Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 87 ... 90 91
kelderfan
Thurau
#2147
Die Thurau heeft zeker zin om rare theorieën aan te pakken.

Ik ben benieuwd.

Thurau
skylimit
#2150
@Rawolf gooide hier al dan niet serieus bedoelt het gebruik van tramadol in de ether in combi met de...

Jij wil toch altijd dat ze kritisch kijken naar hunzelf. Soms winnen ze volgens jou teveel, en dan moet er kritisch gekeken worden want dat is niet goed voor de sport. Grappig alleen dat je dat argument nu niet bij UAE gebruikt. Nu hebben ze een periode met veel pech en desondanks toch meer gewonnen dan de voortzetting van jouw favoriete ploeg uit het verleden en moeten ze opeens kritisch kijken naar hun ketonenleverancier, want dat heeft kennelijk een dramatische invloed op het aantal valpartijen. Lijkt me dus dat ze het in jouw ogen nooit goed kunnen doen, de ironie is trouwens met die echt wel wat gemenere tramadol insinuatie van Rawolf dat zijn geliefde DSM, de zelfbenoemde schoonste ploeg in het peloton zo een beetje nog meer valpartijen, ziekte en wat nog meer heeft dan Visma Lab.

Daarnaast zie je bijna de glans in de oogjes van sommigen dat Cian morgen veel tijd zal verliezen. Dat kun je ook best wel zielig noemen en al alleen daarom al gun ik hem een goed resultaat.

AWestie

TVL heeft in het verleden veel tijd gestoken in hoe je het beste door het peloton te bewegen, kan het zijn dat die informatie gewoon weer wat achterhaald is door de evolutie van andere teams/het peloton? Klinkt misschien wat saai, maar kan wel een oorzaak geven voor meer valpartijen.

Cian twee keer in HLN over tijdrit: Hoe hij zich heeft voorbereid en kort interview "Als ik tegen mijn grote concurrenten weing tijd verlies en wie weet zelfs op een paar concurrenten tijd kan pakken, ben ik blij."

Cycling

@Awestie volgens mij hadden de valpartijen van VLAB allemaal andere oorzaken. Afdaling, aantikken van voorganger, gat in de weg etc. Het had mijns inziens meestal niks te maken met door het peloton te bewegen. Bovendien is VLaB niet de enige ploeg waar de valpartijen zich opstapelen en de kopmannen uitvallen 

Cycling

Er wordt hier vaak gezegd dat VLaB talenten geen kansen krijgen. Ik vind persoonlijk dat VLaB talenten zowel in de WT als in Development Team een gigantisch mooi programma rijden en zich uitstekend tonen. 

goldone123
Cycling
#2155
Er wordt hier vaak gezegd dat VLaB talenten geen kansen krijgen. Ik vind persoonlijk dat VLaB talent...

ja mee eens, het belangerijkste is ook dat ze beter worden.

kelderfan
Cycling
#2155
Er wordt hier vaak gezegd dat VLaB talenten geen kansen krijgen. Ik vind persoonlijk dat VLaB talent...

Rondjes als Tour of Norway, nieuw Belgium Tour, Czech Tour en de al gereden Settimana zijn goede voorbeelden van rondjes, die de ontwikkeling van jonge talenten doen groeien. Daarom wordt nu en dan de suggestie gedaan om meer van die rondjes toe te voegen.

Vorig jaar heeft 't opleidingsteam goed geboert met rondjes als Giro d'Italia NG, Tour de L'Avenir en Il Picolo Lombardi en dit jaar ook weer Olympia's Tour. Dat is toch een prima ontwikkeling gebleken.

kelderfan

Helaas weer geen sigaar vandaag. Affini, Tratnik en Uytdebroeks dicht bij elkaar en dat is op zich toch een vermelding waardig.

S. Morgenstern

Uitstekende tijdrit toch voor Visma vandaag? Uijtdebroeks die op zijn zwakke plek prima stand houdt en daarmee nog steeds uitzicht heeft op een toptien klassement en kan blijven strijden voor wit en de bovenste helft van de toptien.

Ik weet niet wat je meer had kunnen wensen vandaag?

kelderfan
S. Morgenstern
#2159
Uitstekende tijdrit toch voor Visma vandaag? Uijtdebroeks die op zijn zwakke plek prima stand houdt...

Ik had zelf iets meer verwacht van Uytdebroeks, maar je hebt wel gelijk, dat de tijdrit nog steeds zijn zwakke punt is. Hopelijk wordt 't morgen leuker om te volgen.

Rawolf

Prima tijdrit toch, ruim beter dan de JPL, Rubio en Fortunatos van deze wereld. 

goldone123

ik had gewoon dit verwacht top 5 kan allemaal nog.

YogiBear

Ik had gehoopt dat hij nog een seconde of 15 sneller zou zijn en dan vooral in het laatste deel. Nu was het wat mij betreft een degelijke tijdrit, maar nog niet de vooruitgang waar ik een beetje op had gehoopt. Maar, nog steeds de jongste en de top 20 van AK en etappe en qua leeftijd nog alle tijd voor verbetering.

AWestie

Het wordt nog spannend die witte trui. Tiberi en Arensman gaan meer dan een minuut pakken op Uijtdebroeks als je de tijdrit van gister doortrekt, dus hij moet hopen nog steeds een stuk beter te zijn bergop. Zeker bij Arensman betwijfel ik dat met hoe die groeit naar de derde week van grote rondes.

Poeksel

Denk dat Cian ook een relatief goede derde week gaat hebben. Hij lijkt me in ieder geval (net als Arensman) het type dat beter is in grote rondes dan in een rondes van een week.

kelderfan

Het gaat nog steeds niet goed, want Laporte moet helaas opgeven. 

tdola

Pff opgave laporte is vooral voor kooij een tegenvaller. Die.mist nu een renner in sprint voorbereiding. 

kelderfan

Cian Uytedebroeks heeft zich goed laten zien vandaag en kan weer omhoog kijken.

En hij heeft de witte trui weer in zijn bezit. Maar waar is Kooij gebleven?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Honderd renners binnen hè 

kelderfan
S. Morgenstern
#2169
Honderd renners binnen hè 

Ja hij is gelukkig binnen met ook Affini.

S. Morgenstern

Affini zat nog voor de bus, Kooij kwam binnen in de grote sprintbus

kelderfan

Ik heb Kooij niet gemist vandaag want hij haalt zijn1e, zege binnen in de Giro. Wauw#

Laatste man

Heel sterk. Ook van Dijke en Tratnik nog sterk gesteund.

kelderfan

Het was toch Poga, die 't mogelijk maakte. bloemetjes naar UAE.

Thurau
kelderfan
#2174
Het was toch Poga, die 't mogelijk maakte. bloemetjes naar UAE.

Nee hoor, je moet het als renner zelf doen. Dat Pogi rijdt voor Molano is een meevaller maar Olav toont dat hij een completere sprinter is dan veel van zijn concurrenten. Hoe zwaarder de koers hoe beter hij wordt. Kan ook in het klassieke werk nog veel beter worden maar als sprinter tel je pas echt mee met zeges in de grote rondes. Ik vermoed dat het niet bij deze ene gaat blijven.

1 2 ... 87 ... 90 91

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.