrianus en Patrick
#2095
Gesink, tijd om te stoppen ouwe krijger.. je hebt genoeg van lichaam en geest gevraagd.Tour de Franc...

Robert Gesink is een oude krijger en hij heeft mijn respect echt wel verdiend; maar na de zoveelste valpartij lijkt 't mij ook verstandig om te stoppen. Dus jouw mooie opstelling ga ik inlijsten.

kelderfan
goldone123
#2097
je zou zomaar denken dat hij stopt volgend jaar lmao

Dat is al bekend. Ik hoop dat hij voor 't team behouden kan worden in een andere functie dat wel.

kelderfan
tdola
#2093
2 wkn geleden ook iets gepost over selectie 2025 (pagina 76). 2025 nu 23 (geen 24) plekken ingevuld...

Ok 23 't is. Dat zorgt voor nog een open plekje. Van Bekkum kom er maar in.

1 2 ... 84 ... 89 90

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.