Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 86 ... 90 91
S. Morgenstern

Betrek je hier valpartijen van Visma met het gebruik van verboden middelen? Stevige opmerking.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge
Rawolf
#2123
oa tramadol gebruik kan het concentratie en reactievermogen ook negatief beinvloeden. 

Kan je er ook buikklachten van krijgen, zoals bijvoorbeeld Bardet?

S. Morgenstern

De vele valpartijen zullen daar een andere oorzaak hebben, want DSM is altijd groot tegenstander geweest van dat soort dingen.

Ik denk zelf ook daar gewoon aan even veel pech, zoals iedere ploeg tegen periodes van meer en minder tegenslag aan zal lopen, maar voor degenen die daar niet in geloven zal er een andere oorzaak gezocht moeten worden.

Laatst gewijzigd
goldone123
Sjonge Jonge
#2127
Kan je er ook buikklachten van krijgen, zoals bijvoorbeeld Bardet?

ik weet wel waarom hij zo pist is, dsm doet het geweldig dus ja,

Groetjesaandevoetjes

Ik zie dat VLAB wel met 8 man op de Teide zit. 5 vd Tourploeg: Van Baarle, Benoot, Kuss, Kruijswijk, Jorgenson. Zag daarnaast ook Wilco Kelderman en Staune Mittet op de socials voorbijkomen. Wie is die 8e man? Tulett? Lemmen?

Yeez

Tulett. En ze zitten op de sierra nevada niet de teide

Laatst gewijzigd
kelderfan

Hoe zit 't met Laporte, want quote:IDL;"We moeten zien wat de schade is bij Christophe, die wel weer op de fiets kon stappen en terug richting peloton kon rijden. Dat is een goed teken, maar we moeten wel foto's maken." 

Dat lijkt mij geen goed teken.

Cycling

@Kelderfan op basis van de eerste beelden lijkt het mee te vallen met de blessures van Valter en Laporte 

kelderfan
Cycling
#2133
@Kelderfan op basis van de eerste beelden lijkt het mee te vallen met de blessures van Valter en Lap...

Van wat ik heb kunnen zien is Laporte toch een beetje aangeslagen, want hij moest snel laten lopen. Gelukkig is Valter er wat beter aan toe.

Uijdebroeks is goed bezig en als Valter weer wat opknapt, dan wordt misschien nog wat.

tdola

T jonge team in Wallonië zich goed laten zien met van belle lang in ontsnapping. Brennan knap 3e in eindsprint, pas 18 jaar, op hem mogen we zeker gaan letten komende jaren lijkt me. Won al 2x begin vh seizoen 

kelderfan
tdola
#2135
T jonge team in Wallonië zich goed laten zien met van belle lang in ontsnapping. Brennan knap 3...

Je bent mij voor, want die Matthew Brennan laat zich goed zien. 

goldone123

cian uitdebroek doet het ook goed vandaag, hij is goed in orde iniedergeval.

Laatst gewijzigd
Thurau
goldone123
#2137
cian uitdebroek doet het ook goed vandaag, hij is goed in orde iniedergeval.

Zal als enige van de ploeg geen Tramadol gebruiken. LOL

goldone123
Thurau
#2138
Zal als enige van de ploeg geen Tramadol gebruiken. LOL

omdat ze allemaal gebleseerd zijn, of??

Thurau
goldone123
#2139
omdat ze allemaal gebleseerd zijn, of??

Was een verwijzing naar de onzin post van Rawolf. Vond dat weer opvallend bijzonder qua redenering.

goldone123
Thurau
#2140
Was een verwijzing naar de onzin post van Rawolf. Vond dat weer opvallend bijzonder qua redenering.

andere oog in andere oog out ;P

Rawolf

Was niet heel serieus hoor ik vind Jumbo Visma niet echt meer verdacht dan andere ploegen. Maar het blijft altijd een optie binnen deze sport natuurlijk. 

Rawolf

Loe van Belle en Brennan maken een goede indruk vandaag

goldone123

Bardet van Team SuNwEb deed het prima vandaag.

kelderfan
goldone123
#2144
Bardet van Team SuNwEb deed het prima vandaag.

Ja die Bardet was goed bezig en een goed alternatief mocht de deal met Martinez niet doorgaan.

kelderfan
Rawolf
#2142
Was niet heel serieus hoor ik vind Jumbo Visma niet echt meer verdacht dan andere ploegen. Maar het...

Ja die @Thurau heeft er zin in. 

Thurau
kelderfan
#2146
Ja die @Thurau heeft er zin in. 

Die Thurau heeft zeker zin om rare theorieën aan te pakken.

goldone123

@kelderfan je moet opzoek naar potentiële grote ronde winaars, vlab is geen bejaarden tehuis, al is hij wel een goede mogelijk knecht

kelderfan
goldone123
#2148
@kelderfan je moet opzoek naar potentiële grote ronde winaars, vlab is geen bejaarden tehuis, a...

Ja natuurlijk en dat ga ik doen. Maar eerst maar afwachten hoe 't met de beoogde Martinez gaat. Want die zie ik wel zitten.

skylimit

@Rawolf gooide hier al dan niet serieus bedoelt het gebruik van tramadol in de ether in combi met de vele valpartijen, ziektes en blessures bij Visma. Zo ethisch em transparant Visma wil zijn, gebruiken zij geen middelen die niet zijn toegsestaan natuurlijk. Maar misschien moet er toch eens kritisch naar de supplementen gekeken worden. Was er geen nieuwe ketonenleverancier bij Visma ?

Hopelijk ontspringt Uijtdebroeks de dans en kan hij de schade bergop in de tijdrit morgen beperken.

1 2 ... 86 ... 90 91

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.