Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 85 ... 90 91
goldone123
kelderfan
#2099
Dat is al bekend. Ik hoop dat hij voor 't team behouden kan worden in een andere functie dat wel.

kelderfan dat was hartstikke sarcastc :P

Fanny

Jammer dat Visma Lab géén Pro koersen zoals de Tour van Hongarije of 4 dagen Dunkerque Haute France rijdt in de komende weken rijdt naast de Giro. Enkel Noorwegen aan het eind van de maand.

Was mooi geweest voor een gemixt team met het developmentteam en de niet op hoogte en de niet geblesseerde/zieke renners. Maar misschien ook omdat er te weinig renners over zijn die kunnen starten.

 

kelderfan
Fanny
#2102
Jammer dat Visma Lab géén Pro koersen zoals de Tour van Hongarije of 4 dagen Dunkerque...

Dat zie ik ook zo. Maar Visma| LaB heeft gekozen voor 27 renners en dan tel ik Hessmann niet mee. Dan wordt je met de neus op de feiten gedrukt met het grote aantal gebleseerden en daarbij nog de ziekenboeg. 

Het is 't al een raadsel om Circuit de Wallonie, Veenendaal en rondom Keulen op de rol te zetten. Hopelijk hebben zij genoeg budget om met 29 renners te starten; want er zijn genoeg jonge talenten, die aan de deur kloppen. Ik noem alleen maar Kramer in La Tour de Bretagne.

YogiBear

@kelderfan Het feit is dat ze daar niet starten. Dat je met de neus op de feiten wordt gedrukt, zoals jij het zegt, impliceert iets negatiefs en niet zelf gekozen. Dat is jouw mening en geen feit. Verder zeg je "Hopelijk is er genoeg budget" waarmee je zelf al aangeeft dat de 27 van nu wellicht (ook) een budgettaire kwestie is. Dat jij daar zo makkelijk 29 of 30 van wilt maken kan dus wellicht helemaal niet (zie je eigen woorden).

Thurau
YogiBear
#2104
@kelderfan Het feit is dat ze daar niet starten. Dat je met de neus op de feiten wordt gedrukt, zoal...

Kelderfan heeft al jaren een obsessie met het aantal renners en rensters in de ploeg. Hij koppelt minder renners/rensters aan minder presteren. Gelet op de afgelopen jaren is dat onzin maar het blijft een stokpaardje. Bij de dames hoor je hem nu wat minder daarover, waarschijnlijk omdat die winnen. Compliment trouwens aan Riejanne, uitstekende Vuelta gereden en mede door de begeleiding een stap kunnen zetten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij rijden ze Wallonië en Veenendaal-Veenendaal ook op het programma 

Fanny

@Vlasbom

Quote: Volgens mij rijden ze Wallonië en Veenendaal-Veenendaal ook op het programma 

Dat weet ik. Ik bedoelde natuurlijk meerdaagse etappes/rondes met bv Hongarije (Pro tour) of GP Haute France wat ik mooiere koersen vindt dan de 2 eendaagse koersen Wallonië en Veenendaal (sprintkoers).

kelderfan
Thurau
#2105
Kelderfan heeft al jaren een obsessie met het aantal renners en rensters in de ploeg. Hij koppelt mi...

Obsessie is 't weer. Het is toch duidelijk, dat 't team heeft te kampen met veel blessures en ziektes. Dus leg 't balletje is bij jezelf. Het is prima zo met de ploeg.  Ach het is jammer dat Valter en Kooij tegen de grond gegaan met een knie tengevolge. Ej, Gesink is bij voorhand.

Laatst gewijzigd
kelderfan
YogiBear
#2104
@kelderfan Het feit is dat ze daar niet starten. Dat je met de neus op de feiten wordt gedrukt, zoal...

Waarom negatief dan, want ik ben 't met @Fanny eens, dat de jonge garde blij zouden zijn met o.a. Hongarije. Door de vele blessures is dat kennelijk te moei;lijk. Ik wijt dat alleen aan te weinig renners en dat is niet negatief bedoelt.

AWestie

Wat een gelul in de ruimte weer om een rondje in Hongarije of een dagje in Wallonië. Om maar niet te spreken over die grijsgedraaide plaat om de grootte van de selectie. Kom eens met nieuwe argumenten jongens!

De ploeg is ooit bijvoorbeeld gestopt met Duinkerken omdat ze het daar te gevaarlijk vonden geloof ik (bron niet paraat).

Terug naar zinniger zaken: kan iemand al een pisnijdige Addy Engels voor zich zien omdat de ploeg een waaier miste?

Yeez

Ze zaten gewoon op een gat na de afdaling vandaag. Geen waaier oid. 

overigens zonde dat kooij in de ankers moest. Had de perfecte slipstream en was anders zeer dicht gekomen denk ik

kelderfan

Mooi dat Kooij nog top-tien rijdt met een dikke knie.

AWestie

Visma nog in de markt voor Martinez, maar de beste jongen staat ook niet negatief tegenover langer verblijf bij GFDJ. bron: Eurosport

hetismewat

Dit lijkt mij eerder een manager die probeert de prijs op te drijven, maar je weet maar nooit natuurlijk.

AWestie

Zijn vader is niet zijn manager, maar die doet inderdaad degelijke werk

Robert

Geen Affini en van Dijke in het treintje voor Kooij?

AWestie
Robert
#2116
Geen Affini en van Dijke in het treintje voor Kooij?

Ze hebben op de capo hun werk gedaan met Laporte en Kooij achter hen aan.

kelderfan

Jammer weer dat Laporte is gevallen. De gifbeker is nog niet leeg.  Kooij heeft weer een toptien gescoord.

Landeirovic

Geloof je echt dat het steeds "ongeluk" is? Bijna bij elke valpartij ligt er wel een Visma renner. En vaak ook gewoon alleen kijk naar Laporte. We zijn dag 5 en Gesink lag al op de grond en is naar huis. Kooij heeft er al gelegen, Laporte heeft het asfalt al gekust en daarna ook Valter. Vergeet ik iemand? Affini was die in rit 1 ook gevallen of pech? Hopelijk gaat het eens stoppen inderdaad. Elke valpartij is 1 te veel. Maar het is toch echt opvallend. Hopelijk valt de schade mee!

S. Morgenstern

Ik denk dat ze slechter kunnen fietsen dan de rest van het peloton. Dat konden ze voorheen nog wel hoor, maar de laatste maanden zijn ze het opeens verleerd.

Yeez

Behoorlijke klappers van laporte en valter. Doelstellingen voor morgen maar weer bijstellen...

kelderfan
S. Morgenstern
#2120
Ik denk dat ze slechter kunnen fietsen dan de rest van het peloton. Dat konden ze voorheen nog wel h...

Is dat echt zo.  Ik hoop toch in TdF iets minder valpartijen te zien.

Rawolf

oa tramadol gebruik kan het concentratie en reactievermogen ook negatief beinvloeden. 

AWestie
Rawolf
#2123
oa tramadol gebruik kan het concentratie en reactievermogen ook negatief beinvloeden. 

Een wonder dat Quintana is recht gebleven dan

YogiBear
Rawolf
#2123
oa tramadol gebruik kan het concentratie en reactievermogen ook negatief beinvloeden. 

Wat denk je ; ik gooi er maar even een dopinginsinuatie in?

1 2 ... 85 ... 90 91

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.