Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 89 ... 159 160
Laatste man

Zuur voor hem en de ploeg. Gelukkig wel zijn etappe gepakt.

wieler4live

Bijkomend nadeel is dat hij nu ook niet de koers hardheid van 3 weken giro krijgt waardoor hij nog een stap had kunnen zetten

Poeksel

Maar het heeft ook een voordeel: hij is fris genoeg om in de Tour ingezet te worden.

kelderfan
Poeksel
#203
Maar het heeft ook een voordeel: hij is fris genoeg om in de Tour ingezet te worden.

Dat is wel een leuke. Hij is fris genoeg voor de TdF 2025. Go, go Olav of is 't dan hop, hop. 

Maar shit dat er weer een poppetje is omgevallen en dat met koorts.

kelderfan

Bij de jonge toppers wordt 't gebrek aan koersen opgelost met weer een 1.1 koers toe te voegen. De ronde van Limburg is ook een leuke voor de combi WT/Dev.

tdola

Wanneer houdt de pech nou eens op dit seizoen....balen voor kooij

Poeksel

Kroon suggereert zelfs dat het om "ziekte" gaat en dat hij afstapt omdat ze hem willen sparen. En dat omdat ze hem de Tour willen laten rijden. Ik denk dat ie echt wel ziek is, maar ik vind zijn hypothese niet zo gek.

hetismewat

Dat lijkt mij complete onzin. Deze tweede week is totaal niet zwaar, met nog twee mooie kansen voor Kooij. Mocht dat echt het idee zijn, dan zouden ze hem op zijn vroegst op de tweede rustdag laten afstappen.

AWestie

Als de ploeg het over koorts heeft zijn speculaties zoals die van Kroon totaal niet nuttig: met koorts rij je niet. Dat weet iedere wielrenner.

Doet Kroon wel vaker, dat hij dan begint met "ik kan mij zomaar voorstellen (vul hier onhaalbare theorie in)"

Yeez

Idd onzin.

tratnik ijzersterk. Cian er op het laatst even af. Hopelijk blijft hij gezond

kelderfan
Yeez
#210
Idd onzin. tratnik ijzersterk. Cian er op het laatst even af. Hopelijk blijft hij gezond

Ja, die Tratnik heeft 't goed geprobeerd en jammer dat 't niet is gelukt. 

Raaaaaadt

CU gaat vandaag niet meer van start in de giro volgens Sporza. Het wordt er allemaal niet beter op voorlopig. 

AWestie

Wel overzichtelijk etappes kiezen voor Tim, Attila, Jan en Edoardo. Vooral die laatste gun ik zijn ritoverwinning na die nagelbijters in '21 en '22.

Jodegr

Ik geloof niet echt in de conclusies dat dit niet langer pech is maar dat er iets goed fout gaat in de ploeg. Toch hoop ik wel dat de ploeg intern grondig kijkt of het inderdaad pech is of dat er misschien toch zaken anders aangepakt moeten worden. 

kelderfan

Het houdt maar niet op. Dit wordt een Giro om snel te vergeten. Hopelijk snel beter Cian en op naar de TdF dan maar om Kooij te ondersteunen? 

tdola

%##$$@@#

...........Lekker dan........Niet normaal dit.

Raaaaaadt
Jodegr
#214
Ik geloof niet echt in de conclusies dat dit niet langer pech is maar dat er iets goed fout gaat in...

Geloof me, dat doen ze voortdurend. 

Rawolf

Kooij in de tour zou ik geen gek idee vinden, als Vingegaard hrt niet red.

AWestie
Rawolf
#218
Kooij in de tour zou ik geen gek idee vinden, als Vingegaard hrt niet red.

Poeh, zover kan ik nog even niet vooruit denken haha! Voor mijn gemoed hou ik daar gewoon nog rekening met Vingegaard.

Ik hoop vooral dat Kooij en Uijtdebroeks snel weer fris achter de oren zijn met nog een beetje hoogvorm over. Dan kan Kooij even uitpakken in een paar eendagskoersen komende maand en Cian aanschuiven in het Criterium bijvoorbeeld.

kelderfan
AWestie
#219
Poeh, zover kan ik nog even niet vooruit denken haha! Voor mijn gemoed hou ik daar gewoon nog rekeni...

Lijkt mij een goed idee om indien mogelijk Cian aan te laten schuiven bij de Dauphine ploeg. Dan wordt Jorgenson goed omringt.

horsm

Pfff... wat een domper, zeg, van Cian en Kooij. Nou rijden er vier loeisterke knechten in Italië, maar zonder kopman. 

AWestie

Ik snap dan niet helemaal dat ze met twee man in de vlucht moeten zitten vandaag. Ze zijn geen procontiploeg voor de exposure, toch?

Poeksel

Morgen is inderdaad een betere kans voor een vluchtgroep. Ze zijn waarschijnlijk vandaag alvast aan het oefenen ervoor...

kelderfan

Dat lijkt mij de beste optie om je voor te bereiden op de volgende dag.

Maar wat lees ik nu. Is Visma|LaB op de Franse Tour, want nu is ook Alex Zingle in de picture. Met Laporte wordt een leuke enclave binnen 't team.

Raul Alcala

Tres bien idd,  al klinkt t best Zwitsers 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 89 ... 159 160

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.